Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 11s beállított karbival
- 1/8 mérföld
- x
- 1/4 mérföld
- x
- Max. sebesség
- 170 km/h (ora korbetekeres esete)
ez tényleges sebesség
- Teljesítmény
- kb. 85
- Tömeg
- 910 kg+én
- Nyomaték
- 130 -140Nm között
Motor
- Motor
- 1.6 VW motor (100e-t futott zsír moci), Pierburg regiszter-karbi
- Hajtás
- 5 sebességes VW rövid váltó, Cordoba 1.4 16v kuplungszerkezet, jó vastag egyedileg gyártott 6 golyós féltengelyek
- Elektronika
- minek az?
- Légszűrő
- papír. A direktszűrő ment a polcra, csak a koszt szívta. Hiába mostam én, mint Ágnes asszony a lepedőjét...a kis 1.3-mas mocit csak megette.
- Kipufogó
- 4-2-1 leomlo + 50-es rendszer + "malacfarok" vég. A DTM a polcon pihen, túl feltűnő volt.
- Gyújtás
- 1.3-mas gyújtás, az 1.6-os szép zavarszűrős csillogós gyúttókábeleivel, NGK V-line gyertyák
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Michelin Energie/BF Goodrich Touring 185/60R14
Kezd kevés lenni, padlógázra még kettesben is pörög, mint a búgócsiga.
- Felni
- Irmscher 14" Alu
Futómű
- Rugók
- elol egy menettel vagott gyari, hatul kombirugo atkovacsoltatva
- Gátlók
- gyári eredeti, 15-éves, kb. 180e km-rel. Lehet, hogy csereérett?
- Fékek
- gyári
- Merevítők
- alvázkeret
Külső Optika
- Karosszéria
- Üvegszálas sárvédőelemek, VW Polo-éból sufnizott elsö lökhárító.
- Légterelők
- x
- Kiegészítők
- x
- Fénytechnika
- x
- Dekor
- x
- Egyéb
- Hamarosan miszlikbeszedem és újra összerakom kicsit másképp.
Belső Optika
- Festés, dekor
- még gondolkodom rajta
- Ülések
- jól ki vannak ülve, úgyhogy ha találok olcsón szép félbör garnitúrát, hát belefaragom majd...
- Kormány
- Irmscher/Raid gyári tuning
- Kiegészítők
- KMGY fordulatszámmérős kombinált műszer...ritkaság!
- Fénytechnika
- jobboldalt fönt a majrékapaszkodó helyén pici lámpa, ami világíccsa az utasteret haloványan.
- Egyéb
- x
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Motorhang Rulez!
- Egyéb
- Teljeskörű hangszigetelés. Fóliázott Rockwool kőzetgyapot a csomagtérben, tetőben, műszerfal mögött, ajtókban.
A négy ajtóban házilag készítet speciális hangszigetelö lapok csillapítanak a közetgyapot elnyelöréteg alatt.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Ma neki álltam lebontani a tetőkárpitot. De sajna nem birtam teljesen leszedni mert a tetőablakot nem lehet kicsitni és a sinre is jól rávan ragasztva. Holnap vagy eltépem vagy levágom, még nem tudom. Remélem lesz elég anyagom hogy bevonjam, de lehet hogy sajna csak az ajtókra lesz elég, és akkor meg kikell találnom valamit felülre. azt tervezem hogy az ajtóbetéteket, vagy minek nevezzem azt a vastag karton féle izét, lecserélem, és készítek újat olyan vékony falapból,(aminek most nem jut eszembe a neve, nem rétegelt lemez, pozdorja? funér lemez? nemtom. 3mm vastag) nem tudod mire gondolok?
Neked nem szokott beázni a csomagtartó, meg elázni a hátsó ülés egy kicsit? Én arra gondolok hogy a C oszlop szellőzőjén ver be az eső és az a viz folyik be a csomagtérbe, meg az ülés mögé. ma össze kentem temperával a csomagtaróban a C oszlop alatt, már csak egy eső kell hogy kiderüljön.
Neked nem szokott beázni a csomagtartó, meg elázni a hátsó ülés egy kicsit? Én arra gondolok hogy a C oszlop szellőzőjén ver be az eső és az a viz folyik be a csomagtérbe, meg az ülés mögé. ma össze kentem temperával a csomagtaróban a C oszlop alatt, már csak egy eső kell hogy kiderüljön.
0
A kuplunggal nekem is gondok vannak. Bennhagytuk az 1.3-masét, de sajna nem bírja a nyomatékot. így még ki sem tudtam igazán próbálni, hogy mit megy a gép. Az előjelek bíztatóak
0
Bazz ha ez igaz akkor nagyon elrontották a wartburgot. hát milyen csúnya ez, főleg az eleje
0
Tavasszal lehet hogy lesz 7000 ért egy fél éves sport hátsó dob. srác azt mondja kb 50 esz a csöve. lehet hogy elkezdem kiépíteni az 50es rendszert.
Kérdés: a középdob elött az ipszilonig kanyarog a cső, tudod. az volna a kérdés hogy annak feltétlenül kell olyan hosszan kanyarognia, vagy lehetne rövidebb is a cső, és tök egyenesen az ipszilonhoz mehetne? Szerinted?
Kérdés: a középdob elött az ipszilonig kanyarog a cső, tudod. az volna a kérdés hogy annak feltétlenül kell olyan hosszan kanyarognia, vagy lehetne rövidebb is a cső, és tök egyenesen az ipszilonhoz mehetne? Szerinted?
Ma neki álltam lebontani a tetőkárpitot. De sajna nem birtam teljesen leszedni mert a tetőablakot nem lehet kicsitni és a sinre is jól rávan ragasztva. Holnap vagy eltépem vagy levágom, még nem tudom. Remélem lesz elég anyagom hogy bevonjam, de lehet hogy sajna csak az ajtókra lesz elég, és akkor meg kikell találnom valamit felülre. azt tervezem hogy az ajtóbetéteket, vagy minek nevezzem azt a vastag karton féle izét, lecserélem, és készítek újat olyan vékony falapból,(aminek most nem jut eszembe a neve, nem rétegelt lemez, pozdorja? funér lemez? nemtom. 3mm vastag) nem tudod mire gondolok?
Neked nem szokott beázni a csomagtartó, meg elázni a hátsó ülés egy kicsit? Én arra gondolok hogy a C oszlop szellőzőjén ver be az eső és az a viz folyik be a csomagtérbe, meg az ülés mögé. ma össze kentem temperával a csomagtaróban a C oszlop alatt, már csak egy eső kell hogy kiderüljön.
Neked nem szokott beázni a csomagtartó, meg elázni a hátsó ülés egy kicsit? Én arra gondolok hogy a C oszlop szellőzőjén ver be az eső és az a viz folyik be a csomagtérbe, meg az ülés mögé. ma össze kentem temperával a csomagtaróban a C oszlop alatt, már csak egy eső kell hogy kiderüljön.
A kuplunggal nekem is gondok vannak. Bennhagytuk az 1.3-masét, de sajna nem bírja a nyomatékot. így még ki sem tudtam igazán próbálni, hogy mit megy a gép. Az előjelek bíztatóak
Na friss műszaki van az autómon, és a kuplungot is beállitották. Most a fasza kuplungal megdöntöttem a rekordom kettes sebességben. enyhe emelkedőn elérte a 80km/h-t, és még a motor nem is pörgött a végéig. De azért ilyet nem csinálok vele mostanában
Bazz ha ez igaz akkor nagyon elrontották a wartburgot. hát milyen csúnya ez, főleg az eleje
Hát most sajnos nem aktuális, de február vége fele lehet hogy érdeklődni fogok az ülések iránt. Esetleg lehetne azt hogy csinálnál róla pár képet és elküldenéd a [email protected]. Az érdekelne hogy milyen állapotban van. Ez azért lenne jó, mert megnéztem a neten és nem laksz olyan közel. Oda vissza 200Km és ha 10literes fogyasztással számolok akkor az legalább 5000Ft benzin. Aztán február közepén műszaki, és még mind a két első sárvédőt meg kell csináltatni mert elrohadtak az ivek a télen és ki is lukadt a jobboldali, aztán ez sem lesz olcsó mulatság. Ya ami még fontos, megkérdeznéd hogy mennyit kérne az ülésekért? Thx
NEkem is GSI ülés van benne és nagyon kényelmes és jó.Amióta ez van benne sokkal jobban szeretek autókázni.HA minden igaz egyik haveromnek van eladó szólj ha érdekel.
06709422930
06709422930
CSá Wartburg örült!!!!
NEkem is küldd már el légyszíves ezt a váltóátalakítást. Engem is érdekelne,mert már elegem van ebből a "100-nál szétpörgetem az autót" dologból.Mit kell átalakítani hozzá, milyen a váltó típusa meg egyéb fontos dolgok. HA lehet a mail címemre küldd el:[email protected]
Előre is köszi!!
NEkem is küldd már el légyszíves ezt a váltóátalakítást. Engem is érdekelne,mert már elegem van ebből a "100-nál szétpörgetem az autót" dologból.Mit kell átalakítani hozzá, milyen a váltó típusa meg egyéb fontos dolgok. HA lehet a mail címemre küldd el:[email protected]
Előre is köszi!!
Hasonlóan gondolkodunk. Én sem cserélném le semmilyen autóra. Egyet talán kivéve ford Mustangra, de akkor is megtartanám, és helye is lenne a nagyszüléknél az udvarban. Aztán csinositgatnám. Elég sok mindent kitaláltam a nyárra amit átvariálnék, meg bele pakolnék. Persze ez mind a belsőtérben történne. Meg keresek majd egy fasza ülést. A szomszédnak van benne kadett GSI ülés, és ugy láttam nem is kellett átalakítani a rögzitést, vagy nem tulzottam mert nem tüntfel amikor bepillantottam a kocsiba. De azért kint is szeretnék változtatni. Kéne valami küszöb szpojler, a homlok falat akarom átalakittatni (csak kéne találni valami jó de olcsó karosszéria lakatost, vagy nem tudom kik csinálnak ilyet), meg valami szolid szárnyra gondoltam a csomitartóra, meg légterelőt az ablakra. Nemrég láttam egy fehér warbit lila légterelőkkel, tök jól nézett ki. Nekem is majdnem lett egy másik motorom, de sajna későn szólt a fickó. 20000 lett volna mindennel együtt ami a motorházban volt és egyban maradt az ütközés után. 1.3 volt az, sajna csak a hüttöt tudtam megszerezni ventivel. az az 1.6os biztos nem warbi motor, van ami ennyire kompatibilis, vagy pont a rögzitésen dolgoztál? Én alufelni szinten arra gondoltam hogy valamás alu felnit néznék használtam és osztáskör modosítóval tenném fel, de nem tom ez mennyire biztonságos rögzitési mód.
A műanyag elemeket Bp-n a Csapi Bt. gyárttatta, az utolsó darabok egyikét hoztam el. Annyira csekély volt az érdeklődés, hogy nem csináltattak többet. 2 üteműhöz még lehet kapni, de 1.3-hoz már csak csináltatni lehet, ami viszont igen drága. vagy megkeresni a Csapi Bt-t,és elkérni az elérhetőségét a cégnek, ahol gyárttattak. Írj a [email protected], a Csapi címét meg tudom adni.
Költeni viszont tényleg csak akkor költs erre az autóra, ha szent elhatározásod, hogy ez neked kell, és hobbyként fogod fel. Különben bukó. Én tudom, hogy nem cserélném el semmiféle nyugati csodára, és ebből akarom megépíteni magamnak AZ autót. És érdemes érteni is hozzá azért. Sok türelemmel viszonylag olcsón lehet kihozni ebből az autóból olyat, hogy sokan elálmélkodnak rajta. Mikor engedhetnék én meg magamnak egy komolyabb autóhoz 4 leömlőt, üvegszálas elemeket, vagy akár alu-felnit? Ehhez meg egy hónapja vettem egy 1.6-os motort 15ezer forintért! Dolgoztam rajta néhány estét, meg még lesz is munka rajta, de januárban újabb 20-25 pacival lesz vérmesebb a gép. És cakkpakk 30ezerből kijön. És ez nem kamu tuning, hogy berakom a csodakábelt ugyanennyiért, ami jobban gyújt, és hajjdejó. Ez kézzelfogható vas, nagyobb löket, nagyobb kompresszió.
Költeni viszont tényleg csak akkor költs erre az autóra, ha szent elhatározásod, hogy ez neked kell, és hobbyként fogod fel. Különben bukó. Én tudom, hogy nem cserélném el semmiféle nyugati csodára, és ebből akarom megépíteni magamnak AZ autót. És érdemes érteni is hozzá azért. Sok türelemmel viszonylag olcsón lehet kihozni ebből az autóból olyat, hogy sokan elálmélkodnak rajta. Mikor engedhetnék én meg magamnak egy komolyabb autóhoz 4 leömlőt, üvegszálas elemeket, vagy akár alu-felnit? Ehhez meg egy hónapja vettem egy 1.6-os motort 15ezer forintért! Dolgoztam rajta néhány estét, meg még lesz is munka rajta, de januárban újabb 20-25 pacival lesz vérmesebb a gép. És cakkpakk 30ezerből kijön. És ez nem kamu tuning, hogy berakom a csodakábelt ugyanennyiért, ami jobban gyújt, és hajjdejó. Ez kézzelfogható vas, nagyobb löket, nagyobb kompresszió.
Szivem szerint én is megcsináltatnám, de sajna nincs anyagi fedezetem rá. Az ősök meg ugy is azt mondanák hogy nem érdemes költeni rá. gondolom azért nem volt olyan olcsó. Erre majd nyár elején éne visszatérni azt hiszem, vagy tavasszal. Olyan király lenne egy 5ödik sebesség. Meg az is király lenne ha értenék is az autókhoz :D nyáron valami autószervizbe kéne mennem nyárimunkára. Most sajna a műszaki fog pénzt elvinni, meg a sárvédőivek cseréje. Azt nem tudod, hogy lehete kapni üvegszálas, vagy valami müanyag kaszni elemeket?
Nem én raktam be a váltót, de ha érdekel meg tudom adni a srác elérhetőségét. Részletekről tudlak tájékoztatni magánban, ha gondolod, megfelelő szerszámok és garázs birtokában házilag beépíthető. Kivéve persze a féltengely heggesztés részét a dolognak. Amúgy nekem nagyon tetszik a váltó, sok autós nézi megnyúlt arccal, hogy hogy a fenébe megy ez a zöld őslény 140-es stabil tempóval a belsősávban...És jó rövidek az áttételek, kis hegyi utakon olyat lehet autózni vele, hogy hihetetlen. Szóval jó. Fel is buzdultam, úgyhogy most még egy kicsit alakítok a váltón is, meg egy kis lökettérfogat növelés is lesz... A pincénkben már esténként polírozgatom az új blokkot...
Szeva!!! ÉRdekelne h ien felniket tudsz-e szerezni 15-ös méretben. Me szertnék venni lehetőleg abronccsal szerelve. Ha tudsz plz írja mailcímemre: [email protected]! Előre is Köszi:máté
Én is régen jártam erre. Azóta sem töltöttem fel képeket. Már működik a riasztó, de még indítás gátlást nem csinál.
Kiváncs vagyok arra az 5. sebességre. Majd ird le hogy hogy csináltad úgy körvonalakban..
Kiváncs vagyok arra az 5. sebességre. Majd ird le hogy hogy csináltad úgy körvonalakban..
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
Kérdés: a középdob elött az ipszilonig kanyarog a cső, tudod. az volna a kérdés hogy annak feltétlenül kell olyan hosszan kanyarognia, vagy lehetne rövidebb is a cső, és tök egyenesen az ipszilonhoz mehetne? Szerinted?