Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 11s beállított karbival
- 1/8 mérföld
- x
- 1/4 mérföld
- x
- Max. sebesség
- 170 km/h (ora korbetekeres esete)
ez tényleges sebesség
- Teljesítmény
- kb. 85
- Tömeg
- 910 kg+én
- Nyomaték
- 130 -140Nm között
Motor
- Motor
- 1.6 VW motor (100e-t futott zsír moci), Pierburg regiszter-karbi
- Hajtás
- 5 sebességes VW rövid váltó, Cordoba 1.4 16v kuplungszerkezet, jó vastag egyedileg gyártott 6 golyós féltengelyek
- Elektronika
- minek az?
- Légszűrő
- papír. A direktszűrő ment a polcra, csak a koszt szívta. Hiába mostam én, mint Ágnes asszony a lepedőjét...a kis 1.3-mas mocit csak megette.
- Kipufogó
- 4-2-1 leomlo + 50-es rendszer + "malacfarok" vég. A DTM a polcon pihen, túl feltűnő volt.
- Gyújtás
- 1.3-mas gyújtás, az 1.6-os szép zavarszűrős csillogós gyúttókábeleivel, NGK V-line gyertyák
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Michelin Energie/BF Goodrich Touring 185/60R14
Kezd kevés lenni, padlógázra még kettesben is pörög, mint a búgócsiga.
- Felni
- Irmscher 14" Alu
Futómű
- Rugók
- elol egy menettel vagott gyari, hatul kombirugo atkovacsoltatva
- Gátlók
- gyári eredeti, 15-éves, kb. 180e km-rel. Lehet, hogy csereérett?
- Fékek
- gyári
- Merevítők
- alvázkeret
Külső Optika
- Karosszéria
- Üvegszálas sárvédőelemek, VW Polo-éból sufnizott elsö lökhárító.
- Légterelők
- x
- Kiegészítők
- x
- Fénytechnika
- x
- Dekor
- x
- Egyéb
- Hamarosan miszlikbeszedem és újra összerakom kicsit másképp.
Belső Optika
- Festés, dekor
- még gondolkodom rajta
- Ülések
- jól ki vannak ülve, úgyhogy ha találok olcsón szép félbör garnitúrát, hát belefaragom majd...
- Kormány
- Irmscher/Raid gyári tuning
- Kiegészítők
- KMGY fordulatszámmérős kombinált műszer...ritkaság!
- Fénytechnika
- jobboldalt fönt a majrékapaszkodó helyén pici lámpa, ami világíccsa az utasteret haloványan.
- Egyéb
- x
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Motorhang Rulez!
- Egyéb
- Teljeskörű hangszigetelés. Fóliázott Rockwool kőzetgyapot a csomagtérben, tetőben, műszerfal mögött, ajtókban.
A négy ajtóban házilag készítet speciális hangszigetelö lapok csillapítanak a közetgyapot elnyelöréteg alatt.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Ja, a váltóm gyári, jól fel van újítva, vajpuhán lehet kapcsolni. De tervben van egy 5-sebességes beépítése.
0
Ha a tiltást nem veszed ki, sosem fog 170-et menni. Ugyanis ott 7000-et forog a motor. Nyilván ezt annyira már nem szereti, de egyszer-kétszer elmegy... Nekem simán kijött belőle. Mivel nincs összenyitása a vezérműtengelynek(!), elméletileg addig foratod, ameddig akarod. Persze a nyomaték 7000 fölött már vészesen kezd csökkenni.
Olyan 6500-ig érdemes elengedni szerintem (pl. 2-esben 80), ez kifejezetten pörgetős motor, eleve 4000-től húz jól.
A karbi Pierburg 2E3. Az 1.3-mas Golfok, Polok ezzel vannak szerelve gyárilag. Csak szívócsövestől vedd meg, és csak jó állapotút! Ha bejön, lesz néhány plusz lóerőd, és konstans 100-as tempónál 6l körüli fogyasztásod (csak 1-es torok megy). Ja és direktszűrővel bazi nagy szürcsölés gázadáskor.
Olyan 6500-ig érdemes elengedni szerintem (pl. 2-esben 80), ez kifejezetten pörgetős motor, eleve 4000-től húz jól.
A karbi Pierburg 2E3. Az 1.3-mas Golfok, Polok ezzel vannak szerelve gyárilag. Csak szívócsövestől vedd meg, és csak jó állapotút! Ha bejön, lesz néhány plusz lóerőd, és konstans 100-as tempónál 6l körüli fogyasztásod (csak 1-es torok megy). Ja és direktszűrővel bazi nagy szürcsölés gázadáskor.
0
HALI
Lenne egy kérdésem nekem a wareszon már fenn pihen a sport kipufogó rendszer és egy direct légszűrő de érdeklődnék hogy a dubla karbit mejik fajta autóból szerezheném meg, jah mégvalami az érdekelne még hogy hogyan csikartad ki a 170 a wareszból a válton mit alakítottál át mert azt én is tudom hogyan lehet ki ütni azt hogy letiltsa a motort 5000 f/p - en csak azzal már ölöm a motort.
KÖSZI
Lenne egy kérdésem nekem a wareszon már fenn pihen a sport kipufogó rendszer és egy direct légszűrő de érdeklődnék hogy a dubla karbit mejik fajta autóból szerezheném meg, jah mégvalami az érdekelne még hogy hogyan csikartad ki a 170 a wareszból a válton mit alakítottál át mert azt én is tudom hogyan lehet ki ütni azt hogy letiltsa a motort 5000 f/p - en csak azzal már ölöm a motort.
KÖSZI
0
A színátíratás még nem volt meg.Sajna nem tudom,de azt hiszem csak az illeték!!!
Hát egy istenkirály ez a gép!!!Az én kocsimba is egy ilyen szerkezet kellene(mármint moci) és akkor nem lenne sok ellenfél!!
Örülök hogy ezt a kocsit tuningolod!!
Örülök hogy ezt a kocsit tuningolod!!
Ja, a váltóm gyári, jól fel van újítva, vajpuhán lehet kapcsolni. De tervben van egy 5-sebességes beépítése.
Ha a tiltást nem veszed ki, sosem fog 170-et menni. Ugyanis ott 7000-et forog a motor. Nyilván ezt annyira már nem szereti, de egyszer-kétszer elmegy... Nekem simán kijött belőle. Mivel nincs összenyitása a vezérműtengelynek(!), elméletileg addig foratod, ameddig akarod. Persze a nyomaték 7000 fölött már vészesen kezd csökkenni.
Olyan 6500-ig érdemes elengedni szerintem (pl. 2-esben 80), ez kifejezetten pörgetős motor, eleve 4000-től húz jól.
A karbi Pierburg 2E3. Az 1.3-mas Golfok, Polok ezzel vannak szerelve gyárilag. Csak szívócsövestől vedd meg, és csak jó állapotút! Ha bejön, lesz néhány plusz lóerőd, és konstans 100-as tempónál 6l körüli fogyasztásod (csak 1-es torok megy). Ja és direktszűrővel bazi nagy szürcsölés gázadáskor.
Olyan 6500-ig érdemes elengedni szerintem (pl. 2-esben 80), ez kifejezetten pörgetős motor, eleve 4000-től húz jól.
A karbi Pierburg 2E3. Az 1.3-mas Golfok, Polok ezzel vannak szerelve gyárilag. Csak szívócsövestől vedd meg, és csak jó állapotút! Ha bejön, lesz néhány plusz lóerőd, és konstans 100-as tempónál 6l körüli fogyasztásod (csak 1-es torok megy). Ja és direktszűrővel bazi nagy szürcsölés gázadáskor.
HALI
Lenne egy kérdésem nekem a wareszon már fenn pihen a sport kipufogó rendszer és egy direct légszűrő de érdeklődnék hogy a dubla karbit mejik fajta autóból szerezheném meg, jah mégvalami az érdekelne még hogy hogyan csikartad ki a 170 a wareszból a válton mit alakítottál át mert azt én is tudom hogyan lehet ki ütni azt hogy letiltsa a motort 5000 f/p - en csak azzal már ölöm a motort.
KÖSZI
Lenne egy kérdésem nekem a wareszon már fenn pihen a sport kipufogó rendszer és egy direct légszűrő de érdeklődnék hogy a dubla karbit mejik fajta autóból szerezheném meg, jah mégvalami az érdekelne még hogy hogyan csikartad ki a 170 a wareszból a válton mit alakítottál át mert azt én is tudom hogyan lehet ki ütni azt hogy letiltsa a motort 5000 f/p - en csak azzal már ölöm a motort.
KÖSZI
Vesztettem az arénában...Node sebaj. Nincs nekem időm a gép előtt ülni és az autómat menedzselni. Meg kedvem se.
Gép előtt görnyedés helyett inkább leakasztottam a szögről a bringámat, betettem egy válogatás mp3-mat a lejátszóba (Pantera, Mach.Head, Limp.B...), és olyat zúztam a városban, hogy jaaajj. 20km alatt 2 húb***get kaptam (olyan, mint a zsír, csak élőben), meg két csaj integetett nekem egy piros Fordból. Na ez a fíling hiányzott már. Ajánlom mindenkinek. Ilyen adrenalin pumpálást autó nem tud!!!
Na csá.
Gép előtt görnyedés helyett inkább leakasztottam a szögről a bringámat, betettem egy válogatás mp3-mat a lejátszóba (Pantera, Mach.Head, Limp.B...), és olyat zúztam a városban, hogy jaaajj. 20km alatt 2 húb***get kaptam (olyan, mint a zsír, csak élőben), meg két csaj integetett nekem egy piros Fordból. Na ez a fíling hiányzott már. Ajánlom mindenkinek. Ilyen adrenalin pumpálást autó nem tud!!!
Na csá.
Minden attól függ, hogy mennyi pénzt szánsz a dologra. Ez a motor kb 90LE-ig tuningolható úgy, hogy nem megy igazán az élettartam rovására. Tipek:
1 Zsebbenyúlós téma viszont nagyon hatékony a kompresszió növelése 1:11-re. Motor ki, blokkból síkolás, dugattyúk megesztergálása, vagy Polo Gt dugók beépítése. Ehhez illik egy Polo Gt vezérműtengelyt, vagy annak másolatát berakni (75 LE)
2.Ehhez még egy sportrendszer+sportszűrő összehangolva az vagy +10LE
3. Egyvagy két nagyobb karbi +5-10LE
4. Hengerfej megnyitás +5-10LE
Asszem már azzal is nyernél +5-6lovat, ha beépítenéd egy 4ütemű Warnyú vezérműtengelyét.
1 Zsebbenyúlós téma viszont nagyon hatékony a kompresszió növelése 1:11-re. Motor ki, blokkból síkolás, dugattyúk megesztergálása, vagy Polo Gt dugók beépítése. Ehhez illik egy Polo Gt vezérműtengelyt, vagy annak másolatát berakni (75 LE)
2.Ehhez még egy sportrendszer+sportszűrő összehangolva az vagy +10LE
3. Egyvagy két nagyobb karbi +5-10LE
4. Hengerfej megnyitás +5-10LE
Asszem már azzal is nyernél +5-6lovat, ha beépítenéd egy 4ütemű Warnyú vezérműtengelyét.
Kösz! Rámfér a segítség. Igazából nem egy népszerű márka ez a Wartburg, úgyhogy nem csodálkozom az eredményen. Sokan Kamaz helyett használják, így ez az imázs alakult ki az emberekben. Persze a formája sem korszerű szegénynek. De én a kocka autókat szeretem (a Maserati ennek a stílusnak a csúcsa! ).
Szia. Köszi az írást az oldalamra. nagyon érdekelnének tippek hogy hogyan lehetne jobbátenni a gépet. 110nem kell annyira de a 80körülinek is nagyon örülnék. Nagyon várom mit gondolsz hogyan csináljam.
Még1szer Köszönet.
pont 10.
Még1szer Köszönet.
pont 10.
8,91 -> 8,93!
Köszönöm zsíros látogatásodat, természetesen viszonzom!
Az arénában elég sz@rul állsz, toltalak 5 ponttal, így lett: 48:373. Húzz bele!!!
Aztán nyomok egy 10-es -t is!
Az arénában elég sz@rul állsz, toltalak 5 ponttal, így lett: 48:373. Húzz bele!!!
Aztán nyomok egy 10-es -t is!
Köszönöm...
4000 1/min. Bocs. Kösz a bíztatást!
40001 -es fordulat? Remélem csak elirás,de amugy zsir a gép.Hajrá HBM!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!