DIESEL Tuning

Témakör: Tuning
aktuális téma
DIESEL Tuning

NEM VAGYUNK KRÉZI FUNOK!!!!



Dííízel powa

ISTEN EGY PINCEGARÁZSBAN DOLGOZIK!






A reklámozás tilos!!! (admin)

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
tdilacika
#3599
2013. augusztus 09. 17:54
tdilacika
#3597
2013. augusztus 09. 17:52
szia, meg van még a turbó? engem érdekelne!
Dom007
#3596
2013. május 15. 11:04
sziasztok szeretnék kérni egy kis segítséget.
Nekem van egy 2001-es Citroen Jumpy 2.0-es HDI diesel autom.
Azt szeretném kérdezni,hogy hogyan lehetne egy kicsit feltuningolni.. Chiptuning már van benne.
taki0511
#3595
2013. április 06. 20:45
Sziasztok! A segitségeteket szeretném kérni! Van egy Focusom 1.8tddi probálkozunk egy kicsit megvaditani de nem túl nagy sikerrel! A probléma a következö az autó egy gt17-es változó geometriás turbóval van szerelve nyomásos labdával, de valamiért a nyomás 0.7 BAR-nál elmegy a rúgó is elö van feszitve teljesen már megnéztünk mindent amit csak lehetett!! Valaki adjon nekem tanácsot hogy mi lehet a baj!! Elöre is köszi.
FR-G
#3594
2013. március 18. 18:57
http://www.youtube.com/watch?v=gO-2OGT4XNE
snipjr
#3592
2013. március 18. 18:07
Sziasztok. Megtudná nekem mondani valaki hogy Audi 80 1,9 tdi (1z motorkód) mennyi a gyári turbó nyomás? Garrett t2
Laci GTi
#3591
2013. március 14. 20:20
Ha valakit érdekel,van eladó GTB1756VK turbóm 1.9TDi-re alakítva eladó jó állapotban
nemethferi
#3590
2013. február 24. 17:36
hellotok.
huzott itt mar valaki 1.3 multijetet,chip-en kivul?
sxdroid
#3589
2013. február 24. 17:15
Sziasztok! Astra f 1,7 isuzu-n emelt már valaki turbónyomást? Milyen sikerrel és tapasztalattal? Én a jövőhéten emelem elsőre 1bar-ra. Csak kiváncsi vagyok..

Köszi a válaszokat
firewall
#3588
2012. december 12. 18:40
kiveszed a motort megsikoltatod a motortömböt, hengerfejet hozzá igazíttatod majd raksz bele egy új tömítést új hengerfej csavarokat és az előírt mértékben lehúzod a csavarokat tádám az öreg kamrás is jó lesz, ja és jó minőségű tömítés kerüljön bele
HondaR
#3587
2012. december 12. 13:13
Sziasztok! Lenne egy kérdésem...
Adott egy Daihatsu Charade 1.0TD, valamiért elég gyakran hengerfejes lesz, hiába vigyázokrá...Elvileg ezeknél a motorknál ez gyakori probléma!
Nincs valami ötlete valakinek, mivel lehetne ezt kicsit megbízhatóbbá tenni?
Előre is köszönöm!
sityuka
#3586
2012. december 09. 13:36
wg-t lehet megnézem, azt hogy célszerü pucolni? a csövezést kipucoltam régebben mert retkes volt.. de ehhez nem nyultam még. egy cimbinek elég szépen szól a turbója,ezért gondolkozom rajta hogy ez miért nem süvit.. menni megy csak nincs az a nagy hangja ...
KertAce
#3585
2012. december 09. 13:07
Ha nincs turbónyomás akkor én először a csövezést nézném meg, aztán pedig a turbót. Azon belül is a wg-t és a labdáját. Ha esetleg ez nyitott állapotban marad akkor szintén nincs nyomás.
sityuka
#3584
2012. december 09. 12:54
jah okés bocs :)
adagoló csere elött erösebb hangja volt a turbonak. most viszont fingom sincs hogy esetleg hova nyuljak.. :D
KertAce
#3583
2012. december 09. 12:50
Pont ezt írtam le neked pár hozzászólással ezelőtt.
sityuka
#3582
2012. december 09. 12:03
bövebben? mi célt szolgál az ott ép ?
ChPh
#3581
2012. december 09. 08:41
de, nem véletlenül van ott a vákuum cső
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 3620 találat 181 oldalon