Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1983
- Karosszéria színe
- Gyöngyház metál kék
- Üzemanyag
- Benzin
Fogyasztás
- Városban
- 7 l/100km
- Országúton
- 5.8 l/100km
- Kombinált
- 6.4 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Nincs adat
- 1/8 mérföld
- Nincs adat
- 1/4 mérföld
- Nincs adat
- Max. sebesség
- 155 km/óra
- Teljesítmény
- 45 LE körül
- Tömeg
- 620 kg
Motor
- Motor
- Fiat 100 GL
- Hajtás
- Gyári. igy ez a gyengepontja :D
- Elektronika
- Semmi extra, csak egy Lada Hall jeladós gyújtás ;)
- Légszűrő
- Vágott, gyári tányér szűrő.
- Kipufogó
- Paragi Sportdob volt, jelenleg Suzuki Swift hátsódob a fojtás miatt.
- Gyújtás
- Lada Hall jeladós gyújtás
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Yokohama A539
- Gumi méret
- 175/50 R13
- Felni
- Zona Spoke Tükörpolírral természetesen!!!
- Felni méret
- 5J×13" 4×100 ET38
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Debica Frigo
- Gumi méret
- 145/70 R13
- Felni
- Crommodora CD 194 - Lancia Y 10 turbo
- Felni méret
- 4.5J×13" 4×98
Futómű
- Rugók
- Picit ültetett, picit kovácsolt, picit keményített
- Gátlók
- BILSTEIN rendszerű Katona gátlók, állítható keménységgel
- Fékek
- Gyáriak, A-tól Z-ig újak, majd kiderül mennyit bírnak. ;)
- Merevítők
- Semmi extra. Az csak plusz súly.... ;)
Külső Optika
- Karosszéria
- Tető kivételével mindent cseréltünk rajta, gyakorlatilag így 2007-es kiadású is lehetne remélhetőleg.
- Légterelők
- Nincsenek
- Kiegészítők
- Egyedi lökhárítók mar nincsenek sajnos mert ez Magyarország....
- Fénytechnika
- Egyedi építésű, magasfényű LED-es lámpák by:FÖDI
- Dekor
- Semmi gusztustalanság, csak egy egyedi hátsó szélvédő matrica, valamint találkozós matricák.
- Egyéb
- Megszüntek a pillangó ablakok, kapott szép teli ablakokat oldalra, hátra pedig nyithatóakat. Meg persze fóliát, hogy valamelyest csökkenjen a kintről beáradó hő, mivel a Klíma idén még nem került be....
Bovebben itt olvashatsz rola
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyöngyház metál kék
- Ülések
- Sparco Torino
- Kormány
- Sparco Safari
- Kiegészítők
- Egyedi Alu pedál szett
- Fénytechnika
- Semmi extra
- Egyéb
- Egyedi üvegszálas műszerfal kiegészítő műszerekkel ( vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás, fordulatszám ), valamint 4 pontos SPARCO övek az ülésekhez.
Bovebben itt olvashatsz rola
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Nincs
- Erősítő
- Nincs
- Hangszórók
- Nincs
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
A 850 SC arc! szép jószág.
0
miért nem teszel előre zasztava tárcsát meg betétet már nagyon olcsón hozzá lehet jutni +a 13" as felnibe elfér
0
már most új szenvedélyem van ez az
0
Köszike.
Mindenkinek kell valami hobbi, valami káros szenvedély - annak sem jobb, aki elissza.
Mindenkinek kell valami hobbi, valami káros szenvedély - annak sem jobb, aki elissza.
0
Átalakítási kérelmet, a területileg illetékes NKH-nál lehet benyújtani, melynek akkoriban 10.500.- Ft volt a díja, most ha jól tudom 12.000.- Ft ez az összeg. Mint írtam is, érdemes több dolgot beleírni a kérelembe, így nem kell külön-külön fizetni a kérelmekért ha több dolgot szeretnél változtatni.
Beadást követően talán 30 napon belül értesítenek a döntés kimeneteléről, és a határozaton feltüntetik a rendelkezésre álló időt is, hogy mikor kell legkésőbb műszaki vizsgára vinned az átalakítás miatt. Ha ott a műszakin minden klappol, és elfogadják, akkor kerül az adatlapra mindennemű átalakítás, amivel besétálsz az okmányirodába, ahol kiadják az új forgalmit a bejegyzett átalakításokkal, valamint az engedély számával.
Beadást követően talán 30 napon belül értesítenek a döntés kimeneteléről, és a határozaton feltüntetik a rendelkezésre álló időt is, hogy mikor kell legkésőbb műszaki vizsgára vinned az átalakítás miatt. Ha ott a műszakin minden klappol, és elfogadják, akkor kerül az adatlapra mindennemű átalakítás, amivel besétálsz az okmányirodába, ahol kiadják az új forgalmit a bejegyzett átalakításokkal, valamint az engedély számával.
0
Oké oké, de ezt hol kell megkérni milyen szervnél, kpm???
És a forgalmiba van beírva vagy van műbizonylat van róla???
És a forgalmiba van beírva vagy van műbizonylat van róla???
0
Profilképek
Fékekkel amiatt nem variálok, mert kis odafigyeléssel jól karban lehet tartani, és nincs velük gond DOT3 helyett DOT4-et használva. Tehát nincs a legendás felforralás, pedálbeesés, egyszerűen csak hibátlan fék van. Ahol pedig nem tudok megállni az nem a fékeknek, hanem a tapadás elvesztésének a következménye, az pedig meglenne tárcsákkal is. Tehát marad a jól bevált dobfékes technika, így a polír felniket sem teszem tönkre.
Ráadásul télen 12-es kerekek vannak fent, mert kicsit meg van ültetve, és téliben nem találtam 175/50R13-ast.
Ráadásul télen 12-es kerekek vannak fent, mert kicsit meg van ültetve, és téliben nem találtam 175/50R13-ast.
A 850 SC arc! szép jószág.
miért nem teszel előre zasztava tárcsát meg betétet már nagyon olcsón hozzá lehet jutni +a 13" as felnibe elfér
már most új szenvedélyem van ez az
Szia!
Az NKH az a nemzetközi közlekedési hivatal???
Nem nagyon vágom ezt a témát
Az NKH az a nemzetközi közlekedési hivatal???
Nem nagyon vágom ezt a témát
Köszike.
Mindenkinek kell valami hobbi, valami káros szenvedély - annak sem jobb, aki elissza.
Mindenkinek kell valami hobbi, valami káros szenvedély - annak sem jobb, aki elissza.
Átalakítási kérelmet, a területileg illetékes NKH-nál lehet benyújtani, melynek akkoriban 10.500.- Ft volt a díja, most ha jól tudom 12.000.- Ft ez az összeg. Mint írtam is, érdemes több dolgot beleírni a kérelembe, így nem kell külön-külön fizetni a kérelmekért ha több dolgot szeretnél változtatni.
Beadást követően talán 30 napon belül értesítenek a döntés kimeneteléről, és a határozaton feltüntetik a rendelkezésre álló időt is, hogy mikor kell legkésőbb műszaki vizsgára vinned az átalakítás miatt. Ha ott a műszakin minden klappol, és elfogadják, akkor kerül az adatlapra mindennemű átalakítás, amivel besétálsz az okmányirodába, ahol kiadják az új forgalmit a bejegyzett átalakításokkal, valamint az engedély számával.
Beadást követően talán 30 napon belül értesítenek a döntés kimeneteléről, és a határozaton feltüntetik a rendelkezésre álló időt is, hogy mikor kell legkésőbb műszaki vizsgára vinned az átalakítás miatt. Ha ott a műszakin minden klappol, és elfogadják, akkor kerül az adatlapra mindennemű átalakítás, amivel besétálsz az okmányirodába, ahol kiadják az új forgalmit a bejegyzett átalakításokkal, valamint az engedély számával.
Oké oké, de ezt hol kell megkérni milyen szervnél, kpm???
És a forgalmiba van beírva vagy van műbizonylat van róla???
És a forgalmiba van beírva vagy van műbizonylat van róla???
ugy látom nem csak én voltam megbolondulva a kispolákomért
Gratula nagyon szép. én a gyári motort faragtam meg kicsit utáltak is az utcába
Gratula nagyon szép. én a gyári motort faragtam meg kicsit utáltak is az utcába
Baldone is kérdezte már:
"2007-re építettem meg az autót, amikorra végül is határideje volt az átalakítási kérelmemnek. Ebben kértünk mindent, ami szükséges volt számomra, így egyszer kellett csak csengetni az államnak valami 10.500.-Ft-ot asszem, s egy kérelem alatt ment az ülés, öv, nagyobb felnik, szélesebb gumik, típustól eltérő motor, stb. "
Tehát átalakítási kérelemmel ment a dolog akkor.
"2007-re építettem meg az autót, amikorra végül is határideje volt az átalakítási kérelmemnek. Ebben kértünk mindent, ami szükséges volt számomra, így egyszer kellett csak csengetni az államnak valami 10.500.-Ft-ot asszem, s egy kérelem alatt ment az ülés, öv, nagyobb felnik, szélesebb gumik, típustól eltérő motor, stb. "
Tehát átalakítási kérelemmel ment a dolog akkor.
Szia! Hogy jegyeztetted be a biztonsági övedet???
Hol???? Mennyiért??? Forgalmiba???
Hol???? Mennyiért??? Forgalmiba???
Ceges gepen nincs ekezet, szolok elore.
Ezt a kepet eddig nem lattam, most hogy latom, en arra tippelek, hogy lakkleverodes. Ami annyibol nem gond, hogy ezt ugye mindenkeppen el is kell tavolitani rola teljes mertekben. Homokszoras felejtos, mert attol kagylossa valik a felulet, amit nehezebb helyrehozni
Ezt a kepet eddig nem lattam, most hogy latom, en arra tippelek, hogy lakkleverodes. Ami annyibol nem gond, hogy ezt ugye mindenkeppen el is kell tavolitani rola teljes mertekben. Homokszoras felejtos, mert attol kagylossa valik a felulet, amit nehezebb helyrehozni
A képen pontosan a agyrész alatt lévő küllő alatt látható.
Olyan szerintem mintha a festék lelenne ütődve vagy ilyesmi a peremen belül de van hogy olyan 10 forintos nagyságba simán.
Esetleg annyi kérdésem lenne hogy a képen a peremen lévő hiba ott középen látható azt mivel tudom eltüntetni? Eddig 4és 600as vizes csiszoló papírral csiszoltam de nem jött le. illetve a küllő és a perem között és a perem között mivel tudnák oda férni?
TicTac
#979
2010. március 16. 18:46
Norbi = Robi, ne haragudj, csak szétfosta a vér az agyam.
Nekem is most karistolták meg a gépemet, ráadásul ez a dög meg sem érdemli a törődést, mert egy hálátaln kis k*rva.
Nekem is most karistolták meg a gépemet, ráadásul ez a dög meg sem érdemli a törődést, mert egy hálátaln kis k*rva.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Ráadásul télen 12-es kerekek vannak fent, mert kicsit meg van ültetve, és téliben nem találtam 175/50R13-ast.