BMW 330 coupe

Népszerűség: 9.97
Sziga
Sziga autója
Népszerűség:
9.97
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2005
Tulajdonában
2011 óta
Karosszéria színe
silbergrau metallic
Utastér színe
anthrazit
Kivitel
coupe
Fogyasztás
Kombinált
7 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
7.2 sec (gyári) 6.X sec (most)
1/4 mérföld
15.1 sec @ 151 km/h (gyári) 14.Y sec @ 161 km/h (most)
Max. sebesség
243 km/h (gyári) 250+ km/h (most)
Teljesítmény
204 hp (gyári) 282 hp (most)
Tömeg
1580 kg
Nyomaték
410 nm (gyári) 602 nm (volt) 570 nm (most)
Motor
Motor
Soros 6 hengeres
2993 ccm
Hajtás
Hátsó (RWD)
Egyéb
6 gangos manuális váltó
Nyári felni konfiguráció
Gumi
225/40 ZR18 Dunlop SP Sport Maxx RT
Felni
BMW Double Spoke 172 (8Jx18)
Téli felni konfiguráció
Gumi
225/45 R17 Vredestein Wintrac Xtreme
Felni
BMW Star Spoke 119 (8Jx17)
Futómű
Fékek
325 mm hűtött tárcsa elől

320 mm hűtött tárcsa hátul
Külső Optika
Karosszéria
Kupé forma keret nélküli ajtókkal metálszürke színben
Légterelők
Aprócska szárny és cápauszony
Kiegészítők
Fólia körben az ablakokon (3M 35%)
Fénytechnika
Bi-Xenon fényszórók elől
LED-es lámpák hátul
(mindkettő gyári)
Belső Optika
Festés, dekor
Aludekor a középkonzolon és az ajtókon
Króm kilincsek és karika a műszereken
Ülések
M-es sportülések elektromos gerinctámasszal
Kartámasszal elől-hátul
Kormány
M-es bőr multifunkciós kormány
Kiegészítők
Rövid M-es bőr váltógomb
Egyéb
Alcantara fekete tetőkárpit
Elektromos tetőablak
HIFI / Multimédia
Fejegység
BMW Business rádiós-magnó :)
6db-os CD-tár a csomagtartóban
Hangszórók
12db Harman/Kardon

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

blackdot
#1060
2016. május 19. 12:47
0
blackdot
#1059
2016. május 02. 09:36
0
blackdot
#1058
2016. április 26. 14:09
0
blackdot
#1057
2016. április 22. 14:58
0
blackdot
#1056
2016. április 19. 09:52
0
blackdot
#1055
2016. április 01. 16:43
Az áhított belsős képek...
0
blackdot
#1054
2016. április 01. 16:02
0
blackdot
#1053
2016. március 29. 10:22
Miért van olyan érzésem, hogy nem hagynak hidegen a turbós motorok...
Még a Toledo előtt (1.8T előtt volt 1,6-os, na az előtt) akartam venni T4-et, de nem jött össze. Volt egy, amivel eljutottam odáig, hogy szervizes átnézésre kellett volna menni, de a tulaj mégsem akarta, és ezt telefonon közölte, miután már voltam megnézni Szolnok környékén valahol. Így aztán nem lett. Lett helyette egyhatos Toledo...

Engem is a külseje tévesztett meg, kiköpött T4. Jól hozza visszafogott sporotsságot.

Ledaráltad a fogakat a vátlóról, vagy mi lett vele? Vagy a kuplung nem szerette? Mivel hondám nem volt, így nem tudom, milyen a hondás váltás, csak sejtésem van, hogy magas fordulaton nem kultiválta a fokozatcserét...

Az átépítés óta végsebességet nem néztem, én sem száguldozok feleslegesen, inkább a tempóváltás, ami miatt nagyon megérte az átépítés, nagyot lehet hirtelen léponi vele. És ehhez nem kell az egekbe forgatni. Ismerősnek 400 ló körülre húzták fel a Leont, de az csak 4500 körül, vagy afelett kezd el menni, igaz ott baromira , addig viszont egy swift is meglepi...

Csippet simán bírnia kell, ha jó a program. Én a helyedben azért elmennék egy mérésre előtte, hogy most mennyit tud, meg utána is + átnézetném a vákumcsöveket, meg úgy az egészet (esetleg egy komprsszió és végnyomásmérést (vagy hogy is hívják) is lefuttatnék rajta), nehogy utána jöjjön ki valami hiba. A benzinpumpa lehet még esetleg cserés: ha nem bírja a többlet üa-t szállítani, nem lesz meg a nagyobb teljesítmény...

0
Piet_
#1052
2016. március 08. 09:48
Köszi a tippeket! Kereskedőtől én is tartok, és a legújabb tapasztalatom is az hogy nem nagyon akarok tőlük semmit. hétvégén (szombat) elmentünk a párommal a Fehér úti nagy autótelepre megnézni egy 6-os mazdát, (igen éles váltás a coupe-hoz képest, de még mindig ez a top 1) kb 3 kor páros lábbal rugdalt ki minket az igen szimpatikus "uriember" hogy ő már zár menjünk a picsába.
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
blackdot
#1060
2016. május 19. 12:47
blackdot
#1059
2016. május 02. 09:36
blackdot
#1058
2016. április 26. 14:09
blackdot
#1057
2016. április 22. 14:58
blackdot
#1056
2016. április 19. 09:52
blackdot
#1055
2016. április 01. 16:43
Az áhított belsős képek...
blackdot
#1054
2016. április 01. 16:02
blackdot
#1053
2016. március 29. 10:22
Miért van olyan érzésem, hogy nem hagynak hidegen a turbós motorok...
Még a Toledo előtt (1.8T előtt volt 1,6-os, na az előtt) akartam venni T4-et, de nem jött össze. Volt egy, amivel eljutottam odáig, hogy szervizes átnézésre kellett volna menni, de a tulaj mégsem akarta, és ezt telefonon közölte, miután már voltam megnézni Szolnok környékén valahol. Így aztán nem lett. Lett helyette egyhatos Toledo...

Engem is a külseje tévesztett meg, kiköpött T4. Jól hozza visszafogott sporotsságot.

Ledaráltad a fogakat a vátlóról, vagy mi lett vele? Vagy a kuplung nem szerette? Mivel hondám nem volt, így nem tudom, milyen a hondás váltás, csak sejtésem van, hogy magas fordulaton nem kultiválta a fokozatcserét...

Az átépítés óta végsebességet nem néztem, én sem száguldozok feleslegesen, inkább a tempóváltás, ami miatt nagyon megérte az átépítés, nagyot lehet hirtelen léponi vele. És ehhez nem kell az egekbe forgatni. Ismerősnek 400 ló körülre húzták fel a Leont, de az csak 4500 körül, vagy afelett kezd el menni, igaz ott baromira , addig viszont egy swift is meglepi...

Csippet simán bírnia kell, ha jó a program. Én a helyedben azért elmennék egy mérésre előtte, hogy most mennyit tud, meg utána is + átnézetném a vákumcsöveket, meg úgy az egészet (esetleg egy komprsszió és végnyomásmérést (vagy hogy is hívják) is lefuttatnék rajta), nehogy utána jöjjön ki valami hiba. A benzinpumpa lehet még esetleg cserés: ha nem bírja a többlet üa-t szállítani, nem lesz meg a nagyobb teljesítmény...

Piet_
#1052
2016. március 08. 09:48
Köszi a tippeket! Kereskedőtől én is tartok, és a legújabb tapasztalatom is az hogy nem nagyon akarok tőlük semmit. hétvégén (szombat) elmentünk a párommal a Fehér úti nagy autótelepre megnézni egy 6-os mazdát, (igen éles váltás a coupe-hoz képest, de még mindig ez a top 1) kb 3 kor páros lábbal rugdalt ki minket az igen szimpatikus "uriember" hogy ő már zár menjünk a picsába.
blackdot
#1051
2016. március 06. 14:37
A sárga Volvo csak nem T4 volt?
blackdot
#1050
2016. március 06. 14:35
Én nem mértem a tuning óta hasonlókat. Még gyári állapotában ment óra szerint 242-t, utassal, és ugye nem Mo.-n...
Két videom van csak az átépítés utánról, egy 50-200 km/h 2-3-4-5-ben, megy ugyanez csak 4-5-ben:
[ link: m.youtube.com ]
[ link: m.youtube.com ]

Én is tartok a féltengelyektől, de eddig bírják.
A nagy nyomaték a hajtókarokat viselheti meg inkább, ezért voltam vele úgy, hogy cseréljük ki, még akkor is, ha nem extrém a Le és a Nm sem. Jobb a békesség. A gyári kar amúgy a városi legendák szerint 300 lóig bírná, de ismerősnek nézett már ki auq blokkból 225 lónál is, igaz ott a program volt sz@r.
300 fölé nem is akartam vinni, egyrészt mert napi használatban van, másrészt meg elsőkerékre ez is épp elég. A vizes út most sem a barátom...

Oké összehozzuk, ha errefelé jársz, szólj nyugoodtan!
blackdot
#1049
2016. március 06. 14:20
Igen, negyedikig rövidebb, de az 5-6 már hasonló lehet. Hamar felrántja százra a bajort.
blackdot
#1048
2016. február 25. 08:33
Komoly gép, ekkora nyomatékkal nagyon szépen megindulhat!
Abban hanyas váltó van, mert a kiosztása miatt egyáltalán nem biztos, hogy nem az a gyorsabb. Őszintén szólva én még egy 0-100-at le sem mértemn, mert nem szeretem gyilkolni, és azért az állóból gyorsulás eléggé megviseli a mechanikát.
Igen általában fordítva szokott lenni, a benzines a tuning alap, de azért a dízeleket is szépen húzzák, a pdtdi-ket pl. igencsak sokan.
Az ár/teljesítmény miatt vcseréltem én is, előtte egy egyhatos Toledo volt, az 4,3-ért lett véve, ez 4,6 volt. ÉS azért van különbség...
gabeszboy
#1047
2016. február 10. 15:47
lovasn1
#1046
2015. augusztus 29. 14:13
grimbow
#1045
2015. augusztus 15. 00:38
nincs fólia, csak a szélvédőcsík
Bungee81
#1044
2015. július 17. 08:09
ARLHunter
#1043
2015. július 12. 15:34
ChPh
#1042
2015. május 24. 10:38
Ha bejön az a jó, az a lényeg
Bigboss
#1041
2015. május 17. 10:57
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 1080 találat 54 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.