DízelFunClub
aktuális téma
Minden ami dízel
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
Sziasztok.
Egy kérdésem lenne.
Golf 3 GTD-ről lenne szó.
Novemberben vettem, minden tök jó, olaj meg szűrők cseréje megvolt de aztán pár hete hallom, h naon csattog a gép, a városban meg mondják a haverok, h húzom magam után a kék füstöt Olajszint már a minimumon van de olaj folyást nem látok sehol.
Hol mehet el az olaj? A turbónál v merre? Mi lehet a hiba? Mire számíthatok? Köszi előre is
Egy kérdésem lenne.
Golf 3 GTD-ről lenne szó.
Novemberben vettem, minden tök jó, olaj meg szűrők cseréje megvolt de aztán pár hete hallom, h naon csattog a gép, a városban meg mondják a haverok, h húzom magam után a kék füstöt Olajszint már a minimumon van de olaj folyást nem látok sehol.
Hol mehet el az olaj? A turbónál v merre? Mi lehet a hiba? Mire számíthatok? Köszi előre is
nem mondtam hogy jobban megy töle....... elég ha nem rosszabbul és be is indul
Masterdriv
#600
2012. február 21. 08:35
na az egy pusztulat lasi.. :D nekem még a teljesítményem is csökkent :D :D de kajak..érezhetően nem ment tőle.. nekem a MOL EVO ami bejött. :)
Masterdriv
#599
2012. február 21. 08:33
Winy nek vagy hogy a faszomba kell írni.. van egy diesel injektor cleane nevű terméke... és azt szoktam beletolni 5000ként.. 1000Ft egy flakon... havi 1szer belemegy...és minden okés...és még jobban is fogyaszt a vas... amúgy meg a spuri sem egy utolsó.... a rózsaszínt használom.. rendzseresen minden tankoláshoz...és az is bevált!
igaz, tartosan nem lesz már hideg......
-10 alá tuti nem megy
-10 alá tuti nem megy
Most már be is b@szna,hogy -20 lenne. Jön a tavasz
tán -15 ig vannak kalibrálva....... ritkán megy ez alá a hömérséklet......
prémium dieselek jobban birják, most tankoltam 44 liter omw alpesit....-35 van ráirva
prémium dieselek jobban birják, most tankoltam 44 liter omw alpesit....-35 van ráirva
Nekem beindult,igaz eleg nehezen,de tesomek tipoja nem indult el. kapott kis benzint,akkor egy ideig ment,majd leallogatott. Kapott meg egy kicsit,akkor jo volt,mig le nem rakrak 1hetre. Gazolajszuro csere orvosolta a gondot.
440ftert mi a faszert nem tudnak valami rendes dermedesgatlot hozzaadni??
440ftert mi a faszert nem tudnak valami rendes dermedesgatlot hozzaadni??
eddig nekem sem volt gond....... ez a tél betett....... de ami érdekes hogy sok ismerös járt igy, mind ugyanott tankoltunk
konkrétan milyen üzemanyag rendszer tisztítót?
link esetleg?
link esetleg?
Masterdriv
#592
2012. február 20. 22:01
NEkem fateréknak a vassal nem volt gond... és nekem se sohasem...-23ban is beindult sielésnél..de akkor kellett pötyögtetni 15percet..hogy elinduljak vele... annyi én télen 5 30at használok..most éppen motult..nyárra meg megy vissza 5 40
Masterdriv
#591
2012. február 20. 21:58
a legjobb pedig ha ki is baszod belőle az EGR t..mert mi a fasznak bele... :) én is így tettem! :D
Masterdriv
#590
2012. február 20. 21:57
Faterék 270.000km es Corolla 2.0D4D jébe még sosem volt MOL os gázolajon kíül semmi... rájuk akartak tukmálni 4 új porlasztót horror áron... moondtam nekik hülyék ne legyenek... basztam bele nekik üzemanyagrendszertisztítót vagy 3 flakonnal...és pikk pakk megjavultak a porlasztók! :D :D :D Azóta is zsír!
NEkem is 300+van a pd elemekben..és semmi bajuk..
NEkem is 300+van a pd elemekben..és semmi bajuk..
Alapjáraton és teljes terhelésnél nincs visszavezetés. A köztes állapotban sztem rugalmasabb kicsivel amelyiknél le van vakolva, de a hibakód az megy sajna. Legyen mindig takarítva és akkor boldog lesz mindenki.
nem mind1 hogy milyen levegöt égetsz el...... tisztát, vagy kipufogogázzal kevertet
nyilván a tisztább, jobb hatásfokkal fog égni, nem + 5 loeröröl van szo, de biztos rugalmasabb lesz valamivel......
haver is ledugozta a 320D bmw-n, neki jobb lett
nyilván a tisztább, jobb hatásfokkal fog égni, nem + 5 loeröröl van szo, de biztos rugalmasabb lesz valamivel......
haver is ledugozta a 320D bmw-n, neki jobb lett
rengetegen jártak igy........ mi is
-21 ben a corolla be sem indult,amire még nem volt példa
a RAV4 meg menet közben ált meg......
igaz ilyen hosszu ideig ilyen hideg nem volt az elmult 4-5 évben
viszont a szivodezsö hilux és hiace indult és ment
-21 ben a corolla be sem indult,amire még nem volt példa
a RAV4 meg menet közben ált meg......
igaz ilyen hosszu ideig ilyen hideg nem volt az elmult 4-5 évben
viszont a szivodezsö hilux és hiace indult és ment
tipikus,minden télen ez van,csak most kicsit hidegebb volt mint tavaly
de igazából ennek nincs köze a teljesítményhez,csak a károsanyag kibocsátáshoz.
Amikor egy kis hideg beállt, gázolajszűrő csere invázió lett, mert sok embernek erőtlen, csörgős, meg nem indulós lett a dízel. Mindez már -10fokban jelentkezett. Érdekes volt, hogy szinte mindenkinek megoldódott a probléma egy gázolajszűrő cserével, mert a retkes szűrőn már nem tudott átjutni a kicsit sűrűbb gázolaj. A -20 fokban már csak egy jött vissza, hogy továbbra sem jó, annak befecskendező csere lett a vége, igaz ott már komolyabb gondok is voltak.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
kék füst melegen akkor motor azaz henger szelepszárszimering stb
fehér füst adagoló talán
fekete porlasztó
Ez mind 80 % ban igaz