Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 1983
- Karosszéria színe
- Gyöngyház metál kék
- Üzemanyag
- Benzin
Fogyasztás
- Városban
- 7 l/100km
- Országúton
- 5.8 l/100km
- Kombinált
- 6.4 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- Nincs adat
- 1/8 mérföld
- Nincs adat
- 1/4 mérföld
- Nincs adat
- Max. sebesség
- 155 km/óra
- Teljesítmény
- 45 LE körül
- Tömeg
- 620 kg
Motor
- Motor
- Fiat 100 GL
- Hajtás
- Gyári. igy ez a gyengepontja :D
- Elektronika
- Semmi extra, csak egy Lada Hall jeladós gyújtás ;)
- Légszűrő
- Vágott, gyári tányér szűrő.
- Kipufogó
- Paragi Sportdob volt, jelenleg Suzuki Swift hátsódob a fojtás miatt.
- Gyújtás
- Lada Hall jeladós gyújtás
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Yokohama A539
- Gumi méret
- 175/50 R13
- Felni
- Zona Spoke Tükörpolírral természetesen!!!
- Felni méret
- 5J×13" 4×100 ET38
Téli felni konfiguráció
- Gumi
- Debica Frigo
- Gumi méret
- 145/70 R13
- Felni
- Crommodora CD 194 - Lancia Y 10 turbo
- Felni méret
- 4.5J×13" 4×98
Futómű
- Rugók
- Picit ültetett, picit kovácsolt, picit keményített
- Gátlók
- BILSTEIN rendszerű Katona gátlók, állítható keménységgel
- Fékek
- Gyáriak, A-tól Z-ig újak, majd kiderül mennyit bírnak. ;)
- Merevítők
- Semmi extra. Az csak plusz súly.... ;)
Külső Optika
- Karosszéria
- Tető kivételével mindent cseréltünk rajta, gyakorlatilag így 2007-es kiadású is lehetne remélhetőleg.
- Légterelők
- Nincsenek
- Kiegészítők
- Egyedi lökhárítók mar nincsenek sajnos mert ez Magyarország....
- Fénytechnika
- Egyedi építésű, magasfényű LED-es lámpák by:FÖDI
- Dekor
- Semmi gusztustalanság, csak egy egyedi hátsó szélvédő matrica, valamint találkozós matricák.
- Egyéb
- Megszüntek a pillangó ablakok, kapott szép teli ablakokat oldalra, hátra pedig nyithatóakat. Meg persze fóliát, hogy valamelyest csökkenjen a kintről beáradó hő, mivel a Klíma idén még nem került be....
Bovebben itt olvashatsz rola
Belső Optika
- Festés, dekor
- Gyöngyház metál kék
- Ülések
- Sparco Torino
- Kormány
- Sparco Safari
- Kiegészítők
- Egyedi Alu pedál szett
- Fénytechnika
- Semmi extra
- Egyéb
- Egyedi üvegszálas műszerfal kiegészítő műszerekkel ( vízhőfok, olajhőfok, olajnyomás, fordulatszám ), valamint 4 pontos SPARCO övek az ülésekhez.
Bovebben itt olvashatsz rola
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Nincs
- Erősítő
- Nincs
- Hangszórók
- Nincs
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hja, értem
Jaja, elég szomorú volt, de azon a szakaszon legalább jól szólt a kis gép, a Bömbis meg nem tudott eljönni mellettem sehol.
Túl vagyunk ezen is. Sőt... nem sokkal később hogy ismét elkészült, egy Suzuki-s hamarabb indult mögöttem a lámpánál, konkrétan nem várta meg a zöldet, így tolt rajtam vagy 4 métert. Mikor meg kiszálltam, magára zárta az ajtókat. na ekkor döntöttem el, hogy nem állandó napi használatos lesz a kis autó, és vettem mellé egy Ignist inkább.
Nem egyszerű dolgok ezek, ez ellen nincs beoltva sajnos senki.
Jaja, elég szomorú volt, de azon a szakaszon legalább jól szólt a kis gép, a Bömbis meg nem tudott eljönni mellettem sehol.
Túl vagyunk ezen is. Sőt... nem sokkal később hogy ismét elkészült, egy Suzuki-s hamarabb indult mögöttem a lámpánál, konkrétan nem várta meg a zöldet, így tolt rajtam vagy 4 métert. Mikor meg kiszálltam, magára zárta az ajtókat. na ekkor döntöttem el, hogy nem állandó napi használatos lesz a kis autó, és vettem mellé egy Ignist inkább.
Nem egyszerű dolgok ezek, ez ellen nincs beoltva sajnos senki.
0
Köszike!
Azért te sem panaszkodhatsz.
Azért te sem panaszkodhatsz.
0
0
2007-re építettem meg az autót, amikorra végül is határideje volt az átalakítási kérelmemnek. Ebben kértünk mindent, ami szükséges volt számomra, így egyszer kellett csak csengetni az államnak valami 10.500.-Ft-ot asszem, s egy kérelem alatt ment az ülés, öv, nagyobb felnik, szélesebb gumik, típustól eltérő motor, stb.
Azonban jártam mostanság is az NKH-nál, most nem nagyon akarnak átalakításokat engedélyezni, most azt vallják, hogy utcára jó mindenből a gyári és csak az felel meg számukra. Akkor elég volt számla, tanúsítvány, meg beszerelési nyilatkozat egy szakműhelytől.
Azonban jártam mostanság is az NKH-nál, most nem nagyon akarnak átalakításokat engedélyezni, most azt vallják, hogy utcára jó mindenből a gyári és csak az felel meg számukra. Akkor elég volt számla, tanúsítvány, meg beszerelési nyilatkozat egy szakműhelytől.
0
Tip-top a szekér!
0
Profilképek
TicTac
#978
2010. március 16. 18:45
Norbikám ez nem nem egyszerű dolog, hanem bosszantó pech-sorozat!
Kívánok több szerencsét a géphez -gondolom azóta van-, de a fasz kivan, hogy az ember a féltett gépét mindennapi használatra egyszerűen szólva kib@szott nagy kockázatnak teszi ki. Hiába figyelünk, lekoccolnak így vagy úgy.
Szép estét.
Kívánok több szerencsét a géphez -gondolom azóta van-, de a fasz kivan, hogy az ember a féltett gépét mindennapi használatra egyszerűen szólva kib@szott nagy kockázatnak teszi ki. Hiába figyelünk, lekoccolnak így vagy úgy.
Szép estét.
Hja, értem
Jaja, elég szomorú volt, de azon a szakaszon legalább jól szólt a kis gép, a Bömbis meg nem tudott eljönni mellettem sehol.
Túl vagyunk ezen is. Sőt... nem sokkal később hogy ismét elkészült, egy Suzuki-s hamarabb indult mögöttem a lámpánál, konkrétan nem várta meg a zöldet, így tolt rajtam vagy 4 métert. Mikor meg kiszálltam, magára zárta az ajtókat. na ekkor döntöttem el, hogy nem állandó napi használatos lesz a kis autó, és vettem mellé egy Ignist inkább.
Nem egyszerű dolgok ezek, ez ellen nincs beoltva sajnos senki.
Jaja, elég szomorú volt, de azon a szakaszon legalább jól szólt a kis gép, a Bömbis meg nem tudott eljönni mellettem sehol.
Túl vagyunk ezen is. Sőt... nem sokkal később hogy ismét elkészült, egy Suzuki-s hamarabb indult mögöttem a lámpánál, konkrétan nem várta meg a zöldet, így tolt rajtam vagy 4 métert. Mikor meg kiszálltam, magára zárta az ajtókat. na ekkor döntöttem el, hogy nem állandó napi használatos lesz a kis autó, és vettem mellé egy Ignist inkább.
Nem egyszerű dolgok ezek, ez ellen nincs beoltva sajnos senki.
TicTac
#976
2010. március 16. 18:34
Szia!
Én írtam, csak Feleségem volt bejelentkezve.
Szomorú.
Én írtam, csak Feleségem volt bejelentkezve.
Szomorú.
Köszike!
Azért te sem panaszkodhatsz.
Azért te sem panaszkodhatsz.
2007-re építettem meg az autót, amikorra végül is határideje volt az átalakítási kérelmemnek. Ebben kértünk mindent, ami szükséges volt számomra, így egyszer kellett csak csengetni az államnak valami 10.500.-Ft-ot asszem, s egy kérelem alatt ment az ülés, öv, nagyobb felnik, szélesebb gumik, típustól eltérő motor, stb.
Azonban jártam mostanság is az NKH-nál, most nem nagyon akarnak átalakításokat engedélyezni, most azt vallják, hogy utcára jó mindenből a gyári és csak az felel meg számukra. Akkor elég volt számla, tanúsítvány, meg beszerelési nyilatkozat egy szakműhelytől.
Azonban jártam mostanság is az NKH-nál, most nem nagyon akarnak átalakításokat engedélyezni, most azt vallják, hogy utcára jó mindenből a gyári és csak az felel meg számukra. Akkor elég volt számla, tanúsítvány, meg beszerelési nyilatkozat egy szakműhelytől.
Tip-top a szekér!
Szeva. Te hogy szoktad otthon polirozni a felnit?
szia!
olvastam hogy legálissan van emgoldva az öved! tudnál erről kicsit bővebben írni? hova kellet rögzíteni stb, mennyire volt macerás a bejegyzés! ellőre is köszike!
olvastam hogy legálissan van emgoldva az öved! tudnál erről kicsit bővebben írni? hova kellet rögzíteni stb, mennyire volt macerás a bejegyzés! ellőre is köszike!
Köszi hogy számíthattam rád!
Legyen szép a heted!
Legyen szép a heted!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Kívánok több szerencsét a géphez -gondolom azóta van-, de a fasz kivan, hogy az ember a féltett gépét mindennapi használatra egyszerűen szólva kib@szott nagy kockázatnak teszi ki. Hiába figyelünk, lekoccolnak így vagy úgy.
Szép estét.