"Sport"gyertya? -ér valamit

Témakör: Tuning
aktuális téma

Szóval, jó vitázást. Kiváncsi vagyok a véleményetekre, hogy levonjam a kellő következtetést.......vegyek vagy ne vegyek sok pízért gyertyát.

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
10 11 12 13 14 15 16 17
Rolcsi
#49
2004. október 17. 20:52
Ha isten még bizony, akkor már holnap tudok biztosat mondani! (az asszony Twingójában is az van, apán Almerájában is és nagyon jól szuperál.)
bandy
#48
2004. október 17. 20:52
az alapjárat nem fog megváltozni??
Rolcsi
#47
2004. október 17. 20:50
a Splitfire-nak van sportkábele is..nekem az lesz a következő vétel: állítólag lényegesen kisebb az ellenállása és szinte a teljes teljesítmény eljut a gyertyához. Próbáld ki mindenképpen! (ne hagyd magad rábeszélni 4 pólusú Boschra meg hasonlókra!!!)
bandy
#46
2004. október 17. 20:47
szegasztok nekem 1 e30 320 as om van most folyik rajta 1 kis izom kura szerintetek érdemes a gyertyákat lecserélnem 3 a gyujt kábelt??
Norbii
#45
2004. október 17. 20:46
akkor már az NGK jobb árban van!

Már nem tudom hogy kinek higyjek!

a társaság egyik fele fikázza a sport gyertyát, a másik fele meg sztárolja!
nem vágom már hogy most akkor milyet vegyek.
mert már nagyon itt lenne az ideje!

Na mindegy!
ha lesz akkor 1500-be NGK platina akkor dobjál már légyszives egy mailt mert nekem tutira kéne!
köszi
Rolcsi
#43
2004. október 17. 20:40
A Splitfire Kaposváron az egyik tuningboltban kb. 12000Ft, ebből a platinás 25000. (nekem a sima van benne és nagyon jó)
Rolcsi
#42
2004. október 17. 20:38
A jövő héten utánnanézek, hogy van-e és akkor veszek legalább 3X4db-ot az NGK platinából. (a rajta lévő cikkszámok alapján lekérdeztük és 4500Ft körül mondták darabját...akkor nem is olyan rossz ár érte ugye?) A Briskről én is hallottam, hogy valami Alfának a komplett motorfelújítását a Brisk cég fizette, mert szakértő bebízonyította, hogy amiatt ment tönkre a gép!
Lordie
#41
2004. október 17. 16:33
Szerintem, ha már gyújtáson szeretnétek változtatni, vegyetek eggyel nagyobb hőértékű gyertyát nagyobb előgyújtáshoz, eggyel kisebbet késleltetéshez. Esetleg még a gyertyahézagon változtassatok. Így legalább a hatás is érezhető. Persze ne feledjétek mit csináltok, mert ezzel extrém esetben akár kopoghat, detonálhat is a moci. A kábelcsere meg autófüggő, mert jónéhány ismerős a 300+ LE-s 1.6-os Civicjében évek óta gyári gyertakábellel jár és soha semmi gondja nem volt. Csak szépen, tisztán kell tartani.
leonel
#40
2004. október 17. 12:56
Én is hozzászólnék!
2 autóban próbáltuk ki és jelenleg is használjuk a Brisk LGS sorozatát. Matizba és Legába. A tapasztalataim: egyenletesebb alapjárat, simább felpörgés és 2500-3500 között rugalmasabb/nyomatékosabb viselkedés.
Azonos használat mellett egy NGK vagy Championnal összehasonlítva minimális fogyasztás csökkenést vettem észre.
Most derült ki, hogy a szondám beteg - amíg ide jutottunk ideiglenesen kicseréltem a Brisk-et Ngk-ra és érezhető volt a KIS visszaesés.

Viszont ami még hozzátartozik a dologhoz: Nemtudom más motorokban hogyan viselkedne ez a sorozat.
A Brisk másik típusú tuning gyertyájáról (premium) már több ember mondta, hogy beleolvadt a motorba és generál!

Ennyit akartam csak. Nekem bevált...

Ui. ja viszont én 7-8e km-ként kidobálom a kocsiból biztos ami biztos alapon.
///M3
#39
2004. október 17. 12:41
Hát a gyújtástuning legalább olyan fontos mint a motortuning,de erről nem nagyon beszélnek.Amit azokon az oldalakon láttál az nem reklámfogás.Speciális gyertyákat,más gyújtásrendszert akkor kell használni amikor változtattál a motor karakterisztikáján.Ha például egy nagyobb turbóátépítés után megmarad a gyári gyújtásrendszer,nem valószínü hogy azután a gyárival tökéletesen fog működni(rossz alapjárat,nagyobb fordulaton rángat,kihagy stb.stb.).Saját tapasztalatból beszélek,nekem mindent le kellett cseréljek csak ahhoz hogy beinduljon.
///M3
#38
2004. október 17. 12:24
Nem valószínü hogy a sportgyertya valamit is változtat a gyári motoron.
POS
#37
2004. október 17. 12:05
Nem
fReak
#36
2004. október 17. 10:57
Sziasztok
Az én én 1.4es Astrámba Denso 3pólusú sport gyertyák vannak, de valahogy nem vagyok velük kibékülve. Az alapjárat egyenletes, de alacsony fordulaton néha rángat (lehet hogy nem is a gyertya hibája?). Láttam az előzményekben, hogy sokan dicsértétek az NGK gyertyákat. Érdemes lenne kipróbálnom?
Norbii
#35
2004. október 17. 10:56
Engem érdekelne az a platina 1500 pénzért!
vgergo
#34
2004. október 17. 10:46
Ha Japán autórol van szó akkor is NGK ?
Denzo nem jobb neki ?
jakuzaaa
#33
2004. október 17. 10:36
Rolcsi. Ez az eset kb. 3 év volt. Már a gép sincs meg.
Rolcsi
#32
2004. október 17. 09:20
A Bosch-nak már csak a neve van, de egyre hitványabb minőséget adnak. Ha bemész egy boltba és megkérdezed mit ajánlanak, akkor hidd el, hogy NGK lesz! A céges A6 2.7 Biturbónkban is NGK Platina van gyárilag és már egyszer cseréltek a 60 ezres szervízkor és akkor is az került bele...
jakuzaaa
#31
2004. október 17. 09:10
Annyit a sportgyertyákról, hogy az előző vasban (1.3 Waresz) Audi TT 3 pólusú sportgyetya volt. Nem ment semmivel jobban érzéseim szerint, de 1.5L-rel többet evett a kicsike. Ezért inkább visszaraktam a jól bevált BOSH gyertyákat.
Rolcsi
#30
2004. október 17. 08:53
Én is NGK platinát használtam minden autómba, de most kíváncsiságból megpróbáltam a splitfire-t. Mindkettő nagyon jó. A Splitfire is egyenletesen jár és még hidegen is simán...mintha egy kicsit erőteljesebb lenne gyorsításkor. (más gyertyát nem is szabad használni, hiszen nem véletlenül nyerte az Audi, VW, gyári beszállítójogát az NGK!!!) (ha minden igaz, akkor 4500Ft helyett olyan 1500-ért tudok NGK Platinát)
Ez a fórum átmenetileg lezárásra került!
10 11 12 13 14 15 16 17
Összesen 329 találat 17 oldalon