Nem ültet az ültetőrugó!!!!

Témakör: Helpdesk
aktuális téma
Nem ültet az ültetőrugó!!!!

lécci segíccsen valaki vagy mongyon valamit erre vettem egy zsír uj FK ültetőrugó szettet a tigrámhoz és nem akar megülni a hátulja. Eddig még csak a hátulja van bennt majd holnap az eleje help please

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
M6sport
#135
2005. május 12. 12:29
de amugy a vezermütengely is jo dolog de csak esszel es a hengerfej-maratas is! nagyobb kompresszio! (azt is esszel) aztan a mazdaknal meg nagyot dob a lendkerek könnyites is!
njoy
#134
2005. május 12. 12:29
M6sport
#133
2005. május 12. 12:28
azt egy rugo ha jol tudom az injektor-hidon!
M6sport
#132
2005. május 12. 12:27
en nem tudok annyira belemelyedni mert mondom lajikus vagyok!
Mr.Spock
#131
2005. május 12. 12:27
és a nagyobb nyitást is a computer vezérli?
njoy
#130
2005. május 12. 12:26
hű de bele vagytok mélyedve
M6sport
#129
2005. május 12. 12:26
illetve ne tudjon normalisan zarni!
M6sport
#128
2005. május 12. 12:25
ezt jol megaszontam! szoval a nyomas valtozatlan maradt, csupan a szabalyzot engedtük hogy nagyobbat nyisson!
M6sport
#127
2005. május 12. 12:24
a nyomas nem valtozott mert nem pumat csereltünk hanem a szabalyzot berheltük, csupan több benzint kap "idealisabb" a keveres!

(nem vesz vissza annyit)
M6sport
#126
2005. május 12. 12:22
ahogy a chipekkel banik az egy vicc... (marmint nem hanyag hanem na leirom...)

van egy hondas srac fehervaron (mariusz) neki irt pa chipet, mindegyik szamozva azt hiszem 1-4ig!
mindegyikkel mast er el!
mondjuk: 1es nincsen tiltas, 2es van tiltas 8200nel es van rajt progi is...stb!

allatul nezett ki miközben csinaltuk az en automat a hondas odakocogott a computerevel kiszedte a chipet es 10mp alatt kicserelte a cuccost! majdnem dobtam egy hatast!
Mr.Spock
#125
2005. május 12. 12:22
Amikor benzinnyomást változtattál más is át volt már alakítva a mocin. Azért kérdezem, mert érdekelne mi történt vele. Nekem sokan mondták, hogy nem érdemes heftülni a nyomást.
Mr.Spock
#124
2005. május 12. 12:20
Nekem sem volt először középdobom, de az valami ipari volt, olyan hangja volt mintha egy hordozórakétát hajtoműpróbáztak volna. Gázelvételnél, mint egy gépágyúsorozat úgy durrogott, de az a laza 105 db az tarthatatlan volt. Most is ha tartósan 3000 fölött haladok azért elég hangosan kell szóljon a zene hogy halljam, és egy kövérebb csapatás alatt azért még így is eldugul a füled.
A kati kipattintása viszont tényleg sokat dobott rajta.
M6sport
#123
2005. május 12. 12:18
benzinnyomasszabalyzod van, ecu-d is, kipuffogod is, leömlöd is, neked meg chipet is tud irni amilyet szeretnel (szerintem) mert neked valoszinü nem obd-2es computered van! (azt hiszem igy irjak)
pedresz
#122
2005. május 12. 12:17
M6sport
#121
2005. május 12. 12:16
mas lett a rugó utja es nem tud "teljesen" zarni!
Mr.Spock
#120
2005. május 12. 12:16
Különben nem tudom mit lehet átültetni a te tapasztalataidból, az én mocim mintegy 15 évvel idősebb...de még jól muzsikál
M6sport
#119
2005. május 12. 12:16
nekem semmifele gazgyorsito nincsen most lehet hogy sokan megköveznek de szerintem a mazdaknal sokkal celratöröbb hogyha adsz neki egy 55-60as rendszert közepdobot kidobott a szemetdombra, es a hatsodobbol csinalsz egy full atmenöt!!! ha a büdzsé engedi akkor dobsz egy leömlöt még! ennyi titok!
Mr.Spock
#118
2005. május 12. 12:15
Benzinnyomásnöveléssatuval...végülis kissebb helyen nagyobb a nyomás
M6sport
#117
2005. május 12. 12:14
Mr.Spock
#116
2005. május 12. 12:14
Dob+gázgyorsító, leömlő sajna nincs.
Egyenlőre gyári méretű rendszer, de idővel cserélődik a csövezés is nagyobbra.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Összesen 315 találat 16 oldalon