DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
ernoszisz
#3460
2011. január 05. 16:54
sziasztok!nekem olyan kérdésem lenne hogy van egy 2es golfom 1.6td és van hozzá egy 1.9es tdi motor beleszeretném varázsolni de tempomatos az adagoló és elektromos is! fog müködni a dolog vagy cserés az egész adagoló? elöre is köszi
firewall
#3458
2010. december 06. 18:35
semelyik :)

ha másnem az olajvisszafolyón kell alakítani... de ezen kivül az adagolót is illik hozzá állítani
Gyeti
#3457
2010. december 05. 21:24
Jó estét valaki épített már 1.4hdi peugeot 206-ba lefújószelepet ha igen akkor írja már meg nekem a tapasztalatait előrre is köszönöm
nemthomm
#3456
2010. november 22. 16:08
Hali

Meg tudja valaki mondani hogy G2 1.6 td adagolója mekkora vákummal szívja az üzemanyagot?
Baldone
#3455
2010. november 22. 13:21
1.9 td-re milyen turbót lehet felrakni átalakítás nélkül!
bogis40
#3453
2010. november 06. 14:43
Sziasztok!

Krézi elérhetőségében tudnátok segíteni, weboldala nem műkszik.
PerecG3
#3452
2010. november 02. 22:36
Davids 306
#3451
2010. november 01. 19:17
hy

Ki csinál jó nyomásos lasztit?
ruca0
#3450
2010. november 01. 17:09
Szia. Nekem van egy gt20-as csigám ha kell tudok képet is küldeni. Ára 35e
b.misike
#3449
2010. október 28. 19:47
sefi nevű user csinálgat
LaciToledo
#3448
2010. október 28. 19:43
Nekem még a gyári van fent... 330000km és még mindig nem lóg... Pedig az utsó 80000km-n szerintem többet kapott mint egészen addig...
firewall
#3447
2010. október 28. 19:30
Dzsinn
#3446
2010. október 28. 07:00
A nyomást tekerve inkább a (gyári) turbo szokta magát megadni..idővel.
Az enyém kb. 1 éve 1.5 barral van fújva GT2052 által-no problem.
Ismerősöm szintén 1Z-vel 4 évig mászkált 2 bar közeli nyomással 1749-cel..csak ésszel, nem folyamatosan nyomva.
Csak TDI!
Baldone
#3445
2010. október 27. 12:12
hát TDI-nél nemtudom TD-nél olyan 1.2 hosszú távon! igaz nekem nincs is rajta mert az előző tulaj lekokányolta róla!szal nekem full nyomáson megy igaz azt még nem mértem hogy mekkora, de picit állítok a füstcsavaron akkor rendesen megindul a gép!
LaciToledo
#3444
2010. október 27. 12:10
Ahha... értem. Már tekertem rajta, de túl sok változást nem vettem észre....0,7-0,8 ról kb 0,9-1,0 körüli értékre változott a nyomás. Ha lepadózom elmegy kb 1,7ig.... azt kéne neki tartani... akkor fasza lenne Egyébként meddig lehet elmenni vele úgy hogy ne legyen gáz belőle?
Baldone
#3443
2010. október 27. 12:05
az a druck labda és wastegatet szabályozza, hogy mekkora nyomásnál nyisson és terelje el a kipufgázt a lapátkerekekről! Igen azzal lehet állítani a nyomást is, de csak óvatosan a tekergetéssel, mert könnyen lehet kuka a motor!
LaciToledo
#3442
2010. október 27. 11:59
Sziasztok!!!
TDI 1Z motoron a turbónál van a labda nem vágom hogy mit szabályoz meg hogy hogyan. Össze van kötve a turbó kipufogó oldalon lévő részével ahol nyit meg zár egy "ajtót". Valaki azt mondta hogy ha annak a rúdnak a hosszán állítok akkor azzal lehet nyomást emelni. Igaz ez?
Blöki
#3441
2010. október 27. 11:43
Eddig elkerültek a td adagolóelemek, így passzolom. Én azt írtam, h az általam eladásra kínált TDI-adagolóelem 10mm-es méretű.
Úgy tudom, a td-ké egy 1mm-rel kisebb, mint a TDI-ké, így elvileg adott a 9mm..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Összesen 3620 találat 181 oldalon