Február. Mindenkinek mást jelent. Nekünk autósoknak több dolgot is. Közeledik a tavasz, végre lehet majd gurulni a napsütésben. Lassan elmúlnak a mínuszok és lehet szögelni a verdákat és persze azt is, hogy nyakunkon az AMTS. Ilyenkor szinte mindenhol erősen hírzárlat van, úgyhogyelég nehéz friss hazai építésekről írni, de mi van azokkal, akik tavaly kint voltak a show-n? Márk az A pavilonban állt, akkor még letekert gewindével. Ő nem az a fajta srác, aki percenként posztolja a kocsiját mindenhova. Csendben építgeti és mindig finomít valamit a Golfon. 2016-ban a Backyard Garage standján állt a kék négyes, ami nem csak kívül lett megpiszkálva, de a motortér környékén is történtek változások. Az 1.9 TDI 6-os váltóval és  kb. 200 lóerővel és 400 Nm-el büszkélkedhetett. A futómű akkor még állítható volt, és gyári(!) Audi TT V6 18-as felnik forogtak a kerékjáratokban. A kerekek mögött 312-es mart "nagyfék" lassította a gépet. Persze álló helyzetben ez nem annyira fontos, így nézzük a külső változtatásokat! Gyári R32 lámpák és utángyártott R32 lököst találunk elöl USA szélességjelzőkkel és Seat Leon koptatóval. Hátul Hella Magic Colours lámpa kapott helyet. Az utastérben GTI sportbelső váltotta a gyári székeket, és ezeknek a fejtámlájába monitorok kerültek. USA mérföldes óracsoport került beszerelésre, ami egy Passatból érkezett, az A oszlopra pedig turbónyomásmérő óra lett felpattintva. Aztán ahogy telt az év, lecserélődött pár dolog az autón. Az Audi felniket Porsche Cayenne 18-asok váltották, a TA szett helyére airride lett beépítve. A beltérben Passat W8 fakormány és szürke "nagy" Recaro" bőrbelső lett a GTI cuccok helyett. Néhány találkozón már ezzel a külsővel lehetett látni az autót. Azt nem tudni mit hoz a jövő, mert a hullámok kicsit összecsaptak Márk feje felett, de drukkolunk, hogy rendbe jöjjenek a dolgai és találkozzunk vele a 2017-es szezonban is!