Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- "A sleeper is a car with evil intentions. It is built with two objectives in mind: Deception and speed."
9sec[stock]
- 1/4 mérföld
- 16.9sec[stock]
- Max. sebesség
- 196km\h[stock]
- Teljesítmény
- 100kw[stock]
- Tömeg
- 1212kg[stock]
- Nyomaték
- 137 lb ft[stock]
Motor
- Motor
- 5cylinder 10v
- Hajtás
- II gen. quattro
- Elektronika
- MegaSquirt
- Légszűrő
- stock
- Kipufogó
- 5-3-1
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- barum bravuris 205\50
toyo snowpro 185\55
- Felni
- fondmetal 15"
b4 15"
Futómű
- Rugók
- F:Fintec 8404/1-5 30mm RWTÜV
R:stock
- Gátlók
- Bilstein-Monroe
- Fékek
- F: Girling60 276x25 2pistons
R: Lucas38 245x10 1piston
- Merevítők
- rear strut bar
rear stabilizator bar
- Egyéb
- b3
Külső Optika
- Karosszéria
- 1986 März 22. lb7v graphite metallic
- Légterelők
- Stock rear
- Fénytechnika
- smoked lamps front+rear
Belső Optika
- Ülések
- marine-graphit interior
- Kormány
- stock
HIFI / Multimédia
- Egyéb
- Köszönet a barátoknak, szüleimnek minden gyakorlati,elméleti,anyagi,lelki támogatásért, kiemelten Deák Balázsnak munkájáért
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Az Audinak is lépni kellett, hiszen az orrmotoros Quattrók felett alig pár év alatt eljárt az idő, és már készítették a középmotoros, leginkább egy C csoportos pályaautóra emlékeztető modell terveit, amikor váratlanul beütött a mennykő.
Az 1986-os Portugál Ralin egy pályáról lesodródó autó négy nézőt gázolt halálra, pár héttel később pedig a Korzika Ralin vesztette életét Henry Toivonen és Sergio Cresto, amikor Lanciájukkal lesodródtak az útról, és a kigyulladt roncsba szorultak.
Az 1986-os Portugál Ralin egy pályáról lesodródó autó négy nézőt gázolt halálra, pár héttel később pedig a Korzika Ralin vesztette életét Henry Toivonen és Sergio Cresto, amikor Lanciájukkal lesodródtak az útról, és a kigyulladt roncsba szorultak.
0
Profilképek
Több dolgot nem értek:
-én azt mondtam hogy gyári 20vT jobban jártál volna, akkor én gyári ecu-ra is gondoltam, nem megara v. vemsre.
-És abban a kicsi könnyű kaszniban minimális házi faragással pl: coolerezés, gyári turbóra hengerenkénti leömlő, kipuff, szerintem mind nyomatékban(230Le@350Nm) mind erőben több mint most a kompresszoros verziód a megbízhatóságról ne is beszéljünk!
-Nem értem milyen hidraulika olajról van szó?
-Egyet viszont elfelejtesz, a kompresszor a főtengelyről veszi le a nem kis erőt, ahhoz hogy aránylag kicsi nyomást tudj létrehozni, Megéri? tehát a kerekekre jutó valós teljesítmény kevesebb, Turbó működését ismerjük...
-Ahhoz hogy valami programozás félét csinálj szerintem jóval nagyobb szakmai tudást igényel minthogy bárki elkezdjen programokat írni a semmiből, de ez az én véleményem és attól függetlenül hogy nem turbózól ugyanúgy kárt tudsz tenni a motorban kompresszorral is.
-Abban viszont bizonyos embereknek igazuk van, hogy kellenek a Te félék is hogy aki ezek után akar valamit csinálni, lássa hogy mit ne csináljon, mibe érdemes belekezdeni!
-én azt mondtam hogy gyári 20vT jobban jártál volna, akkor én gyári ecu-ra is gondoltam, nem megara v. vemsre.
-És abban a kicsi könnyű kaszniban minimális házi faragással pl: coolerezés, gyári turbóra hengerenkénti leömlő, kipuff, szerintem mind nyomatékban(230Le@350Nm) mind erőben több mint most a kompresszoros verziód a megbízhatóságról ne is beszéljünk!
-Nem értem milyen hidraulika olajról van szó?
-Egyet viszont elfelejtesz, a kompresszor a főtengelyről veszi le a nem kis erőt, ahhoz hogy aránylag kicsi nyomást tudj létrehozni, Megéri? tehát a kerekekre jutó valós teljesítmény kevesebb, Turbó működését ismerjük...
-Ahhoz hogy valami programozás félét csinálj szerintem jóval nagyobb szakmai tudást igényel minthogy bárki elkezdjen programokat írni a semmiből, de ez az én véleményem és attól függetlenül hogy nem turbózól ugyanúgy kárt tudsz tenni a motorban kompresszorral is.
-Abban viszont bizonyos embereknek igazuk van, hogy kellenek a Te félék is hogy aki ezek után akar valamit csinálni, lássa hogy mit ne csináljon, mibe érdemes belekezdeni!
Bevásárlás után kiugrottunk a sportcsarnok parkolójába. Volt minden. Kis forgás, riszálás. Gyorsan lett nézőközönség is.
Az Audinak is lépni kellett, hiszen az orrmotoros Quattrók felett alig pár év alatt eljárt az idő, és már készítették a középmotoros, leginkább egy C csoportos pályaautóra emlékeztető modell terveit, amikor váratlanul beütött a mennykő.
Az 1986-os Portugál Ralin egy pályáról lesodródó autó négy nézőt gázolt halálra, pár héttel később pedig a Korzika Ralin vesztette életét Henry Toivonen és Sergio Cresto, amikor Lanciájukkal lesodródtak az útról, és a kigyulladt roncsba szorultak.
Az 1986-os Portugál Ralin egy pályáról lesodródó autó négy nézőt gázolt halálra, pár héttel később pedig a Korzika Ralin vesztette életét Henry Toivonen és Sergio Cresto, amikor Lanciájukkal lesodródtak az útról, és a kigyulladt roncsba szorultak.
"kompressor28 írta ...
Futómű mennyire van egyben?
megmondom őszintén nem mértem fel, földúton nem is lehet. zajokra és egyéb zörejekre figyeltem, ilyen téren nem tűnt vészesnek. felújítás most nem lesz, esetleg olyan részeken ahol nagyon rossz a helyzet. anyagilag sok lenne jelenleg, tavaszra is kell feladat
sajnos a motorra is kell még költeni. kellene normális lambdaszonda+injektorok"
Ja igen,a brutál drága VEMS ben ez alapáron jár,MÁRMINT A LAMBDA vezérlő.
De csak tarts ki az igazad mellett...
;)
Futómű mennyire van egyben?
megmondom őszintén nem mértem fel, földúton nem is lehet. zajokra és egyéb zörejekre figyeltem, ilyen téren nem tűnt vészesnek. felújítás most nem lesz, esetleg olyan részeken ahol nagyon rossz a helyzet. anyagilag sok lenne jelenleg, tavaszra is kell feladat
sajnos a motorra is kell még költeni. kellene normális lambdaszonda+injektorok"
Ja igen,a brutál drága VEMS ben ez alapáron jár,MÁRMINT A LAMBDA vezérlő.
De csak tarts ki az igazad mellett...
;)
küldök már majd egy pár képet a tranyó audi porke együttesről hogy állnak meg 1 2 porsche videót
egykompresszorkétkompresszorháromkompresszornégykompresszorötkompresszorhatkompresszorhétkompresszor...
Hosszabb lesz, ha húzzák
Beilleszkedik a mellek közé,
...tovább »
Könnyen becsúszik a neki való nyílásba,
És legjobban rángatással működik?
A válasz......
A Biztonsági öv! Te perverz ! Csatold be magad!
Beilleszkedik a mellek közé,
...tovább »
Könnyen becsúszik a neki való nyílásba,
És legjobban rángatással működik?
A válasz......
A Biztonsági öv! Te perverz ! Csatold be magad!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
-én azt mondtam hogy gyári 20vT jobban jártál volna, akkor én gyári ecu-ra is gondoltam, nem megara v. vemsre.
-És abban a kicsi könnyű kaszniban minimális házi faragással pl: coolerezés, gyári turbóra hengerenkénti leömlő, kipuff, szerintem mind nyomatékban(230Le@350Nm) mind erőben több mint most a kompresszoros verziód a megbízhatóságról ne is beszéljünk!
-Nem értem milyen hidraulika olajról van szó?
-Egyet viszont elfelejtesz, a kompresszor a főtengelyről veszi le a nem kis erőt, ahhoz hogy aránylag kicsi nyomást tudj létrehozni, Megéri? tehát a kerekekre jutó valós teljesítmény kevesebb, Turbó működését ismerjük...
-Ahhoz hogy valami programozás félét csinálj szerintem jóval nagyobb szakmai tudást igényel minthogy bárki elkezdjen programokat írni a semmiből, de ez az én véleményem és attól függetlenül hogy nem turbózól ugyanúgy kárt tudsz tenni a motorban kompresszorral is.
-Abban viszont bizonyos embereknek igazuk van, hogy kellenek a Te félék is hogy aki ezek után akar valamit csinálni, lássa hogy mit ne csináljon, mibe érdemes belekezdeni!