DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
MugenCrx
#3540
2011. augusztus 05. 01:08
Keresd a DT fórumon. (gugli-> írd be hogy dízel tuning és kiadja az indexes fórumot)
devil04
#3539
2011. augusztus 05. 00:59
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérnék!
Crazy úrat szeretném utolérni adagolóépítéssel kapcsolatban!
Sajnos a veboldala nem volt nyerő,így hát idemerészkedtem hátha tud valaki segítnei!
Előre is nagyon köszi
Üdv:DaveÍrd be a kiemelni kívánt szöveget
ruskyy
#3538
2011. június 20. 16:18
keveset (70k) futott autómban megcsúszik a kuplung 4.-ik sebességtől felfele hirtelen padlógázra nyomatékcsúcsnál.
elvileg bírnia kéne a kis + teljesítményt (gyári 250nm, most 300körül)...
nem tudom, hogy cseréljem a gyári LUK szettemet új sachs szettre lendkerekestül vagy új szett, de lendkerék nélkül vagy csak kevlároztassam a tárcsát...?
monky
#3536
2011. június 20. 14:48
Hi
Természetesen rá lehet tenni,de a turbónyomás szab. labdát át kell alakítani nyomásosra.
Kérdés,hogy ha forgatod nem-e fogja fent.
csekesz
#3535
2011. június 20. 13:57
Sziasztok! 1.7TD-s isuzu motoros (kamrás) corsámra szeretnék Változó geometriás turbót feltenni, mekkorát lenne érdemes? Elbírja?
Astor
#3534
2011. június 17. 21:54
Turbo Dave a te embered keress rá
tomcsiseat
#3533
2011. június 17. 21:09
Sziasztok!

Volna egy olyan kérdésem, hogy van egy A6 2,5Tdi (ael/140/s5) elektromos adagolóval. Az adagolót fel kéne újítani. Viszont lenne lehetőség is építeni bele egy mechanikust. Melyik lenne a jobb megoldás ha szeretném egy kicsit fürgébb is legyen az autó (quattro). A lényeg a megbízhatóság, üzembiztonság lenne.
vaszi87
#3532
2011. május 23. 14:58
sziasztok! Kis segitséget szeretnék kérni... mi a különbség a g17 es csigáknál a v, va meg ilyen röviditéseknél pl gt1749v mivel másabb mint a gt1749va meg pl 1756vk
Szaßy
#3531
2011. május 14. 13:47
köszi ! írok neki. Angliában eléggé tucatautó a V. Corsa/Nova, ott sok 1.5TD-t megépítenek, regeltem a fórumokra is, meg sok a "tuning guide" ehhez a motorhoz, de kevés az időm ahhoz, hogy végignyálazzak minden kommentet így rem. tud adni egy jó összefoglalót arról, hogy "mit meg hogyan kéne"
Animal
#3530
2011. május 14. 13:43
Szerintem érdeklődj vaszi87-nél! Ő egy Isuzu motoros Vectrát építgetett és elég jól sikerült! Ő biztos tud majd segíteni ebben-abban!
Szaßy
#3529
2011. május 14. 13:38
Sziasztok ! Vettem egy 1.5TD Isuzu motort az 1.7D-m helyett. Rajta van az 1.7TD adagolója és turbója. Úgy terveztem, hogy amikor csináljuk a motorcserét egy kicsit tuningolnám is rögtön. Másik intercooler, esetleg több kaja és nagyobb turbónyomás. Vannak valakinek tapasztalatai? Mit kéne csinálnom? A kipu rendszerem már nem a gyári, teljes sportrendszer és bent van egy sportszűrő is. Köszi: Szabi
Soldier86
#3528
2011. április 11. 07:34
nem volt opelem...tulajdonképpen ez sem az...vauxhall:)miért?
firewall
#3527
2011. április 10. 14:05
indikátor órával ki kell mérni az előtöltését előtöltés értéke meg autodataban bent szokott lenni ;) indikátor órám van fölösleges két darab ha valaki igényt tart ilyenre olcsó pénzért az egyik klasszik mechanikus a másik pedig egy mitutoyo digitális takarítva felújítva.
Chrome
#3526
2011. április 10. 13:50
sziasztok most tervezem a kisdieselem nagyobbra cserélését (1.4pdtdi) 1.9re szeretném módositani szerintetek melyik motorkodut kéne vennem ? pd-t vagy vagy mechanikusat ? kéne a véleményetek! az autót hosszú távon is használom olyan motorra gondolok amit egyszerüen és barátságosan lehet huzkodni
mx zoli
#3525
2011. április 10. 12:46
Már megint nem ide akartam, ma nem tudok írni
mx zoli
#3524
2011. április 10. 12:45
mx zoli
#3523
2011. április 10. 12:26
mx zoli
#3522
2011. április 10. 12:26
Szépen szól:
tomi980
#3521
2011. április 10. 12:13
volt már Opeled?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 3620 találat 181 oldalon