Audi Coupe Quattro

Népszerűség: 9.94
tbiro
tbiro autója
Népszerűség:
9.94
Kategória:
X-trem
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
"A sleeper is a car with evil intentions. It is built with two objectives in mind: Deception and speed."

9sec[stock]
1/4 mérföld
16.9sec[stock]
Max. sebesség
196km\h[stock]
Teljesítmény
100kw[stock]
Tömeg
1212kg[stock]
Nyomaték
137 lb ft[stock]
Motor
Motor
5cylinder 10v
Hajtás
II gen. quattro
Elektronika
MegaSquirt
Légszűrő
stock
Kipufogó
5-3-1
Nyári felni konfiguráció
Gumi
barum bravuris 205\50
toyo snowpro 185\55
Felni
fondmetal 15"
b4 15"
Futómű
Rugók
F:Fintec 8404/1-5 30mm RWTÜV
R:stock
Gátlók
Bilstein-Monroe
Fékek
F: Girling60 276x25 2pistons
R: Lucas38 245x10 1piston
Merevítők
rear strut bar
rear stabilizator bar
Egyéb
b3
Külső Optika
Karosszéria
1986 März 22. lb7v graphite metallic
Légterelők
Stock rear
Fénytechnika
smoked lamps front+rear
Belső Optika
Ülések
marine-graphit interior
Kormány
stock
HIFI / Multimédia
Egyéb
Köszönet a barátoknak, szüleimnek minden gyakorlati,elméleti,anyagi,lelki támogatásért, kiemelten Deák Balázsnak munkájáért

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

Mahle - MC

Mahle - MC

hón-sík

hónolás

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Destiny13
#3287
2010. december 15. 20:28
Több dolgot nem értek:
-én azt mondtam hogy gyári 20vT jobban jártál volna, akkor én gyári ecu-ra is gondoltam, nem megara v. vemsre.
-És abban a kicsi könnyű kaszniban minimális házi faragással pl: coolerezés, gyári turbóra hengerenkénti leömlő, kipuff, szerintem mind nyomatékban(230Le@350Nm) mind erőben több mint most a kompresszoros verziód a megbízhatóságról ne is beszéljünk!
-Nem értem milyen hidraulika olajról van szó?
-Egyet viszont elfelejtesz, a kompresszor a főtengelyről veszi le a nem kis erőt, ahhoz hogy aránylag kicsi nyomást tudj létrehozni, Megéri? tehát a kerekekre jutó valós teljesítmény kevesebb, Turbó működését ismerjük...
-Ahhoz hogy valami programozás félét csinálj szerintem jóval nagyobb szakmai tudást igényel minthogy bárki elkezdjen programokat írni a semmiből, de ez az én véleményem és attól függetlenül hogy nem turbózól ugyanúgy kárt tudsz tenni a motorban kompresszorral is.
-Abban viszont bizonyos embereknek igazuk van, hogy kellenek a Te félék is hogy aki ezek után akar valamit csinálni, lássa hogy mit ne csináljon, mibe érdemes belekezdeni!
0
kicsisoji
#3286
2010. december 15. 18:35
0
kicsisoji
#3285
2010. december 14. 20:50
Bevásárlás után kiugrottunk a sportcsarnok parkolójába. Volt minden. Kis forgás, riszálás. Gyorsan lett nézőközönség is.
0
Crazy 2
#3284
2010. december 14. 20:01
0
boybog
#3283
2010. december 14. 19:28


0
Luigi67
#3282
2010. december 13. 17:53
...itt csak a nap süt!
0
kicsisoji
#3281
2010. december 12. 19:05
Az Audinak is lépni kellett, hiszen az orrmotoros Quattrók felett alig pár év alatt eljárt az idő, és már készítették a középmotoros, leginkább egy C csoportos pályaautóra emlékeztető modell terveit, amikor váratlanul beütött a mennykő.

Az 1986-os Portugál Ralin egy pályáról lesodródó autó négy nézőt gázolt halálra, pár héttel később pedig a Korzika Ralin vesztette életét Henry Toivonen és Sergio Cresto, amikor Lanciájukkal lesodródtak az útról, és a kigyulladt roncsba szorultak.
0
Luigi67
#3280
2010. december 12. 10:18
0
kicsisoji
#3279
2010. december 12. 01:52
0
Szólj hozzá Te is!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Destiny13
#3287
2010. december 15. 20:28
Több dolgot nem értek:
-én azt mondtam hogy gyári 20vT jobban jártál volna, akkor én gyári ecu-ra is gondoltam, nem megara v. vemsre.
-És abban a kicsi könnyű kaszniban minimális házi faragással pl: coolerezés, gyári turbóra hengerenkénti leömlő, kipuff, szerintem mind nyomatékban(230Le@350Nm) mind erőben több mint most a kompresszoros verziód a megbízhatóságról ne is beszéljünk!
-Nem értem milyen hidraulika olajról van szó?
-Egyet viszont elfelejtesz, a kompresszor a főtengelyről veszi le a nem kis erőt, ahhoz hogy aránylag kicsi nyomást tudj létrehozni, Megéri? tehát a kerekekre jutó valós teljesítmény kevesebb, Turbó működését ismerjük...
-Ahhoz hogy valami programozás félét csinálj szerintem jóval nagyobb szakmai tudást igényel minthogy bárki elkezdjen programokat írni a semmiből, de ez az én véleményem és attól függetlenül hogy nem turbózól ugyanúgy kárt tudsz tenni a motorban kompresszorral is.
-Abban viszont bizonyos embereknek igazuk van, hogy kellenek a Te félék is hogy aki ezek után akar valamit csinálni, lássa hogy mit ne csináljon, mibe érdemes belekezdeni!
kicsisoji
#3286
2010. december 15. 18:35
kicsisoji
#3285
2010. december 14. 20:50
Bevásárlás után kiugrottunk a sportcsarnok parkolójába. Volt minden. Kis forgás, riszálás. Gyorsan lett nézőközönség is.
Crazy 2
#3284
2010. december 14. 20:01
boybog
#3283
2010. december 14. 19:28


Luigi67
#3282
2010. december 13. 17:53
...itt csak a nap süt!
kicsisoji
#3281
2010. december 12. 19:05
Az Audinak is lépni kellett, hiszen az orrmotoros Quattrók felett alig pár év alatt eljárt az idő, és már készítették a középmotoros, leginkább egy C csoportos pályaautóra emlékeztető modell terveit, amikor váratlanul beütött a mennykő.

Az 1986-os Portugál Ralin egy pályáról lesodródó autó négy nézőt gázolt halálra, pár héttel később pedig a Korzika Ralin vesztette életét Henry Toivonen és Sergio Cresto, amikor Lanciájukkal lesodródtak az útról, és a kigyulladt roncsba szorultak.
Luigi67
#3280
2010. december 12. 10:18
kicsisoji
#3279
2010. december 12. 01:52
kicsisoji
#3278
2010. december 12. 01:48
R@sti
#3277
2010. december 11. 22:22
pnanassy
#3276
2010. december 11. 20:16
"kompressor28 írta ...

Futómű mennyire van egyben?

megmondom őszintén nem mértem fel, földúton nem is lehet. zajokra és egyéb zörejekre figyeltem, ilyen téren nem tűnt vészesnek. felújítás most nem lesz, esetleg olyan részeken ahol nagyon rossz a helyzet. anyagilag sok lenne jelenleg, tavaszra is kell feladat

sajnos a motorra is kell még költeni. kellene normális lambdaszonda+injektorok"

Ja igen,a brutál drága VEMS ben ez alapáron jár,MÁRMINT A LAMBDA vezérlő.
De csak tarts ki az igazad mellett...

;)

kicsisoji
#3275
2010. december 11. 12:09
Te hátsó ablakból fényképezgetős!
kicsisoji
#3274
2010. december 10. 10:46
Ezt szeretném máá látni!!!!!
Balázs01
#3273
2010. december 08. 22:56
küldök már majd egy pár képet a tranyó audi porke együttesről hogy állnak meg 1 2 porsche videót
tub1
#3272
2010. december 05. 10:55
kilenccenes műszerfala van!
kicsisoji
#3271
2010. december 03. 18:54
tub1
#3270
2010. december 02. 18:36
egykompresszorkétkompresszorháromkompresszornégykompresszorötkompresszorhatkompresszorhétkompresszor...
kicsisoji
#3269
2010. december 01. 05:18
beetlebug
#3268
2010. november 30. 20:03
Hosszabb lesz, ha húzzák

Beilleszkedik a mellek közé,
...tovább »
Könnyen becsúszik a neki való nyílásba,

És legjobban rángatással működik?

A válasz......

A Biztonsági öv! Te perverz ! Csatold be magad!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Összesen 3627 találat 182 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.