Az Opel Calibra elég mostoha helyzetben van itthon. Legtöbbször elég elrontott példányokat lehet látni. Kicsit olyan, mintha az ízlésficamos emberek külön erre a típusra lennének begerjedve. Amikor még nagyon fiatal voltam, akkor néztem a DTM szériában futó verziókat és akkor totál beleszerettem a formájába. (Más kérdés, hogy később mégis inkább BMW rajongó lettem. ) Az A Vectra alapjaira épült kupé formája még ma is megállja a helyét, ráadásul megfelelő érzékkel akár egy ilyen mutatós darabot is lehet csinálni belőle. 
"De ezen csak egy felni meg ültetés van!" Szokták mondani. Igen, de valljuk be őszintén, igényel ennél többet? Kell rá bármi túlzó kiegészítő? Ugye hogy nem. 
Alexander is így gondolta és inkább a minőségre koncentrált, illetve néhány alkatrésznél előre is gondolkodott. Ilyen például a fék. Jelenleg szívó motor dolgozik a géptető alatt és mivel szeretné a turbós 2 literest bepattintani a helyére a jövőben, ezért a gyári  256-os tárcsák helyett 308mm-es Mikoda darabok kerültek fel a hozzá tartozó betétekkel. Ezekhez a tárcsákhoz már nem mindegy milyen méretű felnik kerülnek fel, de előbb a magasságon kellett változtatni. Kayaba Ultra SR gátlók és ültetőrugók segítségével sikerült 9 centivel lejjebb engedni a bódét. Ezek után jöhettek a felnik. Az RH ZW3 szett elöl 9,5, hátul 10x17-es méretben tökéletesen passzol az autó alá. Ezekre 215 és 225/35-ös gumikat húztak. A bódén nem változtattak túl sokat. A turbo változatról érkezett pár kiegészítő illetve a Peugeot 406 kupé koptatója az egyedüli típusidegen alkatrész. Később sikerült még 3 centit lejjebb engedni az autót coilover szett segítségével és egy komplett bőrbelső is beugrott a szövet belső helyére. 
Még több képért kattintsatok IDE!





 

 

Forrás: True Fitment