Wartburg 1.6 WR

Népszerűség: 9.65
BGyuri
BGyuri autója
Népszerűség:
9.65
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
0-100 Km/h
11s beállított karbival
1/8 mérföld
x
1/4 mérföld
x
Max. sebesség
170 km/h (ora korbetekeres esete)
ez tényleges sebesség
Teljesítmény
kb. 85
Tömeg
910 kg+én
Nyomaték
130 -140Nm között
Motor
Motor
1.6 VW motor (100e-t futott zsír moci), Pierburg regiszter-karbi
Hajtás
5 sebességes VW rövid váltó, Cordoba 1.4 16v kuplungszerkezet, jó vastag egyedileg gyártott 6 golyós féltengelyek
Elektronika
minek az?
Légszűrő
papír. A direktszűrő ment a polcra, csak a koszt szívta. Hiába mostam én, mint Ágnes asszony a lepedőjét...a kis 1.3-mas mocit csak megette.
Kipufogó
4-2-1 leomlo + 50-es rendszer + "malacfarok" vég. A DTM a polcon pihen, túl feltűnő volt.
Gyújtás
1.3-mas gyújtás, az 1.6-os szép zavarszűrős csillogós gyúttókábeleivel, NGK V-line gyertyák
Nyári felni konfiguráció
Gumi
Michelin Energie/BF Goodrich Touring 185/60R14
Kezd kevés lenni, padlógázra még kettesben is pörög, mint a búgócsiga.
Felni
Irmscher 14" Alu
Futómű
Rugók
elol egy menettel vagott gyari, hatul kombirugo atkovacsoltatva
Gátlók
gyári eredeti, 15-éves, kb. 180e km-rel. Lehet, hogy csereérett?
Fékek
gyári
Merevítők
alvázkeret
Külső Optika
Karosszéria
Üvegszálas sárvédőelemek, VW Polo-éból sufnizott elsö lökhárító.
Légterelők
x
Kiegészítők
x
Fénytechnika
x
Dekor
x
Egyéb
Hamarosan miszlikbeszedem és újra összerakom kicsit másképp.
Belső Optika
Festés, dekor
még gondolkodom rajta
Ülések
jól ki vannak ülve, úgyhogy ha találok olcsón szép félbör garnitúrát, hát belefaragom majd...
Kormány
Irmscher/Raid gyári tuning
Kiegészítők
KMGY fordulatszámmérős kombinált műszer...ritkaság!
Fénytechnika
jobboldalt fönt a majrékapaszkodó helyén pici lámpa, ami világíccsa az utasteret haloványan.
Egyéb
x
HIFI / Multimédia
Fejegység
Motorhang Rulez!
Egyéb
Teljeskörű hangszigetelés. Fóliázott Rockwool kőzetgyapot a csomagtérben, tetőben, műszerfal mögött, ajtókban.
A négy ajtóban házilag készítet speciális hangszigetelö lapok csillapítanak a közetgyapot elnyelöréteg alatt.

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

sebifater
#89
2005. április 19. 00:43
A színátíratás még nem volt meg.Sajna nem tudom,de azt hiszem csak az illeték!!!
0
sebifater
#88
2005. április 19. 00:39
Hát egy istenkirály ez a gép!!!Az én kocsimba is egy ilyen szerkezet kellene(mármint moci) és akkor nem lenne sok ellenfél!!
Örülök hogy ezt a kocsit tuningolod!!
0
Fereee
#87
2005. április 18. 15:34
KÖSZI SZÉPEN AZ INFOT
0
SamaraMen
#85
2005. április 18. 14:44
nem várok tovább, kihívlak!!!!
0
SamaraMen
#84
2005. április 18. 12:31
Kihívhatlak?
0
BGyuri
#83
2005. április 18. 11:31
Ja, a váltóm gyári, jól fel van újítva, vajpuhán lehet kapcsolni. De tervben van egy 5-sebességes beépítése.
0
BGyuri
#82
2005. április 18. 11:30
Ha a tiltást nem veszed ki, sosem fog 170-et menni. Ugyanis ott 7000-et forog a motor. Nyilván ezt annyira már nem szereti, de egyszer-kétszer elmegy... Nekem simán kijött belőle. Mivel nincs összenyitása a vezérműtengelynek(!), elméletileg addig foratod, ameddig akarod. Persze a nyomaték 7000 fölött már vészesen kezd csökkenni.
Olyan 6500-ig érdemes elengedni szerintem (pl. 2-esben 80), ez kifejezetten pörgetős motor, eleve 4000-től húz jól.
A karbi Pierburg 2E3. Az 1.3-mas Golfok, Polok ezzel vannak szerelve gyárilag. Csak szívócsövestől vedd meg, és csak jó állapotút! Ha bejön, lesz néhány plusz lóerőd, és konstans 100-as tempónál 6l körüli fogyasztásod (csak 1-es torok megy). Ja és direktszűrővel bazi nagy szürcsölés gázadáskor.
0
Fereee
#81
2005. április 17. 10:27
HALI
Lenne egy kérdésem nekem a wareszon már fenn pihen a sport kipufogó rendszer és egy direct légszűrő de érdeklődnék hogy a dubla karbit mejik fajta autóból szerezheném meg, jah mégvalami az érdekelne még hogy hogyan csikartad ki a 170 a wareszból a válton mit alakítottál át mert azt én is tudom hogyan lehet ki ütni azt hogy letiltsa a motort 5000 f/p - en csak azzal már ölöm a motort.
KÖSZI
0
Szólj hozzá Te is!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
sebifater
#89
2005. április 19. 00:43
A színátíratás még nem volt meg.Sajna nem tudom,de azt hiszem csak az illeték!!!
sebifater
#88
2005. április 19. 00:39
Hát egy istenkirály ez a gép!!!Az én kocsimba is egy ilyen szerkezet kellene(mármint moci) és akkor nem lenne sok ellenfél!!
Örülök hogy ezt a kocsit tuningolod!!
Fereee
#87
2005. április 18. 15:34
KÖSZI SZÉPEN AZ INFOT
SamaraMen
#85
2005. április 18. 14:44
nem várok tovább, kihívlak!!!!
SamaraMen
#84
2005. április 18. 12:31
Kihívhatlak?
BGyuri
#83
2005. április 18. 11:31
Ja, a váltóm gyári, jól fel van újítva, vajpuhán lehet kapcsolni. De tervben van egy 5-sebességes beépítése.
BGyuri
#82
2005. április 18. 11:30
Ha a tiltást nem veszed ki, sosem fog 170-et menni. Ugyanis ott 7000-et forog a motor. Nyilván ezt annyira már nem szereti, de egyszer-kétszer elmegy... Nekem simán kijött belőle. Mivel nincs összenyitása a vezérműtengelynek(!), elméletileg addig foratod, ameddig akarod. Persze a nyomaték 7000 fölött már vészesen kezd csökkenni.
Olyan 6500-ig érdemes elengedni szerintem (pl. 2-esben 80), ez kifejezetten pörgetős motor, eleve 4000-től húz jól.
A karbi Pierburg 2E3. Az 1.3-mas Golfok, Polok ezzel vannak szerelve gyárilag. Csak szívócsövestől vedd meg, és csak jó állapotút! Ha bejön, lesz néhány plusz lóerőd, és konstans 100-as tempónál 6l körüli fogyasztásod (csak 1-es torok megy). Ja és direktszűrővel bazi nagy szürcsölés gázadáskor.
Fereee
#81
2005. április 17. 10:27
HALI
Lenne egy kérdésem nekem a wareszon már fenn pihen a sport kipufogó rendszer és egy direct légszűrő de érdeklődnék hogy a dubla karbit mejik fajta autóból szerezheném meg, jah mégvalami az érdekelne még hogy hogyan csikartad ki a 170 a wareszból a válton mit alakítottál át mert azt én is tudom hogyan lehet ki ütni azt hogy letiltsa a motort 5000 f/p - en csak azzal már ölöm a motort.
KÖSZI
BGyuri
#79
2005. április 17. 00:24
Vesztettem az arénában...Node sebaj. Nincs nekem időm a gép előtt ülni és az autómat menedzselni. Meg kedvem se.
Gép előtt görnyedés helyett inkább leakasztottam a szögről a bringámat, betettem egy válogatás mp3-mat a lejátszóba (Pantera, Mach.Head, Limp.B...), és olyat zúztam a városban, hogy jaaajj. 20km alatt 2 húb***get kaptam (olyan, mint a zsír, csak élőben), meg két csaj integetett nekem egy piros Fordból. Na ez a fíling hiányzott már. Ajánlom mindenkinek. Ilyen adrenalin pumpálást autó nem tud!!!
Na csá.
kacha
#78
2005. április 16. 20:22
BGyuri
#77
2005. április 16. 18:04
Minden attól függ, hogy mennyi pénzt szánsz a dologra. Ez a motor kb 90LE-ig tuningolható úgy, hogy nem megy igazán az élettartam rovására. Tipek:
1 Zsebbenyúlós téma viszont nagyon hatékony a kompresszió növelése 1:11-re. Motor ki, blokkból síkolás, dugattyúk megesztergálása, vagy Polo Gt dugók beépítése. Ehhez illik egy Polo Gt vezérműtengelyt, vagy annak másolatát berakni (75 LE)
2.Ehhez még egy sportrendszer+sportszűrő összehangolva az vagy +10LE
3. Egyvagy két nagyobb karbi +5-10LE
4. Hengerfej megnyitás +5-10LE
Asszem már azzal is nyernél +5-6lovat, ha beépítenéd egy 4ütemű Warnyú vezérműtengelyét.
BGyuri
#76
2005. április 16. 17:50
Kösz! Rámfér a segítség. Igazából nem egy népszerű márka ez a Wartburg, úgyhogy nem csodálkozom az eredményen. Sokan Kamaz helyett használják, így ez az imázs alakult ki az emberekben. Persze a formája sem korszerű szegénynek. De én a kocka autókat szeretem (a Maserati ennek a stílusnak a csúcsa! ).
kvazR
#75
2005. április 16. 17:46
Szia. Köszi az írást az oldalamra. nagyon érdekelnének tippek hogy hogyan lehetne jobbátenni a gépet. 110nem kell annyira de a 80körülinek is nagyon örülnék. Nagyon várom mit gondolsz hogyan csináljam.
Még1szer Köszönet.
pont 10.
SzaboZZZ
#73
2005. április 16. 16:20
Köszönöm zsíros látogatásodat, természetesen viszonzom!
Az arénában elég sz@rul állsz, toltalak 5 ponttal, így lett: 48:373. Húzz bele!!!
Aztán nyomok egy 10-es -t is!
Srác
#72
2005. április 16. 10:45
BGyuri
#71
2005. április 16. 10:39
4000 1/min. Bocs. Kösz a bíztatást!
laliboy
#70
2005. április 16. 10:37
40001 -es fordulat? Remélem csak elirás,de amugy zsir a gép.Hajrá HBM!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Összesen 249 találat 13 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.