Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 8,7s
gyári érték:10,4s
- 1/8 mérföld
- [email protected]/h
- 1/4 mérföld
- [email protected]/h
- Max. sebesség
- 243km/ (GPS-mérve, nem kilóméter óra állás szerint) 261km/h (óra szerint)
Gyári érték:205km/h
- Teljesítmény
- 165LE 5200RPM-nél
Gyári érték:136LE 5600RPM-nél
- Tömeg
- 1560Kg
Gyári érték:1340kg
- Nyomaték
- 255Nm 2600RPM-3300RPM ~ 4650RPM
Gyári érték:190Nm 3000RPM-nél
Motor
- Motor
- Hosszában beépített, AAF-es motorkódú, Soros, 5 hengeres VW-Audi motor.
1983-as évjáratú 1994ccm-es 10 szelepes eredetileg. Helyette: 1994-es évjáratú AAF-es benzines 5 hengeres motor (2461ccm), Audi 2.3as hengerfejjel.. (NF motorkód)
Furat: 81,0mm
Löket: 95,5mm
Növelt kompresszió: 11:1 (hengerfejpolír-maratás)
- Hajtás
- Audi 200 turbónak az 5 sebességes váltója, ami az első kerekeket hajtja meg.
VW Transporter 2.5 kupplungja (kevlározott).
Audi 2.3 turbónak a lendkereke(könnyítve) és kuplung szerkezete
- Elektronika
- KE-III JETRONIC injektor, és az ahhoz tartozó vezérlő elektronika. Eredetileg K-jetes volt.
Audi 200 Typ-44 90 Ah generátor
80Ah-ás akkumulátor
- Légszűrő
- gyári szűrő betét
- Kipufogó
- Katalizátor kivéve, és 55-ös átmérőjű kipufogó rendszer (közép és hátsó dobok) a leömlőtől, sport katalizátor lett beszerelve
- Gyújtás
- Az 1995-ös évjáratú Audi A6-os AAR motorkódú gépkocsi KE-III Jetronichoz VEZ, teljesen elektronikus gyújtása
Brisk körben végig szikrázó sport gyerta
E85 (így nem kopog és megy mint a golyó. Ráadásul olcsóbb jóval mint a benzin) (előgyújtás előrébb téve) (azóta már sajnos az etanol és a benzin ára is az egekben van... )
- Egyéb
- 2,3as NF motorkódú injektor, vezérlés, és szívórész.Legnagyobb Audi 100as hűtő, 2,5-ös Óriási hűtővel: 352mm, 700W (443 959 455 H)
Utólagosan beszerelt olaj hűtő egy 2,5-ös VW Transporterből. 5 hengeres Transporter rotorja, gyújtás elosztója, Hall-jeladója és AAR Audi A6 gyújtás modulja és gyújtó trafója.
Fogyasztása:
Városban 9-10 liter
65-70km/h-nél 7 liter
130km/hnál 8,5-9liter
csapatva 28liter
Bár az etanolnak hála tudtam spórolni az üzemanyagon, azért még maradt néhány módszer kiaknázatlanul:
Link
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 205/60 R15 Michelin nyáron gyári mérete:185/65 R14
185/65 R14 Michelin Alpine télen
- Felni
- R15-ös Audi alufelni nyáron. (6Jx15H2 ET45)
R14-es alufelni, télen. (6Jx14H2 ET38)
Futómű
- Rugók
- 2cm-el lejjebb ültetve a gyári hasmagassághoz képest
- Gátlók
- gázos csillapítás, sportos
- Fékek
- elöl: hűtött és lyuggatott tárcsa (Nagyobb tárcsa lett előre rakva)
hátul: lyuggatott tárcsa (dobfékről, tárcsára cserélve)
- Merevítők
- elöl toronymerevítő
- Egyéb
- Audi 100as 2.2 turbó futóműve.
Keményebb szilentekkel az első futoműben, hogy bírja a kiképzést, amit a nehezebb és erősebb motor követel.
Külső Optika
- Karosszéria
- Rendkívül robosztus, teljesen galvanizált karosszéria.
1985 szepetmeberétől teljeskörűen galvanizált:)
1985 évvégei CD kasztnira lett cserélve a 83as CC kivitelű.
- Légterelők
- gyári, 0,30Cw érték
- Fénytechnika
- -Xenon gázzal töltött 90/100W H4 ízzók (xenon hatásúak). - Fék,helyzetjelző, tolató lámpa, ködlámpa hátul LEDesre cserélve.
- 60W-os utólagosan a lökhárítóba belemart ködlámpa.
- Dekor
- OOOO jel a kocsi orrán:))))
Fényes krómozott díszlécek, ami kontrasztosabbá teszi az orrát.
Audiklub matrica a hátulján.
- Egyéb
- - Összes ablak üveg színezett még a visszapillantók is.
- Hátuljáról és oldalról feliratok, jelzések eltávolítása.
- Hátul motoros rendszám a gyári lapos hosszúkás helyett.
Belső Optika
- Festés, dekor
- A régi 85-ös műszerfal helyett lett beépítve egy 1989 utáni új ("nagy") műszerfal és benne a műszeregységek is. Fabetét a műszerfalban, bőr az ajtókárpiton
- Ülések
- Audi V8as elektromos-motoros ülések. Motoros, memóriás, elöl-hátul fűthetőek!
- Kormány
- Audi 80as sport kormány. (1984-1987)
- Kiegészítők
- Utólag beépített gyári műszerek (új műszerfallal együtt lettek beépítve): olaj nyomás, olaj hőmérséklet, volt mérő, fedélzeti számítógép (méri:átlag sebesség, átlag fogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, vezetéssel eltöltött idő, a rendelkezésre álló benzinnel megtehető kilométerek száma, indítás óta elfogyasztott üzemanyag mennyisége)
- Fénytechnika
- Műszerfalban és kezelőszervekben az összes égőt piros LEDesre cseréltem. A távfény visszajelzőét természetesen kékre cseréltem.
- Egyéb
- A karosszléria csere utáni beépített extrák: digitális klíma, elektromos és fűthető tükrök, színezett üvegek, 2 zónás központi zár, lábtér megvilágítás, deritő fény(utólagos beépítés kék ledekkel, helyzetjelző lámpa kapcsolásra kapcsol be), 4db olvasó lámpa kapaszkodóba építve, 4 elektromos ablak, hátsó fejtámlák, fülhallgató kimenet a hátsó utasoknak is, fordulatszámmérő, távirányítós központi zár, elektromos antenna.
Egyéni többrészre kiterjedő házi indítás gátló rendszer, amit most fejlesztettem tovább, a szobámban is jelez!
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Clarion MP3-rádiós
- Hangszórók
- elől 2X 80W (Blaupunkt)
hátul 2X 180W ovál (Blaupunkt)
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Hát én értem amit mondasz nekem is furi ez az eredmény, de le van írva hogy nem gyári a motor és a 243 km/h sem óra szerint volt mérve... akkor elképzelem hogy a 8.7-et sem óra szerint mérte. Amúgy van egy lanciám is és 0-100-ra stopperrel 9.7-et mértem 2 emberrel és gyorsuláson 201 méteren 11.03-at ment úgy hogy 100.99-re gyorsult fel. Nemhinném hogy 1 km/órát 1 másodperc alatt tett meg inkább azt hogy a 0-100-at szarul mértem stopperel
0
az egyik te vagy???
0
ja majd jönnek a felkelő nappal.....
Aztán jól megmutassák...
Aztán jól megmutassák...
0
Hat mert nincs 100%-g pontos kmora. 70-s evek ota ervenyben van egy nemzetkozi kozlekedes biztonsagi rendelet, ami kimondja, hogy az szgk-k kmorajanak 60m/h-g kell 100% pontossagunak lennie, ez felett viszont tobbet kell mutatnia (az nincs meghatarozva mennyivel), mint a valos fizikai sebesseg.
Ezen kivul a videodon 90-110 kozott en nem igen latom a 100-s csikot, de saccra 9-9.5sec korul lehet....na de ugye nem 150 talan_loerovel, hanem 200-l es osszkerekkel
Hat nem mindegy.
Majd reggel felkelnek a hondasok aztan kioktatjak redensen. Pl ott vana civic Esi, 126LE es 8.8sec 100-ra 1000kg az auto. Hat behugyoznek beszarnek ha meg 0.1sec-t adna neki 1.5x onsullyal es alig tobb teljesitmennyel annak a joval porgosebb motoru kocsinak
Ezen kivul a videodon 90-110 kozott en nem igen latom a 100-s csikot, de saccra 9-9.5sec korul lehet....na de ugye nem 150 talan_loerovel, hanem 200-l es osszkerekkel
Hat nem mindegy.
Majd reggel felkelnek a hondasok aztan kioktatjak redensen. Pl ott vana civic Esi, 126LE es 8.8sec 100-ra 1000kg az auto. Hat behugyoznek beszarnek ha meg 0.1sec-t adna neki 1.5x onsullyal es alig tobb teljesitmennyel annak a joval porgosebb motoru kocsinak
0
3.6 automata
4.2 automata 7,4
4.2 manu 6.2
4.2 automata 7,4
4.2 manu 6.2
0
Profilképek
Jah én ezzel az Ódikával és egy fél éve kinézett Civikes arc, akit maúgy nagyon bírok és vezettem is a civikjét. Az tényéeg más világ. Amikor az én motorom elhal, neki akkor kezd el húzni a kocsija.:)) Ki mit szeret.
Hát én értem amit mondasz nekem is furi ez az eredmény, de le van írva hogy nem gyári a motor és a 243 km/h sem óra szerint volt mérve... akkor elképzelem hogy a 8.7-et sem óra szerint mérte. Amúgy van egy lanciám is és 0-100-ra stopperrel 9.7-et mértem 2 emberrel és gyorsuláson 201 méteren 11.03-at ment úgy hogy 100.99-re gyorsult fel. Nemhinném hogy 1 km/órát 1 másodperc alatt tett meg inkább azt hogy a 0-100-at szarul mértem stopperel
az egyik te vagy???
Pont készülök versenyezni egy 1994es Honda Civic-kel. 1.6-os 126 lovas. tényleg könnyű az az autó, fájj is a fejem miatta. Dehát az ennyém csak 1 literrel nagyobb és még 1 hengerrel is. Majd leírom a végeredményt.
ja majd jönnek a felkelő nappal.....
Aztán jól megmutassák...
Aztán jól megmutassák...
Hat mert nincs 100%-g pontos kmora. 70-s evek ota ervenyben van egy nemzetkozi kozlekedes biztonsagi rendelet, ami kimondja, hogy az szgk-k kmorajanak 60m/h-g kell 100% pontossagunak lennie, ez felett viszont tobbet kell mutatnia (az nincs meghatarozva mennyivel), mint a valos fizikai sebesseg.
Ezen kivul a videodon 90-110 kozott en nem igen latom a 100-s csikot, de saccra 9-9.5sec korul lehet....na de ugye nem 150 talan_loerovel, hanem 200-l es osszkerekkel
Hat nem mindegy.
Majd reggel felkelnek a hondasok aztan kioktatjak redensen. Pl ott vana civic Esi, 126LE es 8.8sec 100-ra 1000kg az auto. Hat behugyoznek beszarnek ha meg 0.1sec-t adna neki 1.5x onsullyal es alig tobb teljesitmennyel annak a joval porgosebb motoru kocsinak
Ezen kivul a videodon 90-110 kozott en nem igen latom a 100-s csikot, de saccra 9-9.5sec korul lehet....na de ugye nem 150 talan_loerovel, hanem 200-l es osszkerekkel
Hat nem mindegy.
Majd reggel felkelnek a hondasok aztan kioktatjak redensen. Pl ott vana civic Esi, 126LE es 8.8sec 100-ra 1000kg az auto. Hat behugyoznek beszarnek ha meg 0.1sec-t adna neki 1.5x onsullyal es alig tobb teljesitmennyel annak a joval porgosebb motoru kocsinak
3.6 automata
4.2 automata 7,4
4.2 manu 6.2
4.2 automata 7,4
4.2 manu 6.2
de most miért?
Videobol? Huje vagy?
Én 89 es katalógusban 9,2....
Figyeltem itt a beszélgetést tényleg érdekes amit írdogáltok és az lenne a legjobb ha egy videót feldobna a gyorsulásról mindenki az oldalára hogy saját szemmel lássuk! Nekem is van egy vidi az oldalamon a 0-100 km/h gyorsulásra arra mit számolnál Hobizoli?
Mondom hogy csalt...Bespájzolt még 3 hengert...meg némi ccm-et...
akko te valamit nagyon elnéztél, gyári adat meg katalogusban is 6,2
200 4.2 V8-ra 60mph(97km/h)-g 7.1s-t latoka az oldaladon levo egyik linken.
Meg ugye van egy kis diffi:
1710kg 280LE kontra 1560kg 150(?)LE, szamoljunk mar kg/LE aranyt
Meg ugye van egy kis diffi:
1710kg 280LE kontra 1560kg 150(?)LE, szamoljunk mar kg/LE aranyt
ez a számolás bizti jó? Nekem nevetségesen alacsony érték jött ki
ja, de te csalsz....
mindjárt kimegyek én is megmérem... K-jetnek pont ideális a hőmérséklet....
mindjárt kimegyek én is megmérem... K-jetnek pont ideális a hőmérséklet....
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!