1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

Témakör: Real life
aktuális téma
1.8 20V Turbo (Seat,VW,Skoda,Audi)

1.8 T motorokról mindent...Kérdések, válaszok, tapasztalatok, infók!

Hirdetések: akinek van az kérem jelezze és közzé tesszük!

üdv Misike

Hasznos 1.8T-ippek, infok:

http://macmadigan.com/Audi/tt9907/tt9907.html
http://www.vwmotorsport.com/seatcat/seatcat.asp
http://seat-sport.seat.es/
http://www.bar-tek-tuning.com/Motoren+Teile+vw+audi/1-8T/index.htm
http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components
http://www.atp-tunershop.com/advanced_search_result.php?XTCsid=d927ef5ad5f9ef0d13402892afe28fe1&keywords=1.8&x=5&y=13
http://www.performancebyie.com/search/?dir=desc;i=1;order=relevance;q=1.8t
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mvc?
http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_IV--1.8T
http://www.jbsautodesigns.co.uk/content/1/
http://autotechnika.hu/uploads/files/archiv/2005/08/36-38.pdf
http://www.partscats.info/
http://www.partsbase.org/
http://tyrestretch.com/
http://www.clubgti.com/showthread.php?34368-1-8T-20V-Engine-codes-FAQ
http://www.bar-tek-tuning.de/lshop,inline,7532,de,1424957848-7558,,1-8T+Motoren,1324994653-de.html,,.htm
http://www.xs-power.com/index.html
http://www.turbosbytm.com/
http://re5pect.pl/
http://fcp-engineering.com/
http://www.ctsturbo.com/cart/
http://huber-rennsporttechnik.de/gebrauchtteil/
http://gt-motorsport.net/
http://www.tzr-motorsport.de/epages/61911476.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61911476/Categories
http://www.turbomaster.info/eng/
http://www.finjector.com/index.php?page=home
http://www.topendpower.pl/
http://www.retrofication.co.uk/category-2342.html
http://fuelinjectorclinic.com/hp-calculator
http://www.fiveomotorsport.com/
http://www.ldperformance.co.uk/launchitpro.html
http://www.swgmotorsport.com/default.asp
http://racediagnostics.com/shop/index.php
http://www.vwtuningmag.com/race-performances-liquid/
http://www.thettshop.com/
http://www.full-race.com/store/
http://www.sandtler24.de/search?sSearch=luftein
http://www.qpeng.com/faqs/engine_faqs/all_these_engine_codes_can_you_explain_what_they_mean.html
https://www.tirestickers.com/shop/
http://motorsport.brs-technology.sk/Default.aspx
http://namenynet.hu/~shkiz0/index.php?path=Passat/
https://onedrive.live.com/?authkey=!AFnYK9HJGrKt0aM&id=6344D645C3FFA166!233665&cid=6344D645C3FFA166
http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=65&diameter=15&wheelwidth=7&offset=59&width2=215&aspect2=60&diameter2=15&wheelwidth2=7,5&offset2=40#content
https://silverproject.eu/en/shop/
http://www.urotuning.com/VW-Mk4-Golf-GTi-Jetta-1-8T-Performance-and-OEM-Parts-s/458.htm
https://www.epytec.de/
http://protechnic.hu/
http://hu.realoem.me/Audi/RDW
https://store.034motorsport.com/
https://www.sachsperformance.com/
https://www.awesomegti.com/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/
https://www.turbo-parts.de/1-8T-Tuning:::226.html?MODsid=mo7842vf2m74rc1isacbbodon1
https://picclick.co.uk/GOLF-MK4-A3LEON-18T-Turbo-K03-K04-162143856728.html
http://www.pparts.net/hu/vag-18t-20v-1200hp-10500rpm-drag-engine
http://www.audi-sport.net/xf/threads/lots-of-big-turbo-and-high-power-info.75685/
http://tech-racingcars.wikidot.com/skoda-octavia-i-wrc1999

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Beebazsa
#28636
2017. április 26. 13:48
sziasztok!
tudtok megoldást a szekunder légkezelő problémájára (az autószerelő most ennyit mondott,h ez a hiba forrása, de használjam nyugodtan...)?
az autónak olyan hangja van most mint egy tönkrement porszívónak és nem is merem, meg nagyon gáz így használni...
volt már valakinek ilyen gondja?
javítják ezt az alkatrészt,vagy érdemesebb inkább cserélni?

köszönöm
_tRebroN_
#28635
2017. március 09. 22:13
Értelme, előnye: hát tisztább kinézetű lesz a motortér, másrészt ha a karter gáz nincs visszavezetve aminek ugye főleg környzetvédelmi oka van akkor némileg nőhet a teljesítmény mivel ugye ez jellemzően meleg, érdemes lecsapató tartályt használni, a kis szűrős megoldás nem annyira jó.
_tRebroN_
#28634
2017. március 09. 22:02
Hát elötte egy kicsit nem árt leülni és áttanulmányozni, megérteni az 1.8T PCV rendszerét utána lehet mókolgatni, nekem is sok vákumcső kikerült, de volt olyan, ami nekem fontos volt ahhoz, hogy a gyári ECU ne pampogjon, amikor az új progi írodott rajta az átépítés után. Ugye a vákumrendszer egyszerűsítésével sok "gyári pont" kikerül a motortérből a fennmaradó vákumcsövek az egyszerűsítés után nem mindegy, hogy hova lesznek visszavezetve. Emiatt nekem is pár gyári dolognak egyszerűen vissza kellett kerülnie a motortérbe, mert pár vákumcső vége csak úgy lógott a semmibe vagy riossz helyre volt visszavezetve, azt meg falshnak vette a ECU és pampogott. Szóval lehet amit kitalál egy egyébként jó szerelő, de nincs vagy kevés tapasztalata van az 1.8T PCV rendszerével kapcsolatban avval előjöhetnek gondok.
Keszi01
#28633
2017. március 09. 14:46
Köszi, és van értelme foglalkozni a témával? Látom sokan átvariálják, de van értelme/előnye?
_tRebroN_
#28632
2017. március 09. 13:32
Attól függ melyiket veszed ki, és hogy oldod meg a maradékot. Előfordulhat, hogy falsot szív, meg olyan is, hogy sipákol az ECU és hibát dob.
Keszi01
#28631
2017. március 08. 22:49
Sziasztok, látom, hogy sokan kiveszik a vákuumcsövek 1 részét, milyen hatása, előnye van ennek? Köszi a segítséget!
Rihi
#28630
2016. december 20. 20:35
kB. minderre lehet gyanakodni,benzin vagy gyújtáshibára pl. de a hibatártat olvasd ki mielőtt bárminek is nekilátok, és írd be ide.
Robi218
#28629
2016. december 19. 21:11
Sziaszttok! Van nekem is egy 1.8T octaviam, agu motormód, 2000-es évjárat. A problémám a következő: menet közben, inkább terhelés alatt elkezd erősen rángatni, mintha lefulladna és beindulna, nagyon erősen megtorpan, elindul, megtorpan. Kb. két hónapja elmúlt ez a gond és most ismét "visszatért" a hiba. Sőt a legutóbbi eset óta szerintem már valahol ki is fúj a turbóm,mert hangosabb lett, illetve nem is megy úgy. Mire lehetne gyanakodni? Előre is köszi!
lisztoo
#28628
2016. november 21. 12:58
Sziasztok! Olyan problémám van, hogy jobbra húzott az autó, kb fél éve kezdte, az utóbbi 1-2 hónapban meg nagyon/meg is nyalta a gumikat/. Elvittem szerelőhöz gondolván a belső korményösszekötő kopog/külsők tavaly lettek cserélve+futómű beáll./. Átnézték azt mondták a kormány összekötőknek semmi baja, jobb alsó hátulsó lengőkart cserélték a többi jó...elvittem futóműbeéllításra az autó továbbra is jobbra húzott/elnyalt gumik/ hazajutottam (vidéki meló...) felraktam a téli kerék szettet, nyil egyenesen megy az autó. Valami még mindig kopogott...otthon mivel volt helyem meg minden átnéztem...valóban futómű nem kopog, talán a belső k.összekötő sem, de a kopogás valószínűleg a kormányműtől jön...valakinek ezel kapcsolatban valami tapasztalat? Kormánymű okozhatja a félrekopást? Nem szeretném a téli gumikat is elkoptatni.
Audi A4 Avant B5 1999.12.hó 1.8T 150Le, APU motorkód
Válaszokat előre is köszönöm szépen! További szép napot nektek!!!
orulis
#28627
2016. november 15. 17:13
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata tuningbox-al kapcsolatban ?
Üdv.
Csubesz2
#28626
2016. november 11. 07:02
Szigetvári Attila
17 ker zrínyi m. u. 234 asszem
20/927-7309
rolans.01
#28625
2016. november 10. 21:13
Szép estét!

Adott egy Audi tt 1.8t quattro. 99-es évjárat 180 le
Ehhez kellene nekem megbízható hozzáértő szerelő, aki látott már ilyen motort, és a quattro hajtást sem csak a youtube-os videókból ismeri.
Pest megye lenne a leg ideálisabb.
Ha valaki ismer ilyet, legyen kedves és ossza meg velem.
Név, cím, telefonszám tökéletes lenne.

Előre is köszönöm a segítséget!
lisztoo
#28624
2016. november 10. 19:03
Értem, és köszönöm szépen az információt!
HHector
#28623
2016. november 08. 19:51
Az egyik a lefújószelep,gyárilag nincs semmi hangja mert a turbónyomást gázelvételkor a levegőszűrőbe vezeti vissza.Azért cserélik hogy a szabadba fújja és legyen hangja
A másik a "turbónyomás szelep",ezt elektronika nyitja bizonyos fordulat fölött,ha kinyit akkor a turbón lévő druck labda kinyitja a turbóban lévő levegőjáratot és több levegőt tud szállítani.Ez azért létezik,hogy több nyomatéka legyen az autónak kis fordulaton.
orulis
#28622
2016. november 07. 20:11
orulis
#28621
2016. november 07. 15:43
Sziasztok ! Audi A3 1.8T .
Olyan kérdésem lenn , hogy a vezérműszíj cserénél a láncot is cserélni kell ?
Köszönettel !
Gyorshajtó
#28620
2016. november 06. 22:16
Sziasztok! Ha nem bánjátok kiteszem ide is Öcsi autóját! Friss kuplung és kettős tömegű!
[ link: www.hasznaltauto.hu ]
lisztoo
#28619
2016. november 06. 14:15
Sziasztok! Mi az a "pressure relief valve" ez a lefújószelep? és mi a "cut-off valve"?! Melyik mire jó? ezen az oldalon [ link: www.realoem.me ]

az egyik a 20as a másik a 14es.
Youtube-on a blow-off valve-ot cserélik minden videóban ami ezen az oldalon a cut-off valve elvileg. De lefordítva pont fordítva van. Nem igazán értem.

Volt hangja a lefújószelepemnek de már nincs. a turbó hangját sem hallom és van mikor úgy érzem nincs erő az autóban hol pedig van.
Először ezeket szeretném megnézni.
Esetleg van valami tippetek?
A4 Avant B5 1.8T 1999.12.hó Apu motorkód 150Le
Válaszotok előre is köszönöm szépen!!!
Szép napot!
_tRebroN_
#28618
2016. október 24. 09:10
Szia!

A google keresőjét javasolnám képek alapján, esetleg a találatok között találsz teljes leírást is. Az első találat lehet jó is neked.
extraisti
#28617
2016. október 23. 21:02
Sziasztok.
Pár napja vagyok tulaja egy VW Passat 1.8T (150Le, kézi váltó) Sedan autónak.
Kérném a segítségeteket abban, hogyan tudnák beszerelni egy direktszűrőt a gyári légszűrőház helyére? Eddig minden autómba én "építettem" be, de ez most kifogott rajtam. A gyári légszűrőház tetején ugyanis vannak csatlakozók, és szerintem egy légtömegmérő is ott helyezkedik el... Ezeket, hogy tudom kiiktatni, vagy csak simán kiveszem a házból és maradjanak szabadon? A direktszűrőt csak simán bilincsel raknám a gyári csonkra..
Csatoltam egy fotót, hogy mire is gondolok..
Előre is köszi a segítséget srácok.

Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 28656 találat 1433 oldalon