Cikk: Megküzdünk a lóerőkért?
aktuális téma
A turbómotorok jól reagálnak - általában - a szoftveres tuningra. Kipróbáltuk, hogy vajon így van-e egy negyedmillió kilométeren túl lévő Passattal is. Bővebben
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Gondolkoztam Én is az O.C.T.-én,meg a külföldi diszpécser lányok együttes munkáján,de végül a Magyar V.E.M.S.-lett KulinPapa-val megfűszerezve.
Csak viccelek! Nem gondolkoztam ilyenen!
Csak viccelek! Nem gondolkoztam ilyenen!
Ennek az SRT-nek valami brutális hangja van, megy is mint az állat. (Csúnya lenne, ha nem menne ilyen motorral). Simán kellene, csak ne csináltak volna belőle bohócautót.
Elbow gépe viszont egy vadállat. Szó szerint. LEtépi az ember fejét, amikor a 4 kerék betapad és megindul azzal a súllyal. LEhet vigyorogni utána.
Elbow gépe viszont egy vadállat. Szó szerint. LEtépi az ember fejét, amikor a 4 kerék betapad és megindul azzal a súllyal. LEhet vigyorogni utána.
nem arrol beszelunk, hogy kije jobb vagy gyorsabb. hanem az atalakitas mertekerol.
okostojas
okostojas
haaat, a kipufogoja uvoltott...
de akkor szerintem meg nem volt kompresszoros
de akkor szerintem meg nem volt kompresszoros
nincs itt konkurencia. foldmero vagyok, nem autoszerelo
ez pont az olyan embereknek valo tuning mint te es a masik 100 aki beteved egy jo nevu, hires garazsba. ok itt beszerelo emberek, mas, nagyobb cegek termekeire. amirol en beszelek az az autopeites...
ez pont az olyan embereknek valo tuning mint te es a masik 100 aki beteved egy jo nevu, hires garazsba. ok itt beszerelo emberek, mas, nagyobb cegek termekeire. amirol en beszelek az az autopeites...
ezért kell kovácsoltat,újat vagy megerősített cuccokat venni előtte...még, ha "csak" plusz 30-40 lóról is van szó (a NM lehet mégtöb , új korában tuti jó még a gyári, de 200k körül már érdemes átnézetni...de szerintem, ha minden megvan nézve, akkor mehet rá a csipsz..tesztkörök meg ez meg az kész.
Üdv! Nekem a szerelő nem ajánlotta a chip tuningot, mert állítólag a motor és egyéb kütyük nem bírnák a strapát és hamarabb kipurcannának. Amúgy találkoztam olyan 1.4 tdci motoros Ford Fiestával, amelyre feltöltötték az 1.6 tdci szoftverét, de azzal nem volt probléma a tulajnak (még). A motor hangja csendesebb volt és ment, mint a rakéta (jó kicsit túlzás).
És Ő is tudta hogy "verseny" van?
Vagy csak......... :
Vagy csak......... :
Ezt én is szeretem, hogy írnak egy normális cikket, ami a hétköznapi embernek nyújt segítséget (mint pl én és nem pedig versenyzőknek), utána pedig jön a pécsi konkurencia az ő szuper autójával és elkezdi fikázni a másik céget. Nem tudom felfogni, hogy miért fáj ez másnak. Én 2 hónapja jártam Pécsen az O.CT-nél és abszolút meg vagyok velük és a munkájukkal is elégedve! Nem lett a 10 éves, 210 ezret futott autómból olyan szuper versenyautó mint a korábban emlegetett Audi, de nekem nem is volt az a cél!
Összegezve én egy korrekt, tapasztalt cégnek tartom az O.CT-t és nyugodt szívvel ajánlottam eddig is és fogom ezután is!
Összegezve én egy korrekt, tapasztalt cégnek tartom az O.CT-t és nyugodt szívvel ajánlottam eddig is és fogom ezután is!
az lehet de én személy szerint tuti nem csipszelgetnék egy 200+ekm futott mocit,max ha igen akkor hamarabb durrannak el benne a motyók,ami abból a szempontból nem gáz,hogy így azokból lehet újat venni.......én inkább dugó+hajtókar vennék,moci bejárat és akkor utána lehet "erezd el a hajam".
De ezt én csinálnám és az én véleményem!
De ezt én csinálnám és az én véleményem!
vegulis lehet vele szabalyozni a toltonyomast
1.6bar-nal megnyilik, es allandoan lefujja a szelep onnantol a tobbletet
ehhez persze olyan turbo kell, ami annyival azert nem bivajabb, hogy ennek ellenere is kifujja a 2bar-t, mert akkor szopo van
1.6bar-nal megnyilik, es allandoan lefujja a szelep onnantol a tobbletet
ehhez persze olyan turbo kell, ami annyival azert nem bivajabb, hogy ennek ellenere is kifujja a 2bar-t, mert akkor szopo van
ez nem minden esetben igaz am
egy chip-t is meg lehet irni jol, es azoknal is van egy specifikacio melle, amire az irva van
ha ugyanazt rakod bele egy masik autoba is, akkor az ugyanazt fogja tudni ugyanazzal a chip-l azon is
es sokkal olcsobb ez, mint beverni egy standalone ECU-t egy autoba, hogy tovabbi furassal-faragassal kiizzadj belole meg 20-25loerot a chiphez kepest, 8-10x-s aron
na meg a mar bevalt chip-l jarni sokkal biztosabb jarni, mint egy standalone-ra megirt egyedi musor, aminel nem tudhatod elsore hol a limitje, mert egyedileg van megirva arra az adott autora, nincs viszonyitasi támpont, de amig vmi nem farad el, addig nem vagy a limitnel
a chip-t meg csak berakod, oszt megy
egy standalone-t amire felprogramoznak tutira, addig egy valag uzemanyagot is elegetsz vele csak programozasra, ha meg beut a menyku es jaj sok lett gyujtas vagy nem kapott eleg nyalat es kiveri miatta a HFtomitest vagy tori a dugot, es akkor megtobbe kerul az eleve dragabb rendszer
a bevalt, bejaratott chip-nel ilyen ritkan fordul elo, mert van ra tobb szaz mukodo auto
esetleg akkor lehet, ha az egyik injektor aszondja szia full load-nal
egy chip-t is meg lehet irni jol, es azoknal is van egy specifikacio melle, amire az irva van
ha ugyanazt rakod bele egy masik autoba is, akkor az ugyanazt fogja tudni ugyanazzal a chip-l azon is
es sokkal olcsobb ez, mint beverni egy standalone ECU-t egy autoba, hogy tovabbi furassal-faragassal kiizzadj belole meg 20-25loerot a chiphez kepest, 8-10x-s aron
na meg a mar bevalt chip-l jarni sokkal biztosabb jarni, mint egy standalone-ra megirt egyedi musor, aminel nem tudhatod elsore hol a limitje, mert egyedileg van megirva arra az adott autora, nincs viszonyitasi támpont, de amig vmi nem farad el, addig nem vagy a limitnel
a chip-t meg csak berakod, oszt megy
egy standalone-t amire felprogramoznak tutira, addig egy valag uzemanyagot is elegetsz vele csak programozasra, ha meg beut a menyku es jaj sok lett gyujtas vagy nem kapott eleg nyalat es kiveri miatta a HFtomitest vagy tori a dugot, es akkor megtobbe kerul az eleve dragabb rendszer
a bevalt, bejaratott chip-nel ilyen ritkan fordul elo, mert van ra tobb szaz mukodo auto
esetleg akkor lehet, ha az egyik injektor aszondja szia full load-nal
Senki sem kérdőjelezte meg, hogy a te autód a világbajnok. Én vagyok az igénytelen a szar olajkályhámmal, és megelégszek 8 mp-el nulláról százra. Megbocsátasz?
hat aminek ki van a bele mar, attol nemtom mit vartok, de most komolyan
de ha amugy nem eszi az olajat a motor, meg megvan a ~gyari vegnyomas is, akkor qrva nagy baja nem lehet a motornak 200+k km utan sem
mondjuk ahogy irod a nyomatek majdnem megvolt teljesen igy is, fent mi fogta vissza, hogy jobban esett, mint elvileg kene az orok rejtely
pl eresztette a nyomast vhol, vagy kifujt a turbo-hengerfej kozott a kipuffgaz....siman okozhat ennyi diffit, meg meleg volt a IAT, vagy csak siman becsorgott a magyar benzintol a motor es a ECU elvette az elogyujtast tole fent
de ha amugy nem eszi az olajat a motor, meg megvan a ~gyari vegnyomas is, akkor qrva nagy baja nem lehet a motornak 200+k km utan sem
mondjuk ahogy irod a nyomatek majdnem megvolt teljesen igy is, fent mi fogta vissza, hogy jobban esett, mint elvileg kene az orok rejtely
pl eresztette a nyomast vhol, vagy kifujt a turbo-hengerfej kozott a kipuffgaz....siman okozhat ennyi diffit, meg meleg volt a IAT, vagy csak siman becsorgott a magyar benzintol a motor es a ECU elvette az elogyujtast tole fent
ezzel a lefujoszeleppel amugy mi a baj...?
2007. ota hajtom a biciklit VEMS-el, nem hobbi szinten. utom-verem ha van ra mod es lehetoseg. a te "sprint booster"-ed sehol sincs az en autom atalakitasaihoz kepest.
nem is azzal van itt a baj, hogy O.CT vagy MTM. hanem azzal, hogy milyen arban mit kap az ember
ez itt pl mi? csak a nevetes kap el ha megnezem a videot. rendesen el kellett vennem a gazt 1x amikor megelozott es utana mentem, hogy nehogy lekoccoljam hatulrol
nem is azzal van itt a baj, hogy O.CT vagy MTM. hanem azzal, hogy milyen arban mit kap az ember
ez itt pl mi? csak a nevetes kap el ha megnezem a videot. rendesen el kellett vennem a gazt 1x amikor megelozott es utana mentem, hogy nehogy lekoccoljam hatulrol
ertem en, hogy csoki fagyi! de milyen izu? o0
Kicsit túl van spilázva ez a cikk, mondjuk a kutyát nem érdekelné, ha azt írták volna, hogy feltoltunk egy öreg autóra egy konzervprogit
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Úgy,hogy majd ésszel építtetek nyomást a rajthoz tavasszal. Mert csak egyhelyben fogok állni,forgó 4kerékkel!