NKH vizsga (átépítési engedély)
aktuális téma
Jó hír a tuningosoknak.
Rossz hír a tuningosoknak cikk folytatása.
http://www.ozewatuning.extra.hu
a teljes cikk itt olvasható:
http://www.kziweb.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50
Kérdésekkel ide:
NKH Kiemelt Ügyek Igazgatósága Közúti Jármű Hatósági Főosztály, Műszaki Engedélyezési Osztály
1082 Budapest, Baross u. 76.
- A sok hülye kérdés miatt az elérhetőség törölve.
Előbb vagyétek a fáradságot és olvassatok utánna, mielőtt ide fordultok. ez legyen a legutolsó!!! - mielőtt mindenre azt a választ adják hogy nem lehet!!!
Független bevizsgáló állomás:
JÁFI-AUTÓKUT Mérnöki Kft.
Jármű átalakításának engedélyezése:
http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu/content/view/5/9/lang,hu/
http://web2.nkh.gov.hu/fovfel/szakter/gepjarmu/kozjarm/atalakosszeep
KÖHÉM rendelet:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh
A topic a tuning-ok dokumentálásának és hivatalossá tételének tárgyalására jött létre, kérjük az illegális megoldások tárgyalásának mellőzését!!!
Minden átalakítás pénzbe kerül!!! és nem csak az alkatrész árába. Egyes dolgok lepapírozása annyiba kerül mint maga az átépítés. Az extrémebb motor, és karosszéria változtatások akár ~500e-tól is kezdődhet a terveztetés miatt.
- tehát tedd fel magadnak az első kérdést, ami a legfontosabb: - mennyi pénzed is van, hogy hivatalosan átalakíthass???
- ha nem kellő mennyiségű, akkor ne is kérdezz itt feleslegesen, mert csak a kommenteket növeljük. : davidsz
Rossz hír a tuningosoknak cikk folytatása.
http://www.ozewatuning.extra.hu
a teljes cikk itt olvasható:
http://www.kziweb.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50
Kérdésekkel ide:
NKH Kiemelt Ügyek Igazgatósága Közúti Jármű Hatósági Főosztály, Műszaki Engedélyezési Osztály
1082 Budapest, Baross u. 76.
- A sok hülye kérdés miatt az elérhetőség törölve.
Előbb vagyétek a fáradságot és olvassatok utánna, mielőtt ide fordultok. ez legyen a legutolsó!!! - mielőtt mindenre azt a választ adják hogy nem lehet!!!
Független bevizsgáló állomás:
JÁFI-AUTÓKUT Mérnöki Kft.
Jármű átalakításának engedélyezése:
http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu/content/view/5/9/lang,hu/
http://web2.nkh.gov.hu/fovfel/szakter/gepjarmu/kozjarm/atalakosszeep
KÖHÉM rendelet:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh
A topic a tuning-ok dokumentálásának és hivatalossá tételének tárgyalására jött létre, kérjük az illegális megoldások tárgyalásának mellőzését!!!
Minden átalakítás pénzbe kerül!!! és nem csak az alkatrész árába. Egyes dolgok lepapírozása annyiba kerül mint maga az átépítés. Az extrémebb motor, és karosszéria változtatások akár ~500e-tól is kezdődhet a terveztetés miatt.
- tehát tedd fel magadnak az első kérdést, ami a legfontosabb: - mennyi pénzed is van, hogy hivatalosan átalakíthass???
- ha nem kellő mennyiségű, akkor ne is kérdezz itt feleslegesen, mert csak a kommenteket növeljük. : davidsz
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
nekem levan törölve a rendszám de várom már a májust amikor a pofájukba röhöghetek és kiirhatom a rendszámomat is, mert benne lesz a forgalmiban hogy 4988cm3 220kw...
nekem műszakin nézték az övet. mondom amerikai, nincs helye övnek a "B" oszlopban....
en inkabb maradok legalis mindenben, nekem nem kell tobbet no letemre a meghurcolas...
én tudom,hogy nézik
figy, tenyleg nezik..., davidsz a tanum ra... szoval esszel irogassatok ide dolgokat, a rendszamot meg toroljetek le a kepekrol.
megnyugtatlak, nem autodata-t használnak.
nagy valószínűséggel egy olyan rendszert, amit egy cég, figyelembe véve a magyar piacot is, alkotott meg. ez lehet akár egész európa szintű
nagy valószínűséggel egy olyan rendszert, amit egy cég, figyelembe véve a magyar piacot is, alkotott meg. ez lehet akár egész európa szintű
így van senki nem fog a szelepekkel foglalkozni, megfialtak b_szod
szerintem keress meg egy eredetvizsgálót, elvileg már ők is mind nkh-s alkalmazásban vannak. szerintem ő tud segíteni.
húúú,akkor gyorsan átíratom a színnnyét
ha a golf 2esemre felcsavarozok egy vr6 futóművet elöre-hátra, és 5x100as lesz az osztókör, nagyobb lesz az elsö fék, hátul dob helyett tárcsa lesz, még ezzel sem foglalkoznak. minden csavar passzol, csak át kell csavarozni. a méreteket meg nem tudja hogy ez most 256os vagy 280as átmérőjü tárcsa
hm, hat lattam egyszer, meg anno a renault-hoz kellett valami kuplung vagy fék, nem tudom, és az eredetes ismerősöm egy központi adatbázisból kinyomtatott egy marha hosszú táblázatot amiben minden benne volt, az utolsó csavarig.
Merthogy autodata szerint 79ben nem is volt g1 cabrio....Pl..
És milyen adatbázist használnak..?
és amit kinyomtatnak azin max szerepel hogy injektoros. meg se tudja különböztetni a központist a hengerenkéntitől
figy, motorszámból és alvázszámból mindent meglehet mondani.
sztem járható út, ha kicseréled a hengerfejet, majd bemész okmányirodában, és megmondod, hogy elirták a kw adatot (ha meg van ott ismerős, pláne jó)
sztem járható út, ha kicseréled a hengerfejet, majd bemész okmányirodában, és megmondod, hogy elirták a kw adatot (ha meg van ott ismerős, pláne jó)
de nem kell besz.rni nem eszik ilyen forrón... ha 1,4es moci helyett nem vr6 van meg ilyen durva dolgok, akkor kaka rá...
adatbazisbol kinyomtatjak.
Tehát elvileg az hogy a motortömb eredeti,a szám sértetlen, és ugyanaz mint a forgalmiban, nem old meg minden problémát(KPM)..mert ők elvileg tudják hogy azzal a számmal nem létezik ilyen motor...De mit tudnak tenni?Hogy lehet bebizonyitani, hogy nem létezhetett, vagy épp az ellenkezőjét?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!