Opel Calibra

aktuális téma
Opel Calibra

Szeretném ha a Calibrások leírnák véleményüket az autóról, hibáiról, ezzel segítve a vásárlás előtt állóknak!

Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Secu
#2019
2013. november 18. 16:06
tonyiwwrc
#2018
2013. november 18. 15:17
200 fölé is lehet menni de abból már tényleg kijön két turbós Cali
timi_baby
#2017
2013. november 18. 15:03
Hagyjad... Kár beszélni az ilyennek... Gondolj vissza, amikor nekem volt képben a turbós nyóccelep, akkor én is hajthatatlan voltam.. Saját kárán majd megtanulja! Te megtettél mindent.
Secu
#2016
2013. november 18. 14:52
De nem lesz, szarrá reszlheted és lesz belőle 170-180, vagy komolyan belenyúlva lehet 200, de annyiból már komplett Turbós Calit lehet venni...talán még kettőt is
oovoktir
#2014
2013. november 18. 10:05
nem véletlenül kértem xe tapasztalatokat a let blok épités alatt de mivel 0 rol épitem kovácsolt belsővel ezért csak valamikor jövő őszre várhatő hogy okés lesz addig a benlévő XE lenne hasznáva és olyan 200 le kéne belőle
Secu
#2013
2013. november 17. 15:29
Vegyél egy turbót...XE-t reszelgetheted évekig mire lesz belőle valami értelmes nem beszélve, hogy minimum 2-3 kiló, annyiból meg majdnem megvan a let motor.
oovoktir
#2012
2013. november 17. 15:18
Na emberek felepules kozben elmentem gyorsulasra es egy sujos alazas utan bepipultam most kerem segitsegetek amit csak tudtok c20xe tuningrol turbo nelkul mindent varik gyors es biztos motor tuningot akarok koszike
oovoktir
#2011
2013. november 04. 19:56
Alkapoca 3db tores fogak varas a fejen a fulem beverzik allandoan
amm eddig mindig felbakoltam betonkefnikre .... de most sietos volt.....
holnap mutet rem oszeraknak es 6 het mulva elfelejtjuk az egeszet
Borisz80
#2010
2013. november 04. 18:42
Ezért van nekem is 2 krokodil emelőm
zebra1
#2009
2013. november 04. 18:31
jobbulást!!

ezért nem használjuk a gyári emelöt sokszor még kerékcserére sem alábakolás nélkül!!egy instabil gyenge konstrukció hibás vacak,max az útszéli kerékcserére szabad használni,de arra is csak óvatosan...
Borisz80
#2008
2013. november 04. 18:27
Huuu bazzeg, jobbulást Nagyon gáz a helyzet?
oovoktir
#2007
2013. november 04. 17:33
Na szereltem a,calit pontosan olajcsere es a gyari emelo csodott mondott amikor beraktam az olajleerszto csavart , eredmeny debrecenbe fekszek a korhazba osszetort az arcom
tonyiwwrc
#2006
2013. október 21. 10:35
a turbó olajzáshoz igen,bár azt még meg lehet oldani külsőleg is,viszont a LET olajteknője az biztos kell,mert abba van visszafolyó ág,ami a többiben nincs
zebra1
#2005
2013. október 21. 08:23
plusz a blokkba kell még egy plusz olaj járat...

rengeteg meló és lóvé átépiteni turbósra,legalábbis olyanra ami megbizható legyen.
talán olcsóbb és egyszerübb egy turbós blokkot venni az összes sallanggal,és azt áttenni
tonyiwwrc
#2004
2013. október 21. 08:17
A turbósba nagyobb a befecsi az biztos,illetve ha turbósítani akarsz akkor dugattyút mindenképpen cserélned kell,mert az XE motorban nem hűtött a dugó.....ezen kívűl nem árt kicsit csökkenteni a kompresszióviszonyt,a LET szívósorát meg a csonkot rátenni,jah és a kuplung meg az F20-as váltó nem nagyon fogja szeretni a nagyobb nyomatékot......vannak akik többeet is tudnak mondani erről,várd meg őket is
oovoktir
#2003
2013. október 21. 07:03
hali érdekelne hogy a c 20xe blokban ugyanaz e az injektorméret mint a c20let ben vagy mekkora másik valakinek tapasztalat mit kell átépiteni hogy c20let legyen
timi_baby
#2000
2013. október 10. 10:29
aaaah
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 2059 találat 103 oldalon