Golf MKIV

Témakör: Real life
aktuális téma
Golf MKIV
Golf IV és Bora tulajdonosok és rajongók gyűjtőhelye!!!

Pár hasznos link:

www.doppel-wobber.de

Alvázszám dekódoló


Csomagtartóban lévő matrica gyártási kódjainak a jelentése
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Fuchs
#165412
2015. szeptember 28. 08:19
Remus szerintem ez merész kijelentés, képek alapján megmondani hogy mi volt törve, fújva. Jobb első sárvédőre több irányból is fény vetődik, persze hogy mindenféle árnyalatot eredményez
lenko
#165411
2015. szeptember 28. 08:10
Egyébként ha Magyar papírosan lenne ennyi, akkor még jó ár is érte, de gyanus, hogy nem.
Mondjuk az enyém is 1,8m-ba állt meg mindennel.
lenko
#165410
2015. szeptember 28. 08:08
de kár találgatni, megnézi az ember aztán vagy-vagy.
lenko
#165409
2015. szeptember 28. 08:06
Nem hinném... csak a kinti fény világítja meg, ezért csalóka.
*remus*
#165408
2015. szeptember 27. 21:16
Valaki szóljon nekik, hogy nem állandó összkerék Le is enné a paraszt haját

Az eleje le lehetett bombázva. Sárvédő, lökös, géptető más szín mint az autó
bugybi
#165407
2015. szeptember 27. 20:54
Sziasztok!
AGR 90 lovas motorokat meddig lehet gyári alkatrészekkel húzni? Nem akarok versenyautót,de a hegyekben néha jól jönne pár extra lóerő...
lenko
#165406
2015. szeptember 27. 20:41
volkswagen_golf_iv_2.3_v5_gti_4_motion aki nem akar behozni...bár kevés az extra, és kár, hogy 4 motion.
Casper85
#165405
2015. szeptember 23. 21:41
Jah még anyit oda lett technikai furat ott meg jol ki lett fujva alapozoval belül majd üreg védelem csorgásig
Casper85
#165404
2015. szeptember 23. 21:40
Nálam küszöbb végén uj lemez majd homokszoras azran rozsda vedő utana epoxi alapozó. Rucsi es festés. Sárvédő bontott gyári azzal nem szorakoztam
regie
#165403
2015. szeptember 23. 15:17
Mi számít tipikusnak?
Nekem egyedül a tető jobb első sarkánál volt egy minimális (több Golf-on is komoly rozsdafoltot láttam itt, meg gányul fújva is, nem tudom mennyire tipikus ez különben).
Volt szélvédőcserém, sima sötétszürke alapozóval lett lekezelve (természetesen megfelelően aládolgozva, amikor a szélvédő ki volt véve) Majd hamarosan viszem fényezőhöz a kocsit pár egyéb, apró festési munka miatt, majd akkor lesz lefestve
Edemson
#165402
2015. szeptember 23. 08:21
Edemson
#165401
2015. szeptember 23. 08:20
Szia

Igen kilehet váltani a patronost a simára és ha jól emlékszem /hallottam a hátsó vezérmű burkolatot kell kicserélni az újabbra,de azért még kérdezz rá mert 100%.
matinylupo
#165400
2015. szeptember 22. 15:52
Sziasztok Uraim!
A tipikus golf 4 rohadási pontokat ki hogyan orvosolta (már akinek volt)? Igazából arra lennék kíváncsi milyen anyaggal kezeltétek le!
gtitdi
#165399
2015. szeptember 21. 14:49
köszi későn olvastam,de kb így tettem
gtitdi
#165398
2015. szeptember 21. 14:27
Sziasztok!
azt hallottam,hogy az AJM motornál vezérlés cserekor van lehetőség kiváltani a feszítő patront,már nagyon aktuális a vezérlés csere és szerezném be a hozzávalókat,tudna valami infót adni? köszi
ZooropaIV
#165397
2015. szeptember 07. 11:13
Mobil Super 3000 X1-et rendeltem... (5w40) a megszokott Mann Filter szűrővel...
ZooropaIV
#165396
2015. szeptember 07. 09:58
Nekem Castrol volt benne sokszor, aztán 2x Moly... Most lehet kipróbálom a Mobilt...
Fuchs
#165395
2015. szeptember 06. 19:31
Golfban volt Castrol Magnatec 10W40, Mobil X2000 10W40, Total Quartz 9000 5W40.

Egyikkel se volt baj. Mobilból kevesebbet evett mint Castrolból.
De a sok éves tapasztalatom, hogy 9-10ezer km után megadták magukat. Olajcsere után alig evett, amikor volt már benne 9-10ezer egyre több olaj kellet neki. Ezért 15ezerről 10ezerre csökkentettem az olajcsere periódust.

Totalról nem tudok mit mondani, 1500 km-t mentem vele és elvitték az autót. Ez idő alatt épphogy eltűnt valami, nívópálcán is épphogy látható volt a fogyás
lenko
#165394
2015. szeptember 06. 12:08
Én most öntöttem bele total quartz 9000-et
Dragonboy
#165393
2015. szeptember 06. 11:30
Hát ez egy örök kérdés marad!
Mindenkinek más a véleménye. Szerintem ebben a kategóriában szinte mindegy. Próbáltam már mindhármat nagy különbség szerintem nincs. A lényeg hogy időbe cseréld mert mindegyik elfárad a sok km. után. Eleinte Castrollt használtam de állandóan azzal ijesztgettek hogy sok a hamisítvány. Aztán a Mobilt próbáltam párszor , most pedig másodszorra vettem Liqui Moly-t amit sokan szidnak sokan dícsérnek . A lényeg a csere!!Meg egy jó szűrő !
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 165492 találat 8275 oldalon