Most nekem lenn olyan kérdésem hogy nézegetek okoskodó oldalakat és nem akarok bedőlni a reklámnak mert annak drága.... Tud valaki konkrétan gyakorlati tapasztalatot, vagy hallott e már valaki valami okosat a gyújtástuningról. Itt az olyan biszbaszokra gondolok mint amit a Nology LINK mutat. Szép amit leírnak szép demonstrációk vannak rajta de.....?
Miis tettunk a kocsiba 1.4 es Honda civicbe BONTEX VRS sportgyertyat.A motor teljesen egyenetlenul jart vele, hangos is volt es kb ugyanazt a teljesitmenyt nyujtotta semmivelse tobbet...De izgaga volt tole a motor meg minden...De az maradt benne1 joideig...Hosszu hasznalat utan elmentunk vele egy hosszabb utra (kb.1000km) elegge lett neki nyomva a jo nagy nyari melegben.Aztan masnap hazaerve be lett inditva mentunk vele...1ik hengerbol a gyujtas kihagyott total nem ment az auto...Hat igen az 1ik gyertya kicsit behalt es atutott... Be is lett teve az NGK egybol megjavult minden siman jar vele a motor eros jol huz stb... Hondaba tenyleg a legjobb az NGK...Az ilyen "olasz" meg ilyesfele gyertyak nem valok a magas fordulatszamu autokba...Opelbe lehet h er vmit de 1 jobb japan motorba csak ront....
NGK V-line lett, más is ajánlotta, van is a kocsihoz... Sportvezérműtengely?.........mennyi, hol a mihez? egy mazda 626-ról beszélünk Van ehez valakinek ötlete, hol keressem?
Insane! érdekelne hol veszel sportvezérműtengelyt, és főképp milyen autóba?? nekem hondám van és nem találok hozzá. ha tudsz válaszolj légyszi az oldalamon. köszi a gyertyához visszatérve én brisk-et raktam a gépbe , sok változás valóban nincs, teljesítményben. viszont a fogyasztás kevesebb!!!!
bármelyik autósbolt tud rendelni NGK-t. Ha pesti vagy tudok segiteni olcsóbban, mert alkatrészekkel foglalkozom. Ha érdekel a dolog irj a kocsim oldalára.
Bár tegyük hozzá, hogy én is HALO-t vettem, és én éreztem a külömbséget... De ki akarom cserélni, Alesi példája miatt... A Németek, akik a Halot gyártyák igazolták, hogy 8%-os külömbség van a Halo gyertyák használatával.... HÁÁÁÁT 8 azért szerintem nincs !!! De érted, milyen motorba próbálták ki ???... stb
A témához szólva, nem hiszem, hogy sok értelme van egy gyertyának, itt a jó példa: Alesi vett a kocsijába Halo gyertyát, mindenki azt mondja, hogy az a legjobb, és tönkretette a motorját 400 ezer forint a kár a motorban... nah akkor vegyünk vagy ne: Szerintem nem kell !!!
Inkább tedd félre a pénzt amit a "sport" gyertyára szánsz és ha gyűjtesz még 1picit már benne is van a kocsidban a sport vezérmű-tengely. Ave írásai alapján én is ezt csinálom, hagyom a pi...-ba a direkt-szűrőt meg a gyretyákat és társaikat. És inkább egy szuromi tengelyre gyűjtök. Üdv!
Most nekem lenn olyan kérdésem hogy nézegetek okoskodó oldalakat és nem akarok bedőlni a reklámnak mert annak drága....
Tud valaki konkrétan gyakorlati tapasztalatot, vagy hallott e már valaki valami okosat a gyújtástuningról.
Itt az olyan biszbaszokra gondolok mint amit a Nology LINK mutat.
Szép amit leírnak szép demonstrációk vannak rajta de.....?