DízelFunClub

Témakör: Real life
aktuális téma
DízelFunClub

Minden ami dízel

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
lasi
#623
2012. február 27. 20:07
én 5 év alatt közel 1 millát sporoltam a d4dvel, egy 1.6 os benyással szemben.....

ezért már sok turbot és kettöstömegüt lehetne venni, ha azzal szerelték volna
Masterdriv
#622
2012. február 27. 20:00
átlehet vinni az a teljesítményt nyomaték nélkül... :D 12000RPM en... 290LE egy 210nm es 2.0literes honda varrógép! :D :D :D
enyém meg 300LE és 450Nm :D
Nevemsincs
#621
2012. február 27. 14:44
de b@szhatod a lóerőket is, ha közben nem tudod átvinni az útra őket, mert nincs nyomaték...
Nevemsincs
#619
2012. február 27. 14:40
Pszichiátriai vélemény Micimackóékról

Micimackó:
Kórosan mézfüggő szenvedélybeteg, aki mindent megtesz, hogy napi adagjához hozzájusson (fára mászik, méhekkel csípeti össze magát, stb). Ha nem kap mézet, mély depresszióba esik, gondolkodása lelassul, tökéletesen alkalmatlanná válik mindenfajta társadalmi-közösségi, kooperatív jellegű tevékenységre.

Malacka:
Totál idióta szegény. Szellemi fogyatékos (dadog, képtelen értelmesen fogalmazni, és bizonyára dyslexiás is), és növésben is erősen visszamaradt példánya fajtájának. Mivel képtelen másokkal megértetni magát, állandó kisebbrendűségi komplexus gyötri, nem is beszélve arról, hogy még a leghétköznapibb dolgoktól is fél. Kórlapján szerepel még akut klausztrofóbia és a biztonságérzet totális hiánya is.

Tigris:
Megalomániás tévképzetes elmebeteg, a veszélyesebb fajtából. Meg van győződve arról, hogy a tigrisek a többi élőlény felett állnak, így a Százholdas Pagony önjelölt kiskirályát tisztelhetjük benne. Ubermensch-szindrómájához az árja tigris fajhoz való beteges ragaszkodás, túlfűtött rasszizmus társul. Közösségekbe beilleszkedni képtelen, a társadalom magányos számkivetettje ő, aki elszigeteltséget tettetett vidámsággal, és állandó pótcselekvésével, az ugrálással próbálja meg kompenzálni.

Füles:
Súlyosan depresszív alkat. Öregkorára belátta, hogy élete egy kudarc, egzisztenciája pedig valahol a béka segge alatt van. Nem tudott összegürcölni egy lakásra valót, ezért – míg társai jó meleg, fűthető odvas fákban vészelik át a teleket – meg kell elégednie egy huzatos fatákolmánnyal, ami Tigrisnek köszönhetően minden második nap tönkrezúzódik. Ez a gyökértelen élet, valamint a seggen fityegő műfarok – Milne-nal minden bizonnyal az impotencia szimbóluma -, amivel a többiek állandóan baszogatják, egyszerűen elviselhetetlenné teszi az életet Füles számára. Öngyilkos is lenne, ha depressziója nem totálisan passzív magatartásban ütközne ki, és ha nem félne az újabb kudarcoktól (“mi van, ha nem sikerül?”).

Kanga:
Elvált asszony, egyedül neveli gyermekét – kell-e többet mondani? Az állandó házimunka és rosszcsont kölyke hamar kikészítették Kanga idegeit. Ráadásul – mivel Ausztráliából emigrált bevándorló -, idegennek érzi magát a Százholdas Pagony mérsékelt égövi élővilágában. Ennél pedig már csak kóros férfihiánya a rosszabb: igen régen kamatyolt már, és ezt beteges tisztaságmániáján próbálja levezetni – vár az igazira, aki sosem jön el.

Zsebibaba:
Csonka családból származó egyke, ennek köszönhetően anyuci szeme fénye, és mint ilyen, egészségtelenül elkényeztetett gyerek. Zsebibabának mindig mindent szabad, senkitől nem kap egy jó nagy maflást, akármit is csinál. Ugyanakkor a Pagony lakói – elsősorban édesanyja – nem fordítanak elég időt az iskoláztatására, így biztosak lehetünk benne, hogy felnőttkorára Zsebibaba elkallódott tehetség lesz, aki egy idő után majd az alkoholhoz vagy a droghoz fordul, hogy elfeledhesse a világ kegyetlenségét.

Nyuszi:
Az agresszív-neurotikus páciens iskolapéldája. Hétköznapi félelmeit felnagyítva él, ennek köszönhetően mindig van valami, amiért aggályoskodik, és mindig van valaki, akin aggályait – heves dührohamokkal és gyakran tettlegességig fajuló tombolással – levezetheti. Elviselhetetlen természetének köszönhetően világ életében agglegény volt, és egyenes úton van a bogaras vénemberség felé. A Pagony lakói utalják, de annyira szánalmas, hogy nem merik megmondani neki.

Bagoly:
A Százholdas Pagony legöregebb lakója, aki nem tud mit kezdeni a közte és a többiek között húzódó generációs szakadékkal. Hogy elfogadtassa magát, görcsösen igyekszik tudásával lenyűgözni őket, ám ez leggyakrabban tudálékosságba csap át, és még nevetségesebbé válik. Elsősorban a fiatalabbakat, Zsebibabát és Malackát próbálja megnyerni, aminek alapján joggal feltételezhetünk némi pedofíliára való hajlamot is.

Róbert Gida:
Hát, elég beteg kiscsávó lehetett, ha összehozta a fenti elmeotthont…

mreni
#618
2012. február 27. 14:31
mégis olcsóbb egy dízel üzemeltetése hosszú távon,jtd-é biztosan, mint egy hasonló teljesítményű benzinesé.... sok dologtól függ,de egy dízelen max 1szer cserél az ember kettőstömegűt és kuplungot...

állíts egymás mellé mondjuk egy 115lovas szívó benzinest meg egy 115lovas jtd-t hasonló súllyal. megeszi a dízel reggelire....

nem vagyok dízel párti,de ezek a tények.
Nigger83
#617
2012. február 27. 14:27
nincs is annyi mint egy dízelnek és főleg nem olyan drága bajok
Nigger83
#616
2012. február 27. 14:25
a nyomaték semmit sem ér teljesítmény nélkül, biciklit is tekered akkora forgatónyomatékkal mint egykét kisebb autó....
mreni
#615
2012. február 27. 13:31
ja és a benzinesnek soha nincs semmi baja,ráadásul a dízel nyomatékosságát nem pótolja a szívó benzin,4000ccm alatt biztos nem
Vectra555
#614
2012. február 27. 13:28
Főleg, ha 300-ért tudsz gázolajat venni.
Nigger83
#613
2012. február 27. 12:52
azért jó pár hónapig el lehet járni egy turbó meg egy kettőstömegű árából a benzinessel, és akkor még a dieselbe nem is tankoltál
player82
#612
2012. február 27. 12:48
Hát már 100x megbántam, hogy a benzines Bora-mat lecseréltem! Igaz, hogy ez jobban megy (amikor épp megy!), de azzal 180000 ezer alatt egy kormánymű felújításom volt össz-vissz a kötelező dolgokon felül!
Nigger83
#610
2012. február 27. 12:47
*mondom én mikor én is szar dízelt hajtok
Nigger83
#609
2012. február 27. 12:43
Esetleg vegyél egy jó benzinest, kicsit drágábban jársz de ilyen buziságokra nem kell költeni :)
player82
#608
2012. február 27. 12:40
Köszi, már korábban is mondták! De ha nem városban kell tötymörögnöm, akkor azért szoktam küldeni, de sajnos ez sem segített! Azért köszi!
Nevemsincs
#607
2012. február 27. 12:17
én a teherautóimnál hasonló jelenséggel találkoztam, mióta másik benzinkúton tankoltatom őket, 1 meghibásodás volt a 8-ból...
próba, hátha...
jettacl
#606
2012. február 27. 12:16
Próbáld meg az autót használni és nem 2000nél elváltani akkor nem fog leragadni a geod. Vagy a tűzfalon van a turbonyomás szabályozó az is lehet ludas.
player82
#605
2012. február 27. 12:11
Sziasztok! A következőben a segítségeteket kérném, hátha valaki már találkozott hasonlóval: 3,5 éve vettem egy Seat Toledo 1,9 TDI-t (2002 évjárat, 110LE ASV motorkód) 107ezer km-rel, vezetett szervízkönyvvel! A problémám nem sokkal ezután kezdődött! A turbóm 2500-3000 fordulat körül letiltott, ami a kocsi újraindításával megoldódott, de a probléma egyre gyakoribb lett! Weltauto garanciás volt, visszavittem! Kitisztították a geometriát, mondván, hogy nem volt hajtva, bekormolódott! Kis időre megoldódott a probléma, de pár hónap után újra jelentkezett! Ekkor ismét szerviz, kaptam egy új turbót gariban! Ott voltam, megnéztem, tényleg újat tettek fel! Ezután következett egy év nyugi, majd megint előjött a probléma! Gépre tették, a hiba szívócső nyomás érzékelő, kicseréltettem gyári újra! 3 hónap múlva volt egy hengerfej tömítés cserém, ekkor kipucolták újra a geometriát is, mert tiszta korom volt megint! Ezután bevizsgáltattam a porlasztócsúcsokat, az előtöltést, raktunk bele új, gyári légtömegmérőt, kiszedettem a katalizátort, lelemezeltük az EGR szelepet is, hátha megoldódik a probléma. A kocsi nem füstöl semmit, még nagy gázra sem, és mégis kb 3 havonta bekormolódik úgy, hogy megszorul a geometria! A tisztítás után tökéletes a turbó, nem lóg a tengely, rendesen húz, nyomásértékek jók, stb… Nem használok pancsolt gázolajat, normálisan használom, nem küldöm hidegen, nem állítom le azonnal, hagyom visszahűlni, hosszabb távon is járok vele. Senki nem tud rájönni, hogy mi miatt van ez! Segítsetek légyszives!
TibikeG3
#604
2012. február 22. 13:24
Köszi nagyjából ezekre gondoltam de nem vok szerelő nem értek én annyira hozzá de köszönöm szépen am hidegen csinálja.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 703 találat 36 oldalon