Golf MKIV
aktuális téma
Golf IV és Bora tulajdonosok és rajongók gyűjtőhelye!!!
Pár hasznos link:
www.doppel-wobber.de
Alvázszám dekódoló
Csomagtartóban lévő matrica gyártási kódjainak a jelentése
Pár hasznos link:
www.doppel-wobber.de
Alvázszám dekódoló
Csomagtartóban lévő matrica gyártási kódjainak a jelentése
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Helló! Annyit tudok segíteni, hogy a Cabrio motorháza sárvédői azok nem jók, mert az egy átkozmetikázott 3-as.
Sziasztok!
Több dologban szeretném kérni segítségeteket
Adott egy GOLF MKIV AHW motorral.
1. : Olajszivattyút szeretnék cserélni rajta. Ugyanis 2000-es fordulat alatt jelez a Dzsinn olajgomba, olajcsere megtörtént, a szivattyú szívóági szűrőjét is kitakarítottam, de 1 hét után visszatért a jelenség... Így szivattyú csere következik.
Amiben a segítséget szeretném kérni az az, hogy a főtengelyen lévő fogaskerék, ami a vezérműszíjat hajtja, az miként vehető le. Jól tudom hogy ékkel van felhelyezve? Van hozzá lehúzó? vagy valami módszer? Vagy ha kitekerem a központi csavart akkor simán lejön? Ja, és ha jelre állítottam a fogaskerekeket, és a vez.mű tengelyek rögzítőjét behelyeztem így meglazíthatom a főtengely központi csavarját? Nem kap nagy terhelést a vezérműszíj?
2. : Szeretném a motorháztetőt "ráhúzni a lámpákra" picit, plusz a VW embléma félközívét kihegesztetni és egy embléma nélküli hűtőrácsot rátenni. Találtam már így megcsinált eladó géptetőt, de az Golf 4 Cabrióé. Jó lehet ez az én ferdehátúmra? Kell hozzá engedély?
Válaszokat előre is köszönöm!
Több dologban szeretném kérni segítségeteket
Adott egy GOLF MKIV AHW motorral.
1. : Olajszivattyút szeretnék cserélni rajta. Ugyanis 2000-es fordulat alatt jelez a Dzsinn olajgomba, olajcsere megtörtént, a szivattyú szívóági szűrőjét is kitakarítottam, de 1 hét után visszatért a jelenség... Így szivattyú csere következik.
Amiben a segítséget szeretném kérni az az, hogy a főtengelyen lévő fogaskerék, ami a vezérműszíjat hajtja, az miként vehető le. Jól tudom hogy ékkel van felhelyezve? Van hozzá lehúzó? vagy valami módszer? Vagy ha kitekerem a központi csavart akkor simán lejön? Ja, és ha jelre állítottam a fogaskerekeket, és a vez.mű tengelyek rögzítőjét behelyeztem így meglazíthatom a főtengely központi csavarját? Nem kap nagy terhelést a vezérműszíj?
2. : Szeretném a motorháztetőt "ráhúzni a lámpákra" picit, plusz a VW embléma félközívét kihegesztetni és egy embléma nélküli hűtőrácsot rátenni. Találtam már így megcsinált eladó géptetőt, de az Golf 4 Cabrióé. Jó lehet ez az én ferdehátúmra? Kell hozzá engedély?
Válaszokat előre is köszönöm!
Üdv mindenkinek! Segìtsetek lègyszi! Adott egy golf 4 1.9 tdi agr,kivettem a km órát takarítás cèljából,visszatettem,azóta rángat,illetve nem megy a tempomat. Gombokat èrzèkeli,visszajelez,de nem kapcsol be. Előre is köszönöm!
Helló! Egy kérdés/kérésem lenne, bovdenes kulisszáról keresnék robbantott ábrát, de a google nem igazán a barátom. Merre találhatnék ilyet?
Szasztok!
Valaki vágja fejből az 1,6 SR benzincső belső átmérőjét?
Ami az injektorokhoz megy (oda-vissza menő).
Köszönöm!
Valaki vágja fejből az 1,6 SR benzincső belső átmérőjét?
Ami az injektorokhoz megy (oda-vissza menő).
Köszönöm!
Hello Peti! Egyik havernak is volt alapjárat porblémája az 1.6 16V-n. Neki a szervószivattyún a nyomóágon van valami nyomásérzékelő, ami azt csinálja, hogy emeli az alapjárat kormányzáskor. Na neki az az érzékelő volt a probléma. Nem biztos hogy a tiednek ez a baja, csak egy ötlet!
Persze a lámpamosós 5,5 literes óriásról van szó.
Sziasztok!
Már rájöttem a dolgokra(ezt inkább csak magamnak írom), kivéve, hogy, hogy a francba jön ki az ablakmosótartály a helyéről?? Melyik irányba fér ki?
Köszi.
Már rájöttem a dolgokra(ezt inkább csak magamnak írom), kivéve, hogy, hogy a francba jön ki az ablakmosótartály a helyéről?? Melyik irányba fér ki?
Köszi.
Sziasztok!
Igaz nem golf 4, vento-ról lenne szó. A hőgomba színének van jelentősége? Sárga volt benne, de kék lett belerakva, azóta felmegy a víz 80 fokra ott bekapcsol a ventilátor és visszamegy 70-re és ott is marad.
Igaz nem golf 4, vento-ról lenne szó. A hőgomba színének van jelentősége? Sárga volt benne, de kék lett belerakva, azóta felmegy a víz 80 fokra ott bekapcsol a ventilátor és visszamegy 70-re és ott is marad.
Sziasztok!
Ablakmosó kérdésem lenne. Úgy gondoltam azért nem jön a víz, mert kevés benne. Feltöltöttem, de így is a szélvédőnél csak az egyik spricni, de az is csak összepisili a géptető szélét, a másik semmi. A hátsóablak meg full semmi csak búg. Idáig Golf 3 teknikához voltam szokva meg Corrihoz, de ezt nem vágom, mi, hogy. Lefotóztam, mert biztos nem így kéne lennie. Köszi előre is a segítséget!!
Ablakmosó kérdésem lenne. Úgy gondoltam azért nem jön a víz, mert kevés benne. Feltöltöttem, de így is a szélvédőnél csak az egyik spricni, de az is csak összepisili a géptető szélét, a másik semmi. A hátsóablak meg full semmi csak búg. Idáig Golf 3 teknikához voltam szokva meg Corrihoz, de ezt nem vágom, mi, hogy. Lefotóztam, mert biztos nem így kéne lennie. Köszi előre is a segítséget!!
Nagyon köszi a segítséged!! Nem akarok ebbe nagy csimm-bummot, high-end fejegységem van ( Dex-P99), meg a többi is, de ebbe egy gyári megjelenést szeretnék, ahol egységesek a dolgok. Meg a fények olyanok ahogy faszák!
Köszi újra!!
Köszi újra!!
Jó, a tároló rekesz helyére megy amelyiket akarod. Más kérdés, hogy sok értelme nincs, hangminőségben többet ér egy usb-s fejegység, de az sem nagy durranás, hangszóró csere is javallott legalább 2 csatornás erősítő társaságában, ha mély nem is lesz.
Sziasztok!
Persze, megint kérdezek! Vennék Passat-ból Gamma fejegységet, meg fölé való cd tárat. A kérdésem, hogy a IV-esembe egyáltalán jó-e a Passat-ból való, illetve kell ehhez külön beépítő keret? Nekem most a fejegység+ kis tároló fiókos verzió van a műszerfalban. Köszönöm előre is!! Ez a cd tár.
Persze, megint kérdezek! Vennék Passat-ból Gamma fejegységet, meg fölé való cd tárat. A kérdésem, hogy a IV-esembe egyáltalán jó-e a Passat-ból való, illetve kell ehhez külön beépítő keret? Nekem most a fejegység+ kis tároló fiókos verzió van a műszerfalban. Köszönöm előre is!! Ez a cd tár.
Köszi a videót! Választ is adott a kérdésemre.
Bár mondjuk azt nem igazán akarom elhinni, hogy 4000 fölött érezhető a 100 lóerő.
Bár mondjuk azt nem igazán akarom elhinni, hogy 4000 fölött érezhető a 100 lóerő.
Sziasztok,
egy kis segítségre lenne szükségem, szerintem más is járt/jár ebben a cipőben...
Adott egy 2000-es évjáratú Golf 4 variant, 1.6 16V AZD motorral, aminek a következő hibája van:
időnként elkezd ugrálni az alapjárat, ingadozik 400-800 között, közben a fényszórók és a lámpák fényereje is csökken, olyan mintha a generátor nem adna elég áramot.
Amikor elkezdődik ez a móka rá 1-2 percre előjön a check engine lámpa (csókoltatom innen is)
A hibakód minden esetben EGR átáramlás nagy, az EGR nyitva marad
Az alapjárat egyszer csak visszatér, de a check lámpa marad.
Ezt a mókát játsza folyamatosan az autó.
Cserélve lett az egr szelep (feleslegesen), lambda szonda, mindkettő
Van valakinek ötlete?
Külföldi fórumokon látom, hogy ez valami tipikus hiba, de a megoldást még senki sem írta le.
Hátha itt tudja valaki!
A szerelők csak pingvineznek, egy batyu pénzt fizettem már hibaolvasásra, meg folytószelepház programozásra, meg mindenre...
egy kis segítségre lenne szükségem, szerintem más is járt/jár ebben a cipőben...
Adott egy 2000-es évjáratú Golf 4 variant, 1.6 16V AZD motorral, aminek a következő hibája van:
időnként elkezd ugrálni az alapjárat, ingadozik 400-800 között, közben a fényszórók és a lámpák fényereje is csökken, olyan mintha a generátor nem adna elég áramot.
Amikor elkezdődik ez a móka rá 1-2 percre előjön a check engine lámpa (csókoltatom innen is)
A hibakód minden esetben EGR átáramlás nagy, az EGR nyitva marad
Az alapjárat egyszer csak visszatér, de a check lámpa marad.
Ezt a mókát játsza folyamatosan az autó.
Cserélve lett az egr szelep (feleslegesen), lambda szonda, mindkettő
Van valakinek ötlete?
Külföldi fórumokon látom, hogy ez valami tipikus hiba, de a megoldást még senki sem írta le.
Hátha itt tudja valaki!
A szerelők csak pingvineznek, egy batyu pénzt fizettem már hibaolvasásra, meg folytószelepház programozásra, meg mindenre...
Sziasztok!
Tud valaki valamit a VW Polo-ban lévő 1.4 16V 100 -ról?
Van-e sok különbség a 75 és a 100 lóerős motor között?
Tud valaki valamit a VW Polo-ban lévő 1.4 16V 100 -ról?
Van-e sok különbség a 75 és a 100 lóerős motor között?
Oké, köszönöm!!
Annak nincs köze a mikrokapcsolóhoz. Zsírozd be / olajozd be az egész mechanikát, esetleg úgy is, hogy leveszed a kárpitot. Az enyém is állt vagy 2hónapot mielőtt megvettem. jobb első nekem is nezen nyílt. Azóta jó.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!