Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- "A sleeper is a car with evil intentions. It is built with two objectives in mind: Deception and speed."
9sec[stock]
- 1/4 mérföld
- 16.9sec[stock]
- Max. sebesség
- 196km\h[stock]
- Teljesítmény
- 100kw[stock]
- Tömeg
- 1212kg[stock]
- Nyomaték
- 137 lb ft[stock]
Motor
- Motor
- 5cylinder 10v
- Hajtás
- II gen. quattro
- Elektronika
- MegaSquirt
- Légszűrő
- stock
- Kipufogó
- 5-3-1
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- barum bravuris 205\50
toyo snowpro 185\55
- Felni
- fondmetal 15"
b4 15"
Futómű
- Rugók
- F:Fintec 8404/1-5 30mm RWTÜV
R:stock
- Gátlók
- Bilstein-Monroe
- Fékek
- F: Girling60 276x25 2pistons
R: Lucas38 245x10 1piston
- Merevítők
- rear strut bar
rear stabilizator bar
- Egyéb
- b3
Külső Optika
- Karosszéria
- 1986 März 22. lb7v graphite metallic
- Légterelők
- Stock rear
- Fénytechnika
- smoked lamps front+rear
Belső Optika
- Ülések
- marine-graphit interior
- Kormány
- stock
HIFI / Multimédia
- Egyéb
- Köszönet a barátoknak, szüleimnek minden gyakorlati,elméleti,anyagi,lelki támogatásért, kiemelten Deák Balázsnak munkájáért
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
JAAAA ezért 6ezer forintos, mert egy gyári öntvénycsonk, azt hittem hogy hengerenkénti leömlőt csinált 6ezért, furcsállottam...
0
Profilképek
Mazsoláznék ha lehet....Valamikor körbenézhetek?
Eredeti padlólemezeddel mi van-lesz?
Érdekelnének ha megvannak még és ha eladók...
Érdekelnének ha megvannak még és ha eladók...
JAAAA ezért 6ezer forintos, mert egy gyári öntvénycsonk, azt hittem hogy hengerenkénti leömlőt csinált 6ezért, furcsállottam...
Mondani is akartam máá, hogy kéne valami normális főkép!!!
...mondom normális.
...mondom normális.
Teljesen értelmetlen vitatkoznunk, úgysem fogunk egyetérteni sok dologban...
De arról a 6ezer forintos leömlőről mutathatnál egy képet, mert kíváncsivá tettél...
De arról a 6ezer forintos leömlőről mutathatnál egy képet, mert kíváncsivá tettél...
"20 éves aminél kibe szedegetésnél kibaszott könnyen elmegy valami. mivel nem látsz vissza értékeket ha nincs olvasód így lottózhatsz hogy mi ment el(bár lehet aki ránéz és megmondja hogy mondjuk a TPS elment). "
Ezt konkrétan nem értem, mi megy el, mitől???
Attól hogy egy működő elvileg gyárit szétszed esetek 90% ban ha jól rakod össze akkor miért ne működne jól?
Ja meg attól hogy valami 20éves, nem modern új dolog miért ne lenne megbízható?
Mennyi 20éves autót látsz elektronika bajjal? és mennyi új autót?
Leömlőt turbóshoz nem tudom menyiért csinálnak 150 körül hallok komplett rendszereket(leömlő + 70es rendszer)
De ott van a Gabi féle "kínai" leömlő aránylag pici pézért és az is ahhoz képest elég jó...
Mennyiért csinálnék, nem tudom, tavasszal ha elkészült az első megmondom
Ezt konkrétan nem értem, mi megy el, mitől???
Attól hogy egy működő elvileg gyárit szétszed esetek 90% ban ha jól rakod össze akkor miért ne működne jól?
Ja meg attól hogy valami 20éves, nem modern új dolog miért ne lenne megbízható?
Mennyi 20éves autót látsz elektronika bajjal? és mennyi új autót?
Leömlőt turbóshoz nem tudom menyiért csinálnak 150 körül hallok komplett rendszereket(leömlő + 70es rendszer)
De ott van a Gabi féle "kínai" leömlő aránylag pici pézért és az is ahhoz képest elég jó...
Mennyiért csinálnék, nem tudom, tavasszal ha elkészült az első megmondom
Azt nem értem hogy például minek hibakódolvasó ahhoz hogy meg tudd állapítani mi a baja? Nem olyan modern technika ez hogy kelljen hozzá...
Érteni kell a szakmához, tudni kell mi micsoda hogyan működik, mit kell hol mérni hogy jól működik-e?! De nekem meg ezt kár magyaráznom
Egy gyári jól bevált 20vT és elektronikája miért megbízhatatlan? ha rendesen megvan csinálva, és karba van tartva sokat elmennek még... az hogy elromlik valamelyik jeladó vagy ilyenek a MegaS-nél is előfordulhat nem?!
Turbójuk?! erre írtam hogy gyári kis turbó, azaz hamarabb betöltene egy hengerenkénti leömlővel, mivel nem tudom hogy tudod-e a gyári 20vT-n 3henger hajtja lényegében a Turbót, ha mindjárt 5 hajtaná még jobban alulról "él" nyomatéka jóval több és bő 1300kg os kasznit úgy repítené hogy beszarás, főleg abból kiindulva hogy egy gyári 1700kg S4 hogy meg összkerékhajtáson, ahol ráadásul sokkal több a hajtáslánci veszteség mint csak első keréken.
Azt értem én hogy próbálkozol, jót szeretnél csinálni, azt nem értem hogy miért egy "értelmetlen" dologgal próbálod mindezt elérni?
Ne haragudj meg, de ha most ha majd beleteszed a nagyobb injektorokat és esetleg megfújod 0,8-0,9el fog ottjárni erőben mint egy gyári 20vT, de ne legyen igazam.
Kocsim nem nagyon áll sehogy, Karosszéria munka 95%-ban kész van rajta, pénzemet nem rá költöm, inkább műhelyt fejlesztek erősen, most Awi hegesztőt vettem, Jövőbeni sorsa elég erősen kérdéses, hogy megmarad-e? ha igen mi történik vele: gyári, turbo, vagy szívó vaddisznó legyen, ez majd távoli jövő zenéje, miután szét lett szedve a motorja és látom a belsejét, és a méreteit, hogy esetleg mit lehet beletenni, mit lehet belőle kihozni és mennyiből, azaz csúnyán kifejezve meg éri e vele foglalkozni, vagy el kezdjek valami Audi + turbó kombón gondolkozni, szóval Nem tudom mi lesz...
Érteni kell a szakmához, tudni kell mi micsoda hogyan működik, mit kell hol mérni hogy jól működik-e?! De nekem meg ezt kár magyaráznom
Egy gyári jól bevált 20vT és elektronikája miért megbízhatatlan? ha rendesen megvan csinálva, és karba van tartva sokat elmennek még... az hogy elromlik valamelyik jeladó vagy ilyenek a MegaS-nél is előfordulhat nem?!
Turbójuk?! erre írtam hogy gyári kis turbó, azaz hamarabb betöltene egy hengerenkénti leömlővel, mivel nem tudom hogy tudod-e a gyári 20vT-n 3henger hajtja lényegében a Turbót, ha mindjárt 5 hajtaná még jobban alulról "él" nyomatéka jóval több és bő 1300kg os kasznit úgy repítené hogy beszarás, főleg abból kiindulva hogy egy gyári 1700kg S4 hogy meg összkerékhajtáson, ahol ráadásul sokkal több a hajtáslánci veszteség mint csak első keréken.
Azt értem én hogy próbálkozol, jót szeretnél csinálni, azt nem értem hogy miért egy "értelmetlen" dologgal próbálod mindezt elérni?
Ne haragudj meg, de ha most ha majd beleteszed a nagyobb injektorokat és esetleg megfújod 0,8-0,9el fog ottjárni erőben mint egy gyári 20vT, de ne legyen igazam.
Kocsim nem nagyon áll sehogy, Karosszéria munka 95%-ban kész van rajta, pénzemet nem rá költöm, inkább műhelyt fejlesztek erősen, most Awi hegesztőt vettem, Jövőbeni sorsa elég erősen kérdéses, hogy megmarad-e? ha igen mi történik vele: gyári, turbo, vagy szívó vaddisznó legyen, ez majd távoli jövő zenéje, miután szét lett szedve a motorja és látom a belsejét, és a méreteit, hogy esetleg mit lehet beletenni, mit lehet belőle kihozni és mennyiből, azaz csúnyán kifejezve meg éri e vele foglalkozni, vagy el kezdjek valami Audi + turbó kombón gondolkozni, szóval Nem tudom mi lesz...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!