Autóápolás, tisztítószerek

Témakör: Tuning
aktuális téma
Autóápolás, tisztítószerek
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
4 5 6 7 8 9 10 11
TURBOKUKAC
#58
2004. augusztus 25. 15:23
A teknősös cuccokról én eddig jót hallotam!
aztec GSI
#57
2004. augusztus 25. 15:22
az enyém 12, de basz6om a fütőtt garazsam télen-nyáron, meg a kézi mosást, ha előttem lévő tulaj(ok) baszták mindezt megtenni
Crampus
#56
2004. augusztus 25. 15:22
Megnéztem, mert rájöttem, hogy lent van a kocsiba. Azt írja csak, hogy spec összetevők és tiszta tökös anyag.
Ja...és teknőcös cuccos!
TURBOKUKAC
#55
2004. augusztus 25. 15:19
Nekem 11 éves a verdám és olyan a festése mint egy 4-5évesé!! Mi a titka?
Fűtött garázs télen,kézi mosás saját kezűleg,garázs nyáron is!
EarwLine
#54
2004. augusztus 25. 15:12
Én úgy tudom nem tesz túl jót a guminak hosszútávon. Állítólag kirepedezik tőle. Persze rövidtávon szép. Ez nem saját tapasztalat, de már több helyről hallottam és megpróbálok más kárán tanulni Persze lehet, hogy nem igaz és tök jó, bár akkor nem gyártanának kifejezetten nem szilikon alapú gumiápolót szvsz
Crampus
#53
2004. augusztus 25. 15:07
Miért nem, van valami alapja vagy csak úgy? Én nem hallottam még, hogy ártana neki.
Hacsak a futófelületre nem fújja valaki
EarwLine
#52
2004. augusztus 25. 14:56
Nézegettem már gumiápoló szereket és van amelyiken fel van tüntetve hogy nem szilikon alapú. Én szilikon alapút nem fújnék autógumira.
EarwLine
#51
2004. augusztus 25. 14:54
Én csak a hozzászólásodból gondoltam, hogy nem az autót sokáig megtartók közé tartozol. Mindenesetre a nem szakszerű mosásnál kételkednék abban, hogy egy az autóját szerető user 10 évig elégedett lenne az autója fényezésével. De ha hagyományos mosás mellett 10 év múlva olyan lesz a fényezésed mint újkorában akkor Te tudsz valamit. Majd oszd meg velünk amikor mi már túl leszünk 2 fényezésen
Crampus
#50
2004. augusztus 25. 14:51
VAn egy az Üllői út 307.ben és a XI. Fehérvári út 72.ben. Én ez utóbbiban találtam.
A szilikonalapot nem tudom, mert otthon van. Mert az nem jó?
Crampus
#49
2004. augusztus 25. 14:48
Madárkaki leszedés ha valakit érdekel: kitaláltam, hogy a rászáradt kaksit nem lehet leszedni, csak áztatás után. Én erre a célra egy papírzsepit tettem a kérdéses matéria fölé, és nyakonöntöttem vízzel (így a víz a kakit áztatja, nem folyik le) had ázzon. 1 perc és letöröltem egy mozdulattal. Főleg pestieknek ajánlom, ahol utcán nem egyszerű szórakozni, kapirgálni.
Azért kicsit megnyugodtam végigolvasva ezt a topicot, hogy az 1 éve fényezett verdámról leszedek minden madárkakit azonnal ahogy meglátom és ezért még nem vagyok beteges autóápoló.
EarwLine
#48
2004. augusztus 25. 14:44
Hol van ez a Homasita?
Ugye nem szilikon alapú?
monsters
#47
2004. augusztus 25. 14:44
Szerintem ha autót mosol, az úgyis meglátszik a fényezésen, a kérdés pedig az hogy ez előbb e vagy utóbb fog bekövetkezni.
A szivacs- kefe témában pont azt mondhatom hogy a szivacs az ami megfelelő körültekintéssel hosszú távon jobb. Én két szivacsot használok, egyet csak a küszöb, dobok, kerék tisztítására, egyet a kasznira, és a sorrend is a küszöb, dobok, kerékkel kezdődik, utána a fényezés. A bő vizes sokszori öblítéses módszer, előáztatással a korrekt. Előáztatni fontos, mert akkor lazul fel a por, és akkor távolítható el legkönnyebben a fényezésről minél kevesebb karcolással. Fontos hogy felülről kezd, ott is egy pontból, bő vízzel körkörösen kifelé, ezzel azt éred el hogy kevés szemcse marad a szivacs alatt. A szivacsot sokszor be kell jól áztatni, és a vizet is sokszor kell cserélni.
A kefe szerintem felejtős.
S_Bernie
#46
2004. augusztus 25. 14:40
Én az autómat 3 éve vettem, és nem szándékozom még legalább ugyanennyi ideig túladni rajta. Nem azért öltem az átalakításába pénzt és időt. Aki eddig látta, mind arra tippelt, hogy csak kézzel mosom, ami az év nagy részében így is van, télen azonban (amikor a kerti csap le van víztelenítve) kénytelen vagyok mosóba vinni. Szerintem a gyakori mosástól marad szép az aiutó. És ha 10 éves korában már nem néz ki annyira jó, akkor még mindíg el lehet vinni lelakkoztatni vagy lefényeztetni annyi pénzért, amennyit a mndenféle extrém pasztákba és "vegytisztítási" eljárásokba beleölsz a 10 év alatt. De ez csak az én véleményem.
Crampus
#45
2004. augusztus 25. 14:27
Ha siettek, a Homasitába most van leértékelve gumiápoló hab 650 HUF-ra (otthon van, nem toom a típusát - zöld nagy flakon - megnézhetem ha kell).
Kétszer fújtam be vele a kereket, és olyan mint ha új lenne.
Valamilyen vízlepergető réteget hoz létre, és nem marad meg semmi rajta.
EarwLine
#44
2004. augusztus 25. 14:14
Sajnos ez a téma nem bagatel, legalábbis számunkra és gondolom a topicnyitó számára sem. Én úgy gondolom, hogy azok nem foglalkoznak ezzel a kérdéssel, akik megvesznek egy autót és 2 év mulva eladják. Majd a következő tulaj szív az ő hanyagsága vagy időhiánya miatt és viszi políroztatni vagy újrafényeztetni. Akik megdolgoztak az autójukért és sok éves munkát beleőlve sikerült nekik egy olyan autót összehozniuk amelyik bármelyik találkozón vagy rendezvényen megállja a helyét és nem alkalmi autóban gondolkoznak azok számára ez igenis fontos téma.
Szerinted a kocsi lakkrétege keményebb mint a homok? Mert kb. ebben az esetben nem lenne az autón karc bő víz ide vagy oda. Nem a szivacs vagy a kefe ill a víz karcol hanem a sok retek amit szétkenünk rajta mosásnál.
admirális
#43
2004. augusztus 25. 13:31
Hi! NAgyon tetszik ez a topic. Itt sok hozzám hasonló ember véleményét olvashatom. Kb. egy éve már én is kizárólag házilag mosom a kocsimat, mert a gépi mosókkal kapcsolatban nagyon rossz tapasztalataim vannak. Előtte is előfordult, hogy magam mostam a kocsit, de az inkább csak időtöltés volt, és nem tudatos.

Nos, amit a szivacsról olvasok, az nagyon lehangoló számomra, ugyanis pont a napokban vettem egy szivacsot, mert gondoltam, hogy a kefénél kevésbé karcol. És én azt tapasztaltam hogy ez tényleg így is van, és még az összhatás is jobbnak tűnt. Igaz, hogy többet kellett hozzá hajolgatni, de alaposabb munka hatását keltette a végén. A ti véleményetek olvasva nem is kicsit kezdtem el aggódni a módszer hosszútávú haszna miatt...

Ami pedig a prevent termékeket illeti: Véletlenül vettem egy Prevent festékfelújítót, színtelent, ma végeztem a munkával, és a végeredmény lélegzet elállító. Ez a 3. alkalom, hogy polírozó szert használok, de ennyire jó eredményt sem a teknőccel, sem más külföldi termékkel nem sikerült elérni. Ráadásul ez folyadék, és emiatt kevesebbet szívtam vele, mint a pasztákkal. Oké, a Car Lovely biztos ennél is jobb, de a Preventet nem kell lebecsülni. Ráadásul nevetségesen olcsó volt (kb. 1100 ft). Vaciláltam a színpontosal, de végül a színtelent választottam. Ti mit tapasztaltatok, mi az eltérés a kettő között?
Bishop
#41
2004. augusztus 25. 12:56
Ez így van!!!
Én egyre hívnám fel a figyelmet:
Ez az én példám (mert én hülye vagyok)...
Na elkezdtem lemosogatni a kocsit, törölgetem, meg minden (ez a motortérben volt) és miközben hajolgatok be észre vettem hogy a zipzár (ez nem új tömörítőkód hanem a "cipzár" nevű jelenség német írásáaból adódó optikai jelenség).... . . . . Na, izé, szóval a fent említett jelenség bírta finoman, és diszkréten összekaristolni a verda oldalát... (hidegben nem fogok alsó gatyában autót szerelni...)
No mindegy, ezt lehet aztán polírozni... Csak gondoltam megoszom ezt is....
S_Bernie
#40
2004. augusztus 25. 12:44
Te jó isten, emberek! Ha egy autó fényezését egy szakszerű kézi mosás jó bő vízzel, szivaccsal vagy akár kefével összekarcolja, akkor az nem is fényezés és megérdemli, hogy összekarcolódjon. Lassan az jön ki ebből a topicból, hogy a legjobb hozzá sem érni a kasznihoz. Gyerekek, ez nem cukorka, ami elolvad!
aranyhere
#39
2004. augusztus 25. 12:40
Osztom! Magasnyomás (kézi), Samponozás, Tisztavizes öblités, aztán Vileda. Se karc, se csík!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 218 találat 11 oldalon