Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 8,7s
gyári érték:10,4s
- 1/8 mérföld
- [email protected]/h
- 1/4 mérföld
- [email protected]/h
- Max. sebesség
- 243km/ (GPS-mérve, nem kilóméter óra állás szerint) 261km/h (óra szerint)
Gyári érték:205km/h
- Teljesítmény
- 165LE 5200RPM-nél
Gyári érték:136LE 5600RPM-nél
- Tömeg
- 1560Kg
Gyári érték:1340kg
- Nyomaték
- 255Nm 2600RPM-3300RPM ~ 4650RPM
Gyári érték:190Nm 3000RPM-nél
Motor
- Motor
- Hosszában beépített, AAF-es motorkódú, Soros, 5 hengeres VW-Audi motor.
1983-as évjáratú 1994ccm-es 10 szelepes eredetileg. Helyette: 1994-es évjáratú AAF-es benzines 5 hengeres motor (2461ccm), Audi 2.3as hengerfejjel.. (NF motorkód)
Furat: 81,0mm
Löket: 95,5mm
Növelt kompresszió: 11:1 (hengerfejpolír-maratás)
- Hajtás
- Audi 200 turbónak az 5 sebességes váltója, ami az első kerekeket hajtja meg.
VW Transporter 2.5 kupplungja (kevlározott).
Audi 2.3 turbónak a lendkereke(könnyítve) és kuplung szerkezete
- Elektronika
- KE-III JETRONIC injektor, és az ahhoz tartozó vezérlő elektronika. Eredetileg K-jetes volt.
Audi 200 Typ-44 90 Ah generátor
80Ah-ás akkumulátor
- Légszűrő
- gyári szűrő betét
- Kipufogó
- Katalizátor kivéve, és 55-ös átmérőjű kipufogó rendszer (közép és hátsó dobok) a leömlőtől, sport katalizátor lett beszerelve
- Gyújtás
- Az 1995-ös évjáratú Audi A6-os AAR motorkódú gépkocsi KE-III Jetronichoz VEZ, teljesen elektronikus gyújtása
Brisk körben végig szikrázó sport gyerta
E85 (így nem kopog és megy mint a golyó. Ráadásul olcsóbb jóval mint a benzin) (előgyújtás előrébb téve) (azóta már sajnos az etanol és a benzin ára is az egekben van... )
- Egyéb
- 2,3as NF motorkódú injektor, vezérlés, és szívórész.Legnagyobb Audi 100as hűtő, 2,5-ös Óriási hűtővel: 352mm, 700W (443 959 455 H)
Utólagosan beszerelt olaj hűtő egy 2,5-ös VW Transporterből. 5 hengeres Transporter rotorja, gyújtás elosztója, Hall-jeladója és AAR Audi A6 gyújtás modulja és gyújtó trafója.
Fogyasztása:
Városban 9-10 liter
65-70km/h-nél 7 liter
130km/hnál 8,5-9liter
csapatva 28liter
Bár az etanolnak hála tudtam spórolni az üzemanyagon, azért még maradt néhány módszer kiaknázatlanul:
Link
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 205/60 R15 Michelin nyáron gyári mérete:185/65 R14
185/65 R14 Michelin Alpine télen
- Felni
- R15-ös Audi alufelni nyáron. (6Jx15H2 ET45)
R14-es alufelni, télen. (6Jx14H2 ET38)
Futómű
- Rugók
- 2cm-el lejjebb ültetve a gyári hasmagassághoz képest
- Gátlók
- gázos csillapítás, sportos
- Fékek
- elöl: hűtött és lyuggatott tárcsa (Nagyobb tárcsa lett előre rakva)
hátul: lyuggatott tárcsa (dobfékről, tárcsára cserélve)
- Merevítők
- elöl toronymerevítő
- Egyéb
- Audi 100as 2.2 turbó futóműve.
Keményebb szilentekkel az első futoműben, hogy bírja a kiképzést, amit a nehezebb és erősebb motor követel.
Külső Optika
- Karosszéria
- Rendkívül robosztus, teljesen galvanizált karosszéria.
1985 szepetmeberétől teljeskörűen galvanizált:)
1985 évvégei CD kasztnira lett cserélve a 83as CC kivitelű.
- Légterelők
- gyári, 0,30Cw érték
- Fénytechnika
- -Xenon gázzal töltött 90/100W H4 ízzók (xenon hatásúak). - Fék,helyzetjelző, tolató lámpa, ködlámpa hátul LEDesre cserélve.
- 60W-os utólagosan a lökhárítóba belemart ködlámpa.
- Dekor
- OOOO jel a kocsi orrán:))))
Fényes krómozott díszlécek, ami kontrasztosabbá teszi az orrát.
Audiklub matrica a hátulján.
- Egyéb
- - Összes ablak üveg színezett még a visszapillantók is.
- Hátuljáról és oldalról feliratok, jelzések eltávolítása.
- Hátul motoros rendszám a gyári lapos hosszúkás helyett.
Belső Optika
- Festés, dekor
- A régi 85-ös műszerfal helyett lett beépítve egy 1989 utáni új ("nagy") műszerfal és benne a műszeregységek is. Fabetét a műszerfalban, bőr az ajtókárpiton
- Ülések
- Audi V8as elektromos-motoros ülések. Motoros, memóriás, elöl-hátul fűthetőek!
- Kormány
- Audi 80as sport kormány. (1984-1987)
- Kiegészítők
- Utólag beépített gyári műszerek (új műszerfallal együtt lettek beépítve): olaj nyomás, olaj hőmérséklet, volt mérő, fedélzeti számítógép (méri:átlag sebesség, átlag fogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, vezetéssel eltöltött idő, a rendelkezésre álló benzinnel megtehető kilométerek száma, indítás óta elfogyasztott üzemanyag mennyisége)
- Fénytechnika
- Műszerfalban és kezelőszervekben az összes égőt piros LEDesre cseréltem. A távfény visszajelzőét természetesen kékre cseréltem.
- Egyéb
- A karosszléria csere utáni beépített extrák: digitális klíma, elektromos és fűthető tükrök, színezett üvegek, 2 zónás központi zár, lábtér megvilágítás, deritő fény(utólagos beépítés kék ledekkel, helyzetjelző lámpa kapcsolásra kapcsol be), 4db olvasó lámpa kapaszkodóba építve, 4 elektromos ablak, hátsó fejtámlák, fülhallgató kimenet a hátsó utasoknak is, fordulatszámmérő, távirányítós központi zár, elektromos antenna.
Egyéni többrészre kiterjedő házi indítás gátló rendszer, amit most fejlesztettem tovább, a szobámban is jelez!
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Clarion MP3-rádiós
- Hangszórók
- elől 2X 80W (Blaupunkt)
hátul 2X 180W ovál (Blaupunkt)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Szólj hozzá Te is!Profilképek
akkor onnan volt ismerös
octavia_V8: Igen ott voltam az április talin. Ha tudok megyek az Audiklubb talikra:))
Hali
Te ott voltál aprilisi audiklub talin???
Te ott voltál aprilisi audiklub talin???
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!