Audi 100 2.0 10V (1983)

Népszerűség: 9.82
Billz
Billz autója
Népszerűség:
9.82
Kategória:
Saloon
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
8,7s
gyári érték:10,4s
1/8 mérföld
[email protected]/h
1/4 mérföld
[email protected]/h
Max. sebesség
243km/ (GPS-mérve, nem kilóméter óra állás szerint) 261km/h (óra szerint)
Gyári érték:205km/h
Teljesítmény
165LE 5200RPM-nél
Gyári érték:136LE 5600RPM-nél
Tömeg
1560Kg
Gyári érték:1340kg
Nyomaték
255Nm 2600RPM-3300RPM ~ 4650RPM
Gyári érték:190Nm 3000RPM-nél
Motor
Motor
Hosszában beépített, AAF-es motorkódú, Soros, 5 hengeres VW-Audi motor.
1983-as évjáratú 1994ccm-es 10 szelepes eredetileg. Helyette: 1994-es évjáratú AAF-es benzines 5 hengeres motor (2461ccm), Audi 2.3as hengerfejjel.. (NF motorkód)
Furat: 81,0mm
Löket: 95,5mm


Növelt kompresszió: 11:1 (hengerfejpolír-maratás)
Hajtás
Audi 200 turbónak az 5 sebességes váltója, ami az első kerekeket hajtja meg.
VW Transporter 2.5 kupplungja (kevlározott).
Audi 2.3 turbónak a lendkereke(könnyítve) és kuplung szerkezete
Elektronika
KE-III JETRONIC injektor, és az ahhoz tartozó vezérlő elektronika. Eredetileg K-jetes volt.
Audi 200 Typ-44 90 Ah generátor
80Ah-ás akkumulátor
Légszűrő
gyári szűrő betét
Kipufogó
Katalizátor kivéve, és 55-ös átmérőjű kipufogó rendszer (közép és hátsó dobok) a leömlőtől, sport katalizátor lett beszerelve

Gyújtás
Az 1995-ös évjáratú Audi A6-os AAR motorkódú gépkocsi KE-III Jetronichoz VEZ, teljesen elektronikus gyújtása
Brisk körben végig szikrázó sport gyerta
E85 (így nem kopog és megy mint a golyó. Ráadásul olcsóbb jóval mint a benzin) (előgyújtás előrébb téve) (azóta már sajnos az etanol és a benzin ára is az egekben van... )
Egyéb
2,3as NF motorkódú injektor, vezérlés, és szívórész.Legnagyobb Audi 100as hűtő, 2,5-ös Óriási hűtővel: 352mm, 700W (443 959 455 H)
Utólagosan beszerelt olaj hűtő egy 2,5-ös VW Transporterből. 5 hengeres Transporter rotorja, gyújtás elosztója, Hall-jeladója és AAR Audi A6 gyújtás modulja és gyújtó trafója.



Fogyasztása:
Városban 9-10 liter
65-70km/h-nél 7 liter
130km/hnál 8,5-9liter
csapatva 28liter


Bár az etanolnak hála tudtam spórolni az üzemanyagon, azért még maradt néhány módszer kiaknázatlanul:
Link
Nyári felni konfiguráció
Gumi
205/60 R15 Michelin nyáron gyári mérete:185/65 R14
185/65 R14 Michelin Alpine télen
Felni
R15-ös Audi alufelni nyáron. (6Jx15H2 ET45)
R14-es alufelni, télen. (6Jx14H2 ET38)
Futómű
Rugók
2cm-el lejjebb ültetve a gyári hasmagassághoz képest
Gátlók
gázos csillapítás, sportos
Fékek
elöl: hűtött és lyuggatott tárcsa (Nagyobb tárcsa lett előre rakva)
hátul: lyuggatott tárcsa
(dobfékről, tárcsára cserélve)
Merevítők
elöl toronymerevítő
Egyéb
Audi 100as 2.2 turbó futóműve.
Keményebb szilentekkel az első futoműben, hogy bírja a kiképzést, amit a nehezebb és erősebb motor követel.
Külső Optika
Karosszéria
Rendkívül robosztus, teljesen galvanizált karosszéria.
1985 szepetmeberétől teljeskörűen galvanizált:)
1985 évvégei CD kasztnira lett cserélve a 83as CC kivitelű.
Légterelők
gyári, 0,30Cw érték
Fénytechnika
-Xenon gázzal töltött 90/100W H4 ízzók (xenon hatásúak). - Fék,helyzetjelző, tolató lámpa, ködlámpa hátul LEDesre cserélve.
- 60W-os utólagosan a lökhárítóba belemart ködlámpa.
Dekor
OOOO jel a kocsi orrán:))))
Fényes krómozott díszlécek, ami kontrasztosabbá teszi az orrát.
Audiklub matrica a hátulján.
Egyéb
- Összes ablak üveg színezett még a visszapillantók is.
- Hátuljáról és oldalról feliratok, jelzések eltávolítása.
- Hátul motoros rendszám a gyári lapos hosszúkás helyett.
Belső Optika
Festés, dekor
A régi 85-ös műszerfal helyett lett beépítve egy 1989 utáni új ("nagy") műszerfal és benne a műszeregységek is. Fabetét a műszerfalban, bőr az ajtókárpiton
Ülések
Audi V8as elektromos-motoros ülések. Motoros, memóriás, elöl-hátul fűthetőek!
Kormány
Audi 80as sport kormány. (1984-1987)
Kiegészítők
Utólag beépített gyári műszerek (új műszerfallal együtt lettek beépítve): olaj nyomás, olaj hőmérséklet, volt mérő, fedélzeti számítógép (méri:átlag sebesség, átlag fogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, vezetéssel eltöltött idő, a rendelkezésre álló benzinnel megtehető kilométerek száma, indítás óta elfogyasztott üzemanyag mennyisége)
Fénytechnika
Műszerfalban és kezelőszervekben az összes égőt piros LEDesre cseréltem. A távfény visszajelzőét természetesen kékre cseréltem.
Egyéb
A karosszléria csere utáni beépített extrák: digitális klíma, elektromos és fűthető tükrök, színezett üvegek, 2 zónás központi zár, lábtér megvilágítás, deritő fény(utólagos beépítés kék ledekkel, helyzetjelző lámpa kapcsolásra kapcsol be), 4db olvasó lámpa kapaszkodóba építve, 4 elektromos ablak, hátsó fejtámlák, fülhallgató kimenet a hátsó utasoknak is, fordulatszámmérő, távirányítós központi zár, elektromos antenna.
Egyéni többrészre kiterjedő házi indítás gátló rendszer, amit most fejlesztettem tovább, a szobámban is jelez!
HIFI / Multimédia
Fejegység
Clarion MP3-rádiós
Hangszórók
elől 2X 80W (Blaupunkt)
hátul 2X 180W ovál (Blaupunkt) 

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

Billz
#81
2007. április 27. 01:11
Jah én ezzel az Ódikával és egy fél éve kinézett Civikes arc, akit maúgy nagyon bírok és vezettem is a civikjét. Az tényéeg más világ. Amikor az én motorom elhal, neki akkor kezd el húzni a kocsija.:)) Ki mit szeret.
0
gr 2.5V6
#80
2007. április 27. 01:10
Hát én értem amit mondasz nekem is furi ez az eredmény, de le van írva hogy nem gyári a motor és a 243 km/h sem óra szerint volt mérve... akkor elképzelem hogy a 8.7-et sem óra szerint mérte. Amúgy van egy lanciám is és 0-100-ra stopperrel 9.7-et mértem 2 emberrel és gyorsuláson 201 méteren 11.03-at ment úgy hogy 100.99-re gyorsult fel. Nemhinném hogy 1 km/órát 1 másodperc alatt tett meg inkább azt hogy a 0-100-at szarul mértem stopperel
0
Billz
#79
2007. április 27. 01:09
1-2 héten belül biztos lesz eredmény
0
DTMV8
#78
2007. április 27. 01:09
0
Billz
#77
2007. április 27. 01:09
Pont készülök versenyezni egy 1994es Honda Civic-kel. 1.6-os 126 lovas. tényleg könnyű az az autó, fájj is a fejem miatta. Dehát az ennyém csak 1 literrel nagyobb és még 1 hengerrel is. Majd leírom a végeredményt.
0
DTMV8
#76
2007. április 27. 01:07
ja majd jönnek a felkelő nappal.....
Aztán jól megmutassák...
0
octavia_v8
#75
2007. április 27. 01:05
3.6 automata Vs 4.2 manu

Linker
0
hobizoli
#74
2007. április 27. 01:02
Hat mert nincs 100%-g pontos kmora. 70-s evek ota ervenyben van egy nemzetkozi kozlekedes biztonsagi rendelet, ami kimondja, hogy az szgk-k kmorajanak 60m/h-g kell 100% pontossagunak lennie, ez felett viszont tobbet kell mutatnia (az nincs meghatarozva mennyivel), mint a valos fizikai sebesseg.

Ezen kivul a videodon 90-110 kozott en nem igen latom a 100-s csikot, de saccra 9-9.5sec korul lehet....na de ugye nem 150 talan_loerovel, hanem 200-l es osszkerekkel

Hat nem mindegy.

Majd reggel felkelnek a hondasok aztan kioktatjak redensen. Pl ott vana civic Esi, 126LE es 8.8sec 100-ra 1000kg az auto. Hat behugyoznek beszarnek ha meg 0.1sec-t adna neki 1.5x onsullyal es alig tobb teljesitmennyel annak a joval porgosebb motoru kocsinak
0
octavia_v8
#73
2007. április 27. 00:57
3.6 automata
4.2 automata 7,4
4.2 manu 6.2
0
Szólj hozzá Te is!
53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
Billz
#81
2007. április 27. 01:11
Jah én ezzel az Ódikával és egy fél éve kinézett Civikes arc, akit maúgy nagyon bírok és vezettem is a civikjét. Az tényéeg más világ. Amikor az én motorom elhal, neki akkor kezd el húzni a kocsija.:)) Ki mit szeret.
gr 2.5V6
#80
2007. április 27. 01:10
Hát én értem amit mondasz nekem is furi ez az eredmény, de le van írva hogy nem gyári a motor és a 243 km/h sem óra szerint volt mérve... akkor elképzelem hogy a 8.7-et sem óra szerint mérte. Amúgy van egy lanciám is és 0-100-ra stopperrel 9.7-et mértem 2 emberrel és gyorsuláson 201 méteren 11.03-at ment úgy hogy 100.99-re gyorsult fel. Nemhinném hogy 1 km/órát 1 másodperc alatt tett meg inkább azt hogy a 0-100-at szarul mértem stopperel
Billz
#79
2007. április 27. 01:09
1-2 héten belül biztos lesz eredmény
DTMV8
#78
2007. április 27. 01:09
Billz
#77
2007. április 27. 01:09
Pont készülök versenyezni egy 1994es Honda Civic-kel. 1.6-os 126 lovas. tényleg könnyű az az autó, fájj is a fejem miatta. Dehát az ennyém csak 1 literrel nagyobb és még 1 hengerrel is. Majd leírom a végeredményt.
DTMV8
#76
2007. április 27. 01:07
ja majd jönnek a felkelő nappal.....
Aztán jól megmutassák...
octavia_v8
#75
2007. április 27. 01:05
3.6 automata Vs 4.2 manu

Linker
hobizoli
#74
2007. április 27. 01:02
Hat mert nincs 100%-g pontos kmora. 70-s evek ota ervenyben van egy nemzetkozi kozlekedes biztonsagi rendelet, ami kimondja, hogy az szgk-k kmorajanak 60m/h-g kell 100% pontossagunak lennie, ez felett viszont tobbet kell mutatnia (az nincs meghatarozva mennyivel), mint a valos fizikai sebesseg.

Ezen kivul a videodon 90-110 kozott en nem igen latom a 100-s csikot, de saccra 9-9.5sec korul lehet....na de ugye nem 150 talan_loerovel, hanem 200-l es osszkerekkel

Hat nem mindegy.

Majd reggel felkelnek a hondasok aztan kioktatjak redensen. Pl ott vana civic Esi, 126LE es 8.8sec 100-ra 1000kg az auto. Hat behugyoznek beszarnek ha meg 0.1sec-t adna neki 1.5x onsullyal es alig tobb teljesitmennyel annak a joval porgosebb motoru kocsinak
octavia_v8
#73
2007. április 27. 00:57
3.6 automata
4.2 automata 7,4
4.2 manu 6.2
Adam78
#71
2007. április 27. 00:55
Üdv az oldalon, 10 pont, s saloon!!
hobizoli
#70
2007. április 27. 00:54
DTMV8
#69
2007. április 27. 00:53
Én 89 es katalógusban 9,2....
gr 2.5V6
#68
2007. április 27. 00:52
Figyeltem itt a beszélgetést tényleg érdekes amit írdogáltok és az lenne a legjobb ha egy videót feldobna a gyorsulásról mindenki az oldalára hogy saját szemmel lássuk! Nekem is van egy vidi az oldalamon a 0-100 km/h gyorsulásra arra mit számolnál Hobizoli?
DTMV8
#66
2007. április 27. 00:51
Mondom hogy csalt...Bespájzolt még 3 hengert...meg némi ccm-et...
octavia_v8
#65
2007. április 27. 00:50
akko te valamit nagyon elnéztél, gyári adat meg katalogusban is 6,2
hobizoli
#64
2007. április 27. 00:48
200 4.2 V8-ra 60mph(97km/h)-g 7.1s-t latoka az oldaladon levo egyik linken.

Meg ugye van egy kis diffi:
1710kg 280LE kontra 1560kg 150(?)LE, szamoljunk mar kg/LE aranyt
Grabowski
#63
2007. április 27. 00:46
ez a számolás bizti jó? Nekem nevetségesen alacsony érték jött ki
DTMV8
#62
2007. április 27. 00:43
ja, de te csalsz....
mindjárt kimegyek én is megmérem... K-jetnek pont ideális a hőmérséklet....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
53 54 55 56 57 58 59 60 61 62
Összesen 1221 találat 62 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.