MERCEDES BENZ
aktuális téma
The best or nothing.
"Mikor fog ilyen áhitattal videó készülni egy W212ről, 20 év után..." Adam Vito
"Soha mert az elodjei halhatatlanna valtak addigra..." D.Brasco
Több megjelenítése
Kevesebb megjelenítése
nem, pont az a gyanús, ha minden oké, akkor ez kb. ingyen van
Ahogy érzed, de ne kergess álmokat.
Nagyon szép a masinád!
lehet meg kellene kuksolni közelről
Ezek kiforrott jó motorok. Furcsállom, hogy ennyiért fent van két hete.
eléggé, és már 2 hete is láttam, akkor elgondolkodtam kicsit
Mindenesetre érdekes.
ezért csodálkozom
Ha ez igaz, azonnal meg kell venni.
vajon ez mennyire lehet kuka, hogy ilyen olcsó?
Sziasztok,
MB 190-eshez keresek hosszú csavarokat alufelnihez, mert a gyári hosszúságú csavarokkal sajnos a kiszemelt új felnik nem igazán mennek fel, tekintve, hogy a csavarok nem érik át a felnik agy részét.
10 darabra lenne szükségem, mert 10 darabot már találtam a saját készletemben.
Amennyiben lenne valakinek 10darab ilyen használt hosszú csavarja Mercihez, arra vevő lennék.
Ajánlatokat az oldalamra várok üzenetben vagy a 30/3 880 395 -ös telefonszámon.
Köszönöm előre is!
MB 190-eshez keresek hosszú csavarokat alufelnihez, mert a gyári hosszúságú csavarokkal sajnos a kiszemelt új felnik nem igazán mennek fel, tekintve, hogy a csavarok nem érik át a felnik agy részét.
10 darabra lenne szükségem, mert 10 darabot már találtam a saját készletemben.
Amennyiben lenne valakinek 10darab ilyen használt hosszú csavarja Mercihez, arra vevő lennék.
Ajánlatokat az oldalamra várok üzenetben vagy a 30/3 880 395 -ös telefonszámon.
Köszönöm előre is!
Sziasztok,
190E Mercihez (1990) keresek első vonószem takaró kupakot (ami a lökhárító jobb alsó részén van), mert sajnos az enyémről már a megvásárláskor is hiányzott. Az évjáratból látszik, hogy ez már a műanyag oldalas, tehát nekem ehhez a "ránc felvarrott" verzióhoz kellene a takaró kupak.
Amennyiben valakinek kallódna egy ilyen otthon és el szeretné adni, kérem jelezze keddig (itt vagy a 30/3 880 395 -ön), mert ha addig nem sikerül találnom, akkor marad a Merci bontós verzió.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő
190E Mercihez (1990) keresek első vonószem takaró kupakot (ami a lökhárító jobb alsó részén van), mert sajnos az enyémről már a megvásárláskor is hiányzott. Az évjáratból látszik, hogy ez már a műanyag oldalas, tehát nekem ehhez a "ránc felvarrott" verzióhoz kellene a takaró kupak.
Amennyiben valakinek kallódna egy ilyen otthon és el szeretné adni, kérem jelezze keddig (itt vagy a 30/3 880 395 -ön), mert ha addig nem sikerül találnom, akkor marad a Merci bontós verzió.
Köszönöm előre is!
Üdv.Gergő
Jeeezusss...meg haz arban is sok.
Most látom,hogy újonnan meg 400millió...
köszi.
igen tandem pumpa van.
akkor a gömbökkel nincs baj, mert rugózik szépen, csak valószínüleg elvesztette az alap nyomást. szerencsére találtam a neten leírást, hogy hogyan kell beállítani, akkor már csinálok egy olajcserét is. ha akkor sem megy kénytelen leszek elvinni valakihez.
igen tandem pumpa van.
akkor a gömbökkel nincs baj, mert rugózik szépen, csak valószínüleg elvesztette az alap nyomást. szerencsére találtam a neten leírást, hogy hogyan kell beállítani, akkor már csinálok egy olajcserét is. ha akkor sem megy kénytelen leszek elvinni valakihez.
Megkérdeztem egy két embert aki ért hozza, a következőket javasoltak:
Elvileg a jobb sárvédőn van egy narancssárga, "test" feliratú kar, amivel tudod csekkolni a hidraulikát. Ha minden igaz, akkor tandempumpával van szerelve (kormányszervo + hidraulikaszivattyú egyben), az szeret behalni...
(azért elvileg, mert 124-en így van, gondolom a 210 sem változott sokat...)
Ha a labda szakad át hátul, akkor annyi a rugózás, amit a gumi enged, egyébként kőkemény.
Elvileg a jobb sárvédőn van egy narancssárga, "test" feliratú kar, amivel tudod csekkolni a hidraulikát. Ha minden igaz, akkor tandempumpával van szerelve (kormányszervo + hidraulikaszivattyú egyben), az szeret behalni...
(azért elvileg, mert 124-en így van, gondolom a 210 sem változott sokat...)
Ha a labda szakad át hátul, akkor annyi a rugózás, amit a gumi enged, egyébként kőkemény.
Úgy látszik nem voltam érthető
Olajos=Szintszabályzós.
Kicsit utána ott van hogy minden száraz egészséges.
Bukkanónál olyan érzésem van hogy vagy túl kemény és azért üt fel a hátulja vagy túl puha, elég nehéz megállapítani. A probléma igazából az, hogyha bele pakolok kb 300kg-ot nem emel vissza a helyére. Mivel Avantgarde így elég alacsony amúgy is...
Olajos=Szintszabályzós.
Kicsit utána ott van hogy minden száraz egészséges.
Bukkanónál olyan érzésem van hogy vagy túl kemény és azért üt fel a hátulja vagy túl puha, elég nehéz megállapítani. A probléma igazából az, hogyha bele pakolok kb 300kg-ot nem emel vissza a helyére. Mivel Avantgarde így elég alacsony amúgy is...
Hello!
Tulajdonképpen mi a baj?
Az, hogy olajos alul? Difi környéke vagy hol alul?
Lengéscsillapító környéke? Akkor ugye valószínűleg ereszt, ha hátul olajos a lengéscsillapító, vagy környéke. A kombik eleve szintszabályzós hátsó telókkal vannak szerelve, azt ellenőriztesd le. A relé kattogás nem gond szerintem,pont az a dolga.
Tulajdonképpen mi a baj?
Az, hogy olajos alul? Difi környéke vagy hol alul?
Lengéscsillapító környéke? Akkor ugye valószínűleg ereszt, ha hátul olajos a lengéscsillapító, vagy környéke. A kombik eleve szintszabályzós hátsó telókkal vannak szerelve, azt ellenőriztesd le. A relé kattogás nem gond szerintem,pont az a dolga.
Sziasztok!
Életre kell hogy keltsem a fórumot sajnos
Büszke tulajdonosa lettem egy W210 320T 4Matic-nak. Az lenne a problémám vele hogy a hátulja olajos. Közepes bukkanón felüt, legalább is olyan érzésem van. Ránézésre nincs baja se a gátlónak se a rendszer többi elemének. Minden száraz, egészséges. A motortérbe a Zentralhydraulik olaj tartály fölött van egy talán vákuumot szabályozó relé szerűség, csak az kattog. Német fórumon azt olvastam hogy ilyenkor nincs komoly probléma csak valami alap nyomás hiányzik... tudna erről valaki felvilágosítást adni?
Előre is köszi!
Életre kell hogy keltsem a fórumot sajnos
Büszke tulajdonosa lettem egy W210 320T 4Matic-nak. Az lenne a problémám vele hogy a hátulja olajos. Közepes bukkanón felüt, legalább is olyan érzésem van. Ránézésre nincs baja se a gátlónak se a rendszer többi elemének. Minden száraz, egészséges. A motortérbe a Zentralhydraulik olaj tartály fölött van egy talán vákuumot szabályozó relé szerűség, csak az kattog. Német fórumon azt olvastam hogy ilyenkor nincs komoly probléma csak valami alap nyomás hiányzik... tudna erről valaki felvilágosítást adni?
Előre is köszi!
a hifihez van gyári "A"oszlopom tartalékba,,az ajtón,,hát ott lett csinálva egy 16 os hangszórónak hely...ha az zavaró akkor 8 rugó két első kárpit és el is van tüntetve....mást nem látni ami a hifihez tatrozik...az ülést nem tudom,,mert sosem szedtem le a huzatot még ))
A varrott huzat alatt nagyon gatya a gyari? A zene install nem okozott visszafordithatatlan karokat? Boccs a sok kerdesert
Hatterben pihen a 140
Hatterben pihen a 140
kék.. a középkonzolon a fabetét karbonfoliázott,,, mert repedezett volt,,és nekem az szurta a szemem.
Belseje milyen szinu es allapotu?
Ok:
Eladó 1988 as w124, 2,3 benzines, második tulajtól (fater volt első) 300 ezer km, elektromos első ablakok tükrök tető, komfort riasztó.(ablakok tető bezár) Könnyűfém felnik,,lemez felnire szerelt téli gumi garnitúra, első futómű tavasszal volt rendbe rakva szilentek gömbfejek csere..sport rugók. ár 450 ezer ft...Törve nem volt
Eladó 1988 as w124, 2,3 benzines, második tulajtól (fater volt első) 300 ezer km, elektromos első ablakok tükrök tető, komfort riasztó.(ablakok tető bezár) Könnyűfém felnik,,lemez felnire szerelt téli gumi garnitúra, első futómű tavasszal volt rendbe rakva szilentek gömbfejek csere..sport rugók. ár 450 ezer ft...Törve nem volt
Hirdesd, csak rakj be minden adatot ide, ne csak az oldaladon legyen.
Köszi...mert ha elkelne inkább valaki hozzáértő vigye,,mint valami idiota....
Hat....eleg hihetetlenul hangzik....
Szabad. Amig kapcsolódik a témához.
Sziasztok! Eladó az autóm.
Nem tudom itt szabad-e hirdetni,,ha nem akkor töröljétek...
Nem tudom itt szabad-e hirdetni,,ha nem akkor töröljétek...
Szép állapotú, de a a színe nekem komolytalan.
Megeshet persze, de szerintem jobb az, ami az adott motorhoz van optimalizálva egyénileg. A boxok általános adatokkal dolgoznak.
Sziasztok!
Voltam ma apuéknál és áll a ház előtt egy amúgy szép 10 éves C220 CDI .
Beszélgettem is a tulajával aki elmondta és meg is mutatta apunak (én már későn érkeztem oda) a kocsijába nem olyan rég beszerelésre került motoroptimalizáló boxját.Elmondása szerint a helyi Mercedes szalonban rakták be neki, akik viszont Szegedről rendelték (hogy honnan azt nem tudom,de megígérte,hogy leírja apunak).A cucc Bosch márkájú,motortérben a kütyün 10 fokozatban állítható erősség (neki 7-en volt). Állítólag 20% teljesítménynövelésre képes.A srác azt mondja,hogy valóban jobban megy az autó,ha pedig betartja a sebességhatárokat akkor 5 lityi alá is tudja vinni a fogyasztást.
Az ára 98ezer Ft volt + 3ezer a márkaszervizben a beszerelése.
Ismeri-e valaki ezt a valamit,vagy tud-e valaki valamit róla?Hihető-e ez a dolog?Nem ismerem annyira az árakat,bár tény,hogy nem 20ezer Forintos vacakról van szó (ettől még lehet az).Azt tudom,hogy a szalon a gyári tuningot 400ezer Ft-ért tenné be.Hogy ez kacsa-e vagy sem ki tudja.Lehet csak valaki mondott egy számot.
Voltam ma apuéknál és áll a ház előtt egy amúgy szép 10 éves C220 CDI .
Beszélgettem is a tulajával aki elmondta és meg is mutatta apunak (én már későn érkeztem oda) a kocsijába nem olyan rég beszerelésre került motoroptimalizáló boxját.Elmondása szerint a helyi Mercedes szalonban rakták be neki, akik viszont Szegedről rendelték (hogy honnan azt nem tudom,de megígérte,hogy leírja apunak).A cucc Bosch márkájú,motortérben a kütyün 10 fokozatban állítható erősség (neki 7-en volt). Állítólag 20% teljesítménynövelésre képes.A srác azt mondja,hogy valóban jobban megy az autó,ha pedig betartja a sebességhatárokat akkor 5 lityi alá is tudja vinni a fogyasztást.
Az ára 98ezer Ft volt + 3ezer a márkaszervizben a beszerelése.
Ismeri-e valaki ezt a valamit,vagy tud-e valaki valamit róla?Hihető-e ez a dolog?Nem ismerem annyira az árakat,bár tény,hogy nem 20ezer Forintos vacakról van szó (ettől még lehet az).Azt tudom,hogy a szalon a gyári tuningot 400ezer Ft-ért tenné be.Hogy ez kacsa-e vagy sem ki tudja.Lehet csak valaki mondott egy számot.
Hello!
Nem tudom, hogy most hirdetik-e, de gondolom épülnek azért a masinák. Még mindig megnézném azt a kombit is, amit Wanax említett.
Nem tudom, hogy most hirdetik-e, de gondolom épülnek azért a masinák. Még mindig megnézném azt a kombit is, amit Wanax említett.
Szia!
Nem..de nem is tudtam megnézni sem...
Nem..de nem is tudtam megnézni sem...
Inkább próbálj meg keresgélni, ha tökéleteset nem is kapsz, de azért vannak olcsóbban valamilyen szinten elfogadható állapotúak. Gondolom napi használatra lenne.
ó, értem. akkor egyelőre nem lesz köszi az infót
Ha a motor tipuson kivul nincs mas kriterium gondolok itt arra h jo az "ures" fa meg a tekeros ablak akkor kint meg talalhatsz jot olyan 1m +korul
normál állapont mint van benne km, de nem kell azzal kezdenem, hogy megveszem mégegyszer
Mit ertesz normal alatt? Pl h csak 1/2millio km futott...vagy hogy minden egyes eleme csak ketszer volt fujva?
sziasztok! egy normál állapotú 124-es 200d-t milyen áron lehet beszerezni?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Új belépö vagyok az oldalon, szükségem lenne egy apro kis segitségre.
Vásároltam egy 1988 as W124 es 300 TD automobilt ami amerikai utakat rótta 1992-ig.
A vásárláskor egyertelmü volt, hogy az olajhötöböl csöppen az olaj. Azota sem találok bontottat. Az ujj az meg irreálisan drága szerintem. Esetleg ha valaki hallot az ismerösei közül olyat akinek van és meg is válna töle nagy örömet okozna ha tudomásomra hozná és fel is vehetném az illetövel a kapcsolatot.
Várom mielöbbi megtisztelö válaszotok.
Tisztelettel Varggab