BMW 330 coupe

Népszerűség: 9.97
Sziga
Sziga autója
Népszerűség:
9.97
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2005
Tulajdonában
2011 óta
Karosszéria színe
silbergrau metallic
Utastér színe
anthrazit
Kivitel
coupe
Fogyasztás
Kombinált
7 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
7.2 sec (gyári) 6.X sec (most)
1/4 mérföld
15.1 sec @ 151 km/h (gyári) 14.Y sec @ 161 km/h (most)
Max. sebesség
243 km/h (gyári) 250+ km/h (most)
Teljesítmény
204 hp (gyári) 282 hp (most)
Tömeg
1580 kg
Nyomaték
410 nm (gyári) 602 nm (volt) 570 nm (most)
Motor
Motor
Soros 6 hengeres
2993 ccm
Hajtás
Hátsó (RWD)
Egyéb
6 gangos manuális váltó
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225/40 ZR18 Dunlop SP Sport Maxx RT
Felni
BMW Double Spoke 172 (8Jx18)
Téli felni konfiguráció
Gumi
225/45 R17 Vredestein Wintrac Xtreme
Felni
BMW Star Spoke 119 (8Jx17)
Futómű
Fékek
325 mm hűtött tárcsa elől

320 mm hűtött tárcsa hátul
Külső Optika
Karosszéria
Kupé forma keret nélküli ajtókkal metálszürke színben
Légterelők
Aprócska szárny és cápauszony
Kiegészítők
Fólia körben az ablakokon (3M 35%)
Fénytechnika
Bi-Xenon fényszórók elől
LED-es lámpák hátul
(mindkettő gyári)
Belső Optika
Festés, dekor
Aludekor a középkonzolon és az ajtókon
Króm kilincsek és karika a műszereken
Ülések
M-es sportülések elektromos gerinctámasszal
Kartámasszal elől-hátul
Kormány
M-es bőr multifunkciós kormány
Kiegészítők
Rövid M-es bőr váltógomb
Egyéb
Alcantara fekete tetőkárpit
Elektromos tetőablak
HIFI / Multimédia
Fejegység
BMW Business rádiós-magnó :)
6db-os CD-tár a csomagtartóban
Hangszórók
12db Harman/Kardon

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Zsolt 9
#980
2013. december 27. 19:36
0
-Bandi-
#979
2013. december 13. 08:12
2004es, 2007ben lett behozva, elméletileg 243ezer van most benne, kb reálisnak tűnik.
Abból gondoltam, hogy 18al kisebb a terhelés , mert azért csak van rajta, hisz a végeredmény az, hogy meg köll forgatnia az egész mindennek a kerekt nem?
0
-Bandi-
#978
2013. december 11. 20:03
18assal is 6 hónap a hardy élettartama?
Azt amúgy honnét tudod, hogy rossz, mi kattog? Mert nálam mikor váltok, akkor hátulról érzek 1 rántást, főleg ha hirtelen veszem el a gázt Erre mondták nekem, hogy az lehet a ludas.
0
Krisztian
#977
2013. december 11. 19:28
jaja lehet hogy így van. Vagy úgy van vele hogy már így marad ! Rossz hozzáállás!
0
-Bandi-
#976
2013. december 11. 18:46
Igen, most szereztem. Majd hétfőn remélem normálisan fog tolni, elég instabil most a nyomás, 4 dolgot rebesgetnek, egyik, hogy szarul dugózták azt a mittoménmit, másik hogy nem húzták le a kábelét, aztán vmi vákumcső, vagy a turbo... de turbo hidegen nem füstöl(főleg kéket nem vagy mittoméén), nincs olajfolyás körülötte stb. Szóval remélem olcsó megoldás lesz. Olyan 3diktól éled fel, de akkor aztán megy Meg pályán is normálisan viselkedik. De arra is gondoltam, hogy vmi szar chip van benne, előző tulaj nem tudott róla, olyan másfelet biztos tölt, városban mértünk ilyet(OBDII vagy mi), lehet többet is tud
0
-Bandi-
#975
2013. december 11. 18:28
höhh, ez tipikusan az, hogy nem megy vissza, holott megcsinálná neki a módosítást az igényeire, hanem inkább mondja hogy hát nem is olyan jó...
0
grimbow
#974
2013. december 11. 09:57
hali.

powerfanatics forumon keresd jlacit74-et. ő csinálta nekem.
0
Krisztian
#973
2013. december 10. 22:29
A negatív nem igazán negatív csak hogy 2e alatt kicsit halott a kocsi és magasabb tartományban él jobban. De ez függ a programozástól is hogy olyat tesz rá amit kap vagy olyat amit át is ír ha kell. És füst de az alap gondolom a dízeleknél. Bandi is ott fogja csináltatni sztem de ha ad rá garanciát akk ki lehet próbálni. Én pados chippeltetés híve vagyok amikor látom honnan hova. De igaz azt úgyis megtudja az ember ha előtte után elviszi méretni.
Csak ennyi. Annyit tudok hogy sokan nála csináltatják gondolom nem véletlenül. De nem csak ő van a szakmában. De biztos h jó szaki.
0
palikagti
#972
2013. december 06. 15:04
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Zsolt 9
#980
2013. december 27. 19:36
-Bandi-
#979
2013. december 13. 08:12
2004es, 2007ben lett behozva, elméletileg 243ezer van most benne, kb reálisnak tűnik.
Abból gondoltam, hogy 18al kisebb a terhelés , mert azért csak van rajta, hisz a végeredmény az, hogy meg köll forgatnia az egész mindennek a kerekt nem?
-Bandi-
#978
2013. december 11. 20:03
18assal is 6 hónap a hardy élettartama?
Azt amúgy honnét tudod, hogy rossz, mi kattog? Mert nálam mikor váltok, akkor hátulról érzek 1 rántást, főleg ha hirtelen veszem el a gázt Erre mondták nekem, hogy az lehet a ludas.
Krisztian
#977
2013. december 11. 19:28
jaja lehet hogy így van. Vagy úgy van vele hogy már így marad ! Rossz hozzáállás!
-Bandi-
#976
2013. december 11. 18:46
Igen, most szereztem. Majd hétfőn remélem normálisan fog tolni, elég instabil most a nyomás, 4 dolgot rebesgetnek, egyik, hogy szarul dugózták azt a mittoménmit, másik hogy nem húzták le a kábelét, aztán vmi vákumcső, vagy a turbo... de turbo hidegen nem füstöl(főleg kéket nem vagy mittoméén), nincs olajfolyás körülötte stb. Szóval remélem olcsó megoldás lesz. Olyan 3diktól éled fel, de akkor aztán megy Meg pályán is normálisan viselkedik. De arra is gondoltam, hogy vmi szar chip van benne, előző tulaj nem tudott róla, olyan másfelet biztos tölt, városban mértünk ilyet(OBDII vagy mi), lehet többet is tud
-Bandi-
#975
2013. december 11. 18:28
höhh, ez tipikusan az, hogy nem megy vissza, holott megcsinálná neki a módosítást az igényeire, hanem inkább mondja hogy hát nem is olyan jó...
grimbow
#974
2013. december 11. 09:57
hali.

powerfanatics forumon keresd jlacit74-et. ő csinálta nekem.
Krisztian
#973
2013. december 10. 22:29
A negatív nem igazán negatív csak hogy 2e alatt kicsit halott a kocsi és magasabb tartományban él jobban. De ez függ a programozástól is hogy olyat tesz rá amit kap vagy olyat amit át is ír ha kell. És füst de az alap gondolom a dízeleknél. Bandi is ott fogja csináltatni sztem de ha ad rá garanciát akk ki lehet próbálni. Én pados chippeltetés híve vagyok amikor látom honnan hova. De igaz azt úgyis megtudja az ember ha előtte után elviszi méretni.
Csak ennyi. Annyit tudok hogy sokan nála csináltatják gondolom nem véletlenül. De nem csak ő van a szakmában. De biztos h jó szaki.
palikagti
#972
2013. december 06. 15:04
emrov
#971
2013. november 26. 23:04
M-optik
#970
2013. november 25. 11:04

20d manuál váltóval
Davee86
#969
2013. november 24. 23:14
Rendben nekem bármikor jó! Az enyém télen is húzza az igát,mind a 4 lábával:D
M-optik
#968
2013. november 18. 10:47
emrov
#967
2013. november 17. 18:20
Katarina
#966
2013. november 14. 14:45
nem tudom, nekem valahogy úgy tűnik könnyebben átlátható az autó, és a kevés km meg a gyártási év meggyőző volt. szeretem és valahogyan jobban kijövök vele, mint a 46okkal...már egy éve megvan.
kinek mi.
Davee86
#965
2013. november 14. 11:13
Majd összefuthatunk, ha gondolod!
Katarina
#964
2013. november 13. 14:40
jaja, mert annyira jó kis megbízható, megkímélt autók gondolom neked sem csak úgy kell a szerelő :D :D :D privibe megy az elérhetőség
Davee86
#963
2013. november 13. 12:29
Szép kocsi! (ismerős nekem az a Casino+omw kút ) :D
emrov
#962
2013. november 13. 10:43
Szia! A száma kell? Szép az autód!
Csubesz2
#961
2013. szeptember 29. 13:54
igazán nincs mit......és köszi szépen
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1080 találat 54 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.