Hárombetűs Királyság:TDI

Témakör: Címlapon
aktuális téma
Hárombetűs Királyság:TDI

Várunk minden kedves Dízel őrültet!

A korom és a nyomaték legyen Veletek!


A sok füst és a korom (nem minden esetben) az ERŐ jelképe!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
vargakos2
#15787
2015. május 02. 11:15
ez a baj, hogy a nagy távolból nem lehet segítséget adni a villanyhoz... én is hónapokig nyaltam a sajátommal, vagy 30 lett szétszedve, mire meglett a hiba...
PapaMaci
#15786
2015. május 02. 11:07
A 109-est este bevittem, szétkaptam, de szép tisztának tűnt a kontaktor, meg a lábai is.
A köteget én huztam be, és eléggé vigyáztam.
Sajnos Motortérben a köteg gyárilag gégecsövezve van, és pár helyen beleharapott a gégecső a kábelbe. De most szerintem nem innen ered a probléma. A teljes belső köteget már cseréltem. A biztitáblát is. A gyujtáskapcsoló még kimaradt, de előbányászom majd abból is egyet.
vargakos2
#15785
2015. május 02. 10:52
nem lehet hogy a beépítesnél vmi kábelokat elcsíptetek a beépítésnél. mondjuk mikor a tűzfalon húztátok át? mert sima világítás felkapcsolásnál nem kellene a km órának önálló életre kelnie .... ott valami nagyon nem emel...
vargakos2
#15784
2015. május 02. 10:48
vagy a leállás-el nem indulás témára nézz rá a 109es relédre nincs e elájulva az egyik lába, attól tud ilyet produkálni...
PapaMaci
#15783
2015. május 01. 22:09
Ki tudom azt sípolni? Vagy csak ha kiveszem?
És ha felkapcsolom a világítást, miért áll le a motor (az sem mindig...). A másik, ha ilyenkor levett gyújtásnál felkapcsolom a világítást, akkor a fél óra feltámad. Kiakad a fordulatszámmérő, és világít pár visszajelző LED
HTomika
#15782
2015. május 01. 22:03
Szerintem zárlatos valamelyik izzító gyertya! Az izzító relé kattan vagyis nem izzít tovább és megszűnik a zárlat.
PapaMaci
#15781
2015. május 01. 21:24
Jó reggelt!
Adott egy AFN. Elindítom, jár szépen, aztán felkapcsolom a világítást, és leáll a motor. Majd el sem indul. Ha gyújtást adok, a táblán lecsökken 6V körülire a feszültség. Ha leveszem a gyújtást, akkor 13V körül állok, kiváló akkuval. Aztán a motorról letekerem a nagy kerek csatit, és akkor valahol valami összeér. Minden esetre a próba lámpa kialszik, a + és a test között zárlatot mérek. Majd egy kattanás a biztitáblán, és megy minden, mintha mi sem történt volna.
Valakinek bármi ötlete van, hogy ez mitől lehet?
peety2
#15780
2015. április 28. 15:26
Most volt itt az egyik fuvarosunk, lehet igazad lesz, de nem a hideg-meleg állapot körül, hanem leállítás, újraindítás közti időben kell keresni a kulcsot: ez idő alatt tud lelevegősödni, így akár ez (is) lehet a bibi.

Na mindegy, ezzel kezdek, aztán ahogy Lesliie kolléga kérte, max beszámolok a fejleményekről.

Köszi egyelőre Mindenkinek, aki foglalkozott a problémával.
lesliie
#15779
2015. április 28. 14:35
Majd értesíts bennünket a fejleményekről!
peety2
#15778
2015. április 28. 13:51
Kapizsgálom. Veszteni való nincs. Valahol nyilván el kell kezdeni a hibák feltárását, kizárását. Ez is egy lehetséges ok ezek szerint...

Köszönöm!
tomitam
#15777
2015. április 28. 13:43
Passz.
tetesd fel gépre.
Pára ezer forint.
Lehet dob valamit ki a gép.
Próbáld meg olyan helyre vinni aki ért is hozzá.
Nem csak vett egy programot és rajtad akar gyakorolni
lesliie
#15776
2015. április 28. 13:11
egyik pillanatról a másikra meg tud ez változni?
tomitam
#15775
2015. április 28. 12:49
Nem érted.
Nem biztos hogy fordulat.
Lehet hogy az elektronika szivat/tilt.
Vidd el chippeshez.
Tegye gépre.
Indításimennyiséget nézzétek meg mennyi.
Ez egy tipushiba.
Nem azt jelenti hogy szerintem ez a baj 100%, de akár az is lehet hogy ez.
peety2
#15774
2015. április 28. 12:33
Azzal sincs baj, teker az rendesen. Rátehetem töltőre, de nem tudom, ettől megoldódna-e a probléma.
tomitam
#15773
2015. április 28. 12:19
Ha nincs meg a tökéletes fordulat az önindítónak akkor nehezen indul.Tilt az elektronika.
Indítási mennyiséget szokták átprogramozni sokanak
tomitam
#15772
2015. április 28. 12:18
Nem hajt gyengén az önindító?
afn nél van olyan
peety2
#15771
2015. április 28. 11:53
peety2
#15770
2015. április 28. 11:51
Ha a go-szűrő az üzemanyag szűrőt jelenti, az is kb. 1,5 éve lett cserélve. De ha meleg a motor, és ez a probléma, akkor melegen is gond lenne, nem?
peety2
#15769
2015. április 28. 11:41
És ez csak a hidegen való indítást befolyásolná? Ha ez lenne a probléma, ezt meleg állapotban nem lehet érzékelni?
vargakos2
#15768
2015. április 28. 11:22
go-szűrő? vagy még ha valamelyik tömités szar az adagolónál, ott vissza tud kicsit levegősödni...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 15827 találat 792 oldalon