NKH vizsga (átépítési engedély)
aktuális téma
Jó hír a tuningosoknak.
Rossz hír a tuningosoknak cikk folytatása.
http://www.ozewatuning.extra.hu
a teljes cikk itt olvasható:
http://www.kziweb.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50
Kérdésekkel ide:
NKH Kiemelt Ügyek Igazgatósága Közúti Jármű Hatósági Főosztály, Műszaki Engedélyezési Osztály
1082 Budapest, Baross u. 76.
- A sok hülye kérdés miatt az elérhetőség törölve.
Előbb vagyétek a fáradságot és olvassatok utánna, mielőtt ide fordultok. ez legyen a legutolsó!!! - mielőtt mindenre azt a választ adják hogy nem lehet!!!
Független bevizsgáló állomás:
JÁFI-AUTÓKUT Mérnöki Kft.
Jármű átalakításának engedélyezése:
http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu/content/view/5/9/lang,hu/
http://web2.nkh.gov.hu/fovfel/szakter/gepjarmu/kozjarm/atalakosszeep
KÖHÉM rendelet:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh
A topic a tuning-ok dokumentálásának és hivatalossá tételének tárgyalására jött létre, kérjük az illegális megoldások tárgyalásának mellőzését!!!
Minden átalakítás pénzbe kerül!!! és nem csak az alkatrész árába. Egyes dolgok lepapírozása annyiba kerül mint maga az átépítés. Az extrémebb motor, és karosszéria változtatások akár ~500e-tól is kezdődhet a terveztetés miatt.
- tehát tedd fel magadnak az első kérdést, ami a legfontosabb: - mennyi pénzed is van, hogy hivatalosan átalakíthass???
- ha nem kellő mennyiségű, akkor ne is kérdezz itt feleslegesen, mert csak a kommenteket növeljük. : davidsz
Rossz hír a tuningosoknak cikk folytatása.
http://www.ozewatuning.extra.hu
a teljes cikk itt olvasható:
http://www.kziweb.hu/index.php?option=com_content&view=category&layout=blog&id=1&Itemid=50
Kérdésekkel ide:
NKH Kiemelt Ügyek Igazgatósága Közúti Jármű Hatósági Főosztály, Műszaki Engedélyezési Osztály
1082 Budapest, Baross u. 76.
- A sok hülye kérdés miatt az elérhetőség törölve.
Előbb vagyétek a fáradságot és olvassatok utánna, mielőtt ide fordultok. ez legyen a legutolsó!!! - mielőtt mindenre azt a választ adják hogy nem lehet!!!
Független bevizsgáló állomás:
JÁFI-AUTÓKUT Mérnöki Kft.
Jármű átalakításának engedélyezése:
http://www.nkh.hu/kozuti_jarmu/content/view/5/9/lang,hu/
http://web2.nkh.gov.hu/fovfel/szakter/gepjarmu/kozjarm/atalakosszeep
KÖHÉM rendelet:
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000006.koh
A topic a tuning-ok dokumentálásának és hivatalossá tételének tárgyalására jött létre, kérjük az illegális megoldások tárgyalásának mellőzését!!!
Minden átalakítás pénzbe kerül!!! és nem csak az alkatrész árába. Egyes dolgok lepapírozása annyiba kerül mint maga az átépítés. Az extrémebb motor, és karosszéria változtatások akár ~500e-tól is kezdődhet a terveztetés miatt.
- tehát tedd fel magadnak az első kérdést, ami a legfontosabb: - mennyi pénzed is van, hogy hivatalosan átalakíthass???
- ha nem kellő mennyiségű, akkor ne is kérdezz itt feleslegesen, mert csak a kommenteket növeljük. : davidsz
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sziasztok!
Egy kérdésem lenne.
Ma vettem a kocsim alá egy szolid kis sport dobot műbizonylat nélkül.Ezért szólnak a rendőrök?
Egy kérdésem lenne.
Ma vettem a kocsim alá egy szolid kis sport dobot műbizonylat nélkül.Ezért szólnak a rendőrök?
Nekem is nagyábol ilyen elképzeléseim vannak a dolgoról.
Nem az lenne a nagy dolog, hogy belekerül a motor, hanem a többi alakítás, meg a papírmunka hozzá.
Akkor nem tévedtem nagyot a dologgal.
Nem az lenne a nagy dolog, hogy belekerül a motor, hanem a többi alakítás, meg a papírmunka hozzá.
Akkor nem tévedtem nagyot a dologgal.
Szerintem egy ilyen mérvü átalakítás inkább autócserébe mutat!
A lanosba?!
Ebbe nem lehet beépitani hivatalosan.
Illetve átipitési engedély kell hozzá.
Akkor egy mérnök,aki pontos számitásokat végez a változásokról,és a változtatásokrol.
Ez egy vagyon.
És még mindig lehet,hogy az NKH azt mondja,hogy nem engedi mert veszélyes.
De ha mindenki engedné, meg minden sikerül,akkor 500körül lehet a papirmunka ára.
Mivel nem tipusazonos a motor(nem opelböl opelba teszed),ezért nagyon macerés.
Még akkor is ha hasonló a 2 alváz és motortartó dolgok. Az embléma változik,igy ettöl változik a macera foka is...
Ebbe nem lehet beépitani hivatalosan.
Illetve átipitési engedély kell hozzá.
Akkor egy mérnök,aki pontos számitásokat végez a változásokról,és a változtatásokrol.
Ez egy vagyon.
És még mindig lehet,hogy az NKH azt mondja,hogy nem engedi mert veszélyes.
De ha mindenki engedné, meg minden sikerül,akkor 500körül lehet a papirmunka ára.
Mivel nem tipusazonos a motor(nem opelböl opelba teszed),ezért nagyon macerés.
Még akkor is ha hasonló a 2 alváz és motortartó dolgok. Az embléma változik,igy ettöl változik a macera foka is...
Szerintem nem csak azért akarsz olyan motort,mert csak ez van,hanem a teljesítmény növekedés miatt...Ha 1általán megengednék,hogy belerakd akkor is a növekedett teljesítményhez kellene igazítani az autód és az....szerintem a hivatalos út szinte lehetetlen...
Üdv. Mindenkinek!
Szerintetek ha arra ébred az meber, hogy Ö a kocsijába egy GSI 2.0 16v- motort szeretne legláissan berakni, ami egyérbként csavarra pontossab passzol az enyémbe, annak a hivatalos papírmunkája mennyi pénzbe kerülhet?
Van rólla némi elképzelésem, csak egyszerűen érdekelne...
Szerintetek ha arra ébred az meber, hogy Ö a kocsijába egy GSI 2.0 16v- motort szeretne legláissan berakni, ami egyérbként csavarra pontossab passzol az enyémbe, annak a hivatalos papírmunkája mennyi pénzbe kerülhet?
Van rólla némi elképzelésem, csak egyszerűen érdekelne...
Én azt mondom,hogy vagy add el igy,vagy alakitsd vissza.
Beszélj egy NKH-val, hogy mondja el mi az,amiért még nem szolnának.
Olyanra kell alakitani.
Igy egyszer rádugranak a rendörök, örökre kivonják a forgalomból, oszt akkor bontás!
Beszélj egy NKH-val, hogy mondja el mi az,amiért még nem szolnának.
Olyanra kell alakitani.
Igy egyszer rádugranak a rendörök, örökre kivonják a forgalomból, oszt akkor bontás!
És még jól is jártál sajnos!Mert ha a hárombetűs szörnnyel kap el akkor le a rendszám,vagy ha az nem akkor fél forgalmi(rosszabb esetben)aztán útvonalengedély a legközelebbi telephelyedig majd irány a felügyeletre ellenörzésre.De ha megmarad a forgalmi és csak szemlét kérnek ezzel sajnos úgysem mész át!
Huuuuuuuhh az nem vmi kevés!Jó kis pénz az államnak azért hogy mehessél egy olyannal amit te szeretnél!Ez elég oltás azért nem gondoltam hogy ennyire bele kell mélyedni és tök szar hogy rengeteget mentem vele mindenfelé hónapokíg így leszórózva gondoltam tavasszal folytatjuk amit elkezdtünk mert az elejét még el se kezdtük, és most jön két ilyen nem is mondom mi azt elkezdődik minden!És ezt tényleg rendőrje válogatja meg a kedvük és ez marha undorító sztem!Köszi az infot!
Ebben alkatrész töréstesztek,tervezöi dijjak, engedélyeztetések árai naggyából benne vannak,de lehet hogy nem futná ki.
Olyan papirok kellenek, mint ha egy új autot épitettél volna.
Persze ezen felül minden lámpáról, ülésröl,kormányról magyar TUV papir kell,vagy ha nyugati van,akkor annak a hivatalos forditása,ami oldalanként 60E ft...
Olyan papirok kellenek, mint ha egy új autot épitettél volna.
Persze ezen felül minden lámpáról, ülésröl,kormányról magyar TUV papir kell,vagy ha nyugati van,akkor annak a hivatalos forditása,ami oldalanként 60E ft...
Ahhoz,hogy az autod megfeleljen,olyan 1millára taksálom az összeget,amibe ez belekerülne.
És sok mindent le kéne szedni,mert vannak olyan dolgok az auton,amik nem lehetnek szabályosak.
És sok mindent le kéne szedni,mert vannak olyan dolgok az auton,amik nem lehetnek szabályosak.
Sajnos ma engem is sikerült betalálniuk a "REND ŐREINEK"!Mondjuk elég kedvesek voltak kiengedtek és úgy villogtak le!El akarták venni a forgalmit a szélesítés, kerekek, sportkormány, sportülés, sötétítés és minden egyéb nyalánkság miatt!Kb 10 perces huza vona után sikerült "eltekinteniük" az elvételtől és kaptam egy 20 ezres csekket elakadásjelző 3szögért!És mondták hogy kell rá átépítési engedély ami gondolom nekem sajnos nem 2 ft lehet!Ha valaki képben van ezzel kapcsolatban tájékoztathatna róla hogy kb mire számíthatok meg mi ennek a meneteMondjuk számítottam rá hogy előbb utóbb beleszaladok vmi ilyesmibe de eddig még egy rendőr se kötözködött pedig álltam már pár mellet és igazoltattak is de azok nem voltak ilyen szívósak
hát köszönöm a segítséget...rágódok rajta, hogy lenne a legjobb. igyekszem bizonyos kereteken belül a szabályos utat bejárni, de nem egyszerű...szeretem ezt az országot...
asszem igy nem látszik a rendszám:)
jah o a sasszem
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Nekem olyan kérdésem lenne, hogy van egy E34-es BMW-m, s az elejét szeretném megcsinálni E39-re. Ahogy nézegettem, ehhez ugye másik lökös, másik motorháztető, másik sárvédőlemezek és másik lámpák kellenek. Asszem így első körre ennyi. Olvasgattam az nkh oldalát, meg egy csomó másik oldalt, de nem jöttem rá, hogy akkor ehhez most kell-e átalakítási engedély, vagy sem. Tudja valaki esetleg?