DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Dzsinn
#3380
2010. szeptember 04. 12:03
Tegnap este beszéltem egy sráccal, neki AFN 110-ese van, állítása szerint gyárilag 17-es turboval.
Szabinál egy nem gyári tdi chiptuningja 100.000Ft, ami nem kevés, cserébe sok. Bizonyos esetekben mindenképpen..
BrianGTTDI
#3379
2010. szeptember 04. 12:02
firewall
#3378
2010. szeptember 04. 12:00
erre tudjon reagálni az ember?!
firewall
#3376
2010. szeptember 04. 09:35
leginkább köbcentiből eredeztethető a lóerő növekedés, bár pl van g2 1.6td-ből 80le.

Az 1.9 motor k14 turbóval vagy garrett t2 van szerelve.
Az 1.6 motor k24 vagy garrett t3-al.

Szal az 1.6-on nagyobb turbó van.
firewall
#3375
2010. szeptember 04. 09:26
Eddig mo-n akinek chipes autó ért el eredményt az nagy százalékban 75+ az mind Szabolcs által írt autó volt. Az 5 lóerő az nem marketing. Ahogy ismerem a munkáit 145le füstmentesen és 150le füsttel.
Baldone
#3374
2010. szeptember 04. 09:02
halihóó nemtudja valaki véletlenül hogy az 1.6 TD miért erősebb mint az 1.9 TD? nagyobb turbó?más szívócsonk? esetleg az adagoló más?
vwricsi
#3373
2010. szeptember 03. 18:48
BrianGTTDI
#3372
2010. szeptember 03. 18:28
Köszi a választ.Akkor a gt 17 nagyobb mint a vnt 15?Tehát v nincs számottevő különbség?Azért kérdezem mert lassan érik a turbócsere,milyet tegyek rá?A gt 17 1az1ben felmegy a vnt 15 helyére?Jah a chippelést azért kérdeztem mert mindenhol 140 lóerőt írnak az enyémre de kollárchip.hu-nál 145-öt.Akkor az csak "marketing" és uaz a program mint a többi helyen vagy itt tényleg más a program?
Dzsinn
#3371
2010. szeptember 03. 13:25
Gyári 110-es turbo a VNT 15. Vált. geós 15-ös (a 90-esé méretben ugyanez, csak fix). 1749 a pd-ké.
Ritka az olyan chippes, aki biztos kézzel belenyúl fix progikba. Persze lehet próbálkozni, csak hát az eredmény, khm..
Általában kimásolják a gyári tartalmat és annak megfelelő tuning prog.-ot töltenek vissza/írnak az ecu-ra.
BrianGTTDI
#3370
2010. szeptember 02. 23:44
Jah és még 1 kérdés.Különböző csipszeléssel foglalkozó oldalakon mindenhol uazt a teljesítmény töbletet írják 110le-ből 140le.Akkor mindenki uazt a programot írja?
BrianGTTDI
#3369
2010. szeptember 02. 23:38
Mi a különbség a GT1749 és a VNT 15 között?Mert nekem VNT15 volt gyárilag (G3 110Le) de katalógus szerint GT17 van
TDanI
#3368
2010. szeptember 02. 08:50
Üdvw!
Nekem olyan problémám van hogy padlógázon megyek 1,1-1,2 a turbónyomás ami szabályzás nélkül megy és hírtelen visszaesik 0,5 barra a műszer! És az autó is torpanik! Mi lehet a gond??
Köszönöm a segítséget!
Gyeti
#3367
2010. szeptember 02. 08:11
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy egy 1.4 HDI peugeot 206-osnál állított-e már valaki a turbón,vagy ha nem akkor valaki mondjon már valami jót aki látott már 1.4HDI nek a turbóját hogy mit lehetne azzal mahinálni a turbócserén kívül?!köszi előre is...
Matyi_vw
#3366
2010. szeptember 01. 20:07
nagy68
#3365
2010. szeptember 01. 19:54
A4-nél más a turbó és 2 intercooler van.
oscar
#3364
2010. szeptember 01. 19:32
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy mi különbség van a 2.0tdi 140le és 170le a3 között? Csak motorelektronika, vagy van valami más is, pl turbo?
H@jniN@gyi
#3363
2010. szeptember 01. 19:12
nagy68
#3361
2010. szeptember 01. 19:02
Állítólag ez a turbó nem nagyon bírja, ha felhúzzák. Mert ugye ez az 1.9 136 lovasé. Igaz ez?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Összesen 3620 találat 181 oldalon