Autó adatai
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- 11s beállított karbival
- 1/8 mérföld
- x
- 1/4 mérföld
- x
- Max. sebesség
- 170 km/h (ora korbetekeres esete)
ez tényleges sebesség
- Teljesítmény
- kb. 85
- Tömeg
- 910 kg+én
- Nyomaték
- 130 -140Nm között
Motor
- Motor
- 1.6 VW motor (100e-t futott zsír moci), Pierburg regiszter-karbi
- Hajtás
- 5 sebességes VW rövid váltó, Cordoba 1.4 16v kuplungszerkezet, jó vastag egyedileg gyártott 6 golyós féltengelyek
- Elektronika
- minek az?
- Légszűrő
- papír. A direktszűrő ment a polcra, csak a koszt szívta. Hiába mostam én, mint Ágnes asszony a lepedőjét...a kis 1.3-mas mocit csak megette.
- Kipufogó
- 4-2-1 leomlo + 50-es rendszer + "malacfarok" vég. A DTM a polcon pihen, túl feltűnő volt.
- Gyújtás
- 1.3-mas gyújtás, az 1.6-os szép zavarszűrős csillogós gyúttókábeleivel, NGK V-line gyertyák
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- Michelin Energie/BF Goodrich Touring 185/60R14
Kezd kevés lenni, padlógázra még kettesben is pörög, mint a búgócsiga.
- Felni
- Irmscher 14" Alu
Futómű
- Rugók
- elol egy menettel vagott gyari, hatul kombirugo atkovacsoltatva
- Gátlók
- gyári eredeti, 15-éves, kb. 180e km-rel. Lehet, hogy csereérett?
- Fékek
- gyári
- Merevítők
- alvázkeret
Külső Optika
- Karosszéria
- Üvegszálas sárvédőelemek, VW Polo-éból sufnizott elsö lökhárító.
- Légterelők
- x
- Kiegészítők
- x
- Fénytechnika
- x
- Dekor
- x
- Egyéb
- Hamarosan miszlikbeszedem és újra összerakom kicsit másképp.
Belső Optika
- Festés, dekor
- még gondolkodom rajta
- Ülések
- jól ki vannak ülve, úgyhogy ha találok olcsón szép félbör garnitúrát, hát belefaragom majd...
- Kormány
- Irmscher/Raid gyári tuning
- Kiegészítők
- KMGY fordulatszámmérős kombinált műszer...ritkaság!
- Fénytechnika
- jobboldalt fönt a majrékapaszkodó helyén pici lámpa, ami világíccsa az utasteret haloványan.
- Egyéb
- x
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Motorhang Rulez!
- Egyéb
- Teljeskörű hangszigetelés. Fóliázott Rockwool kőzetgyapot a csomagtérben, tetőben, műszerfal mögött, ajtókban.
A négy ajtóban házilag készítet speciális hangszigetelö lapok csillapítanak a közetgyapot elnyelöréteg alatt.
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Sajnos képet nem tudok feltenni most. A Fűtőradiátort könnyen megtalálod, nagy fekete műanyag doboz középen hátul, tetején felfelé néző ventillátor. Balra tőle ott az ablakmosó tartály. No ennek a doboznak a szemből nézve bal oldalán látszik egy pici réz csavarfej (asszem 10-es csavar), ez a légtelenítő csavar.
0
Halihó!Kihívtalak egy barátságos párbajra ha nem gáz!Megy a
0
Nem igazán tudom melyik lehet az a légtelenitö csavak. szinta minden csavarra van vezeték csatlakoztatva, bár lehet hogy rossz helyen kerestem. nemtudnál egy képet feltölteni ide a képeidhez, vagy küldeni az emailcímemre a legtelenitő helyéről? Mi is gyanakodtunk hengerfej tömitésre. Ha szar a tömités az befolyásolhatja az alapjárotot? Mert szokatlanul magasan marad, vagy ingadozik.
ha valahol lukas lenne akkor szivárogna a viz, de nem tapasztaltam szivárgást.
Sürgősen kell beszereznem szervizkönyveket is azt hiszem.
ha valahol lukas lenne akkor szivárogna a viz, de nem tapasztaltam szivárgást.
Sürgősen kell beszereznem szervizkönyveket is azt hiszem.
0
Levegos, vagy lyukas a hutorendszered! Probald legteleniteni: futes kinyit, kiegyenlitotartalyt kicsavarozod, es folemeled amennyire tudod. Beinditod az uzemmeleg motort (termosztatbol hutobe meno cso legyen meleg!) Kupak nincs a tartalyon. A futoradiator szembol bal oldalan van a legtelenitocsavar, ovatosan kezdd el kitekerni. Ha mar nem jon buborek, kesz (tobb perc lehet!). Ha mindig jon, valahol lyukas a rendszer. Vedd ki a gyertyakat. Ha nem egyforma szinure egtek, akkor lehet hf. tomites.
0
Hali! Köszi a szelepes tanácsot. elhalgattak. Most viszont a hűtőrendszerhez kérnék tanácsot. folyton kinyomja a vizet a tartályból. megfigyeltük mikor alapjáraton megy a felső kis csövön folyamatosan folyik a tartályba a viz. amikor a tartály 3/4éig telik akkor az alsó csőből iszonyatosan sok levegő kezd beáramlani a tartályba. és szépen lasan megtelik és már adja is az áldást a motortérnek. viszont ha elkeztem huzni a gázt akkor elnyelte az összes vizet. aztán ujyra kezdődött az egész. valahonnan folyamatosan tud levegőt szívni. a hűtőtestben meg folyamatosan forlyog a viz és rohadtuk nagyokat pattog. látható elmozdulása van pattogás közben és akárhol fogod meg az autót mindenhol lehet érezni.
0
A szelepek csinálják. Ha melegen elmúlik, nem gond. Ha nagyon zavar, olajcsere előtt motormosóval kezeld a motort, azután öntsd maxig az olajat.
0
Szeretnék tanácsot kérni. Tegnap a motor nagyon hangosan kezdett csattogni. gondoltunk hogy talán a szelepek, de ez nagyon hangosan csinálja. kihallatszik a mozor átlagos zajából. a gyujtáselosztót szedtem le és cseréltem a vákumos melőgyujtás membránt. ugyan ugy tettem vissza ahogy volt, és utána inditáskor olyan fura hangja volt. az alapjárat stabil, nem hagy ki a motor, és pöccre indul. Gázt sem kell nyomni, épp csak elfordítom a kulcsot. minden fasza csak az a csattogó hang aggaszt. mi lehet ez?
0
Sajnos képet nem tudok feltenni most. A Fűtőradiátort könnyen megtalálod, nagy fekete műanyag doboz középen hátul, tetején felfelé néző ventillátor. Balra tőle ott az ablakmosó tartály. No ennek a doboznak a szemből nézve bal oldalán látszik egy pici réz csavarfej (asszem 10-es csavar), ez a légtelenítő csavar.
Halihó!Kihívtalak egy barátságos párbajra ha nem gáz!Megy a
Nem igazán tudom melyik lehet az a légtelenitö csavak. szinta minden csavarra van vezeték csatlakoztatva, bár lehet hogy rossz helyen kerestem. nemtudnál egy képet feltölteni ide a képeidhez, vagy küldeni az emailcímemre a legtelenitő helyéről? Mi is gyanakodtunk hengerfej tömitésre. Ha szar a tömités az befolyásolhatja az alapjárotot? Mert szokatlanul magasan marad, vagy ingadozik.
ha valahol lukas lenne akkor szivárogna a viz, de nem tapasztaltam szivárgást.
Sürgősen kell beszereznem szervizkönyveket is azt hiszem.
ha valahol lukas lenne akkor szivárogna a viz, de nem tapasztaltam szivárgást.
Sürgősen kell beszereznem szervizkönyveket is azt hiszem.
Levegos, vagy lyukas a hutorendszered! Probald legteleniteni: futes kinyit, kiegyenlitotartalyt kicsavarozod, es folemeled amennyire tudod. Beinditod az uzemmeleg motort (termosztatbol hutobe meno cso legyen meleg!) Kupak nincs a tartalyon. A futoradiator szembol bal oldalan van a legtelenitocsavar, ovatosan kezdd el kitekerni. Ha mar nem jon buborek, kesz (tobb perc lehet!). Ha mindig jon, valahol lyukas a rendszer. Vedd ki a gyertyakat. Ha nem egyforma szinure egtek, akkor lehet hf. tomites.
Hali! Köszi a szelepes tanácsot. elhalgattak. Most viszont a hűtőrendszerhez kérnék tanácsot. folyton kinyomja a vizet a tartályból. megfigyeltük mikor alapjáraton megy a felső kis csövön folyamatosan folyik a tartályba a viz. amikor a tartály 3/4éig telik akkor az alsó csőből iszonyatosan sok levegő kezd beáramlani a tartályba. és szépen lasan megtelik és már adja is az áldást a motortérnek. viszont ha elkeztem huzni a gázt akkor elnyelte az összes vizet. aztán ujyra kezdődött az egész. valahonnan folyamatosan tud levegőt szívni. a hűtőtestben meg folyamatosan forlyog a viz és rohadtuk nagyokat pattog. látható elmozdulása van pattogás közben és akárhol fogod meg az autót mindenhol lehet érezni.
A szelepek csinálják. Ha melegen elmúlik, nem gond. Ha nagyon zavar, olajcsere előtt motormosóval kezeld a motort, azután öntsd maxig az olajat.
tuti,hogy a szelepek,akkor amikor nem jut fel oda az olaj,néha nekem is csinálja,aztán elhalgat.Apámnak autószerekő a szakmája,azt mondja nem kell ele foglalkozni.
Szeretnék tanácsot kérni. Tegnap a motor nagyon hangosan kezdett csattogni. gondoltunk hogy talán a szelepek, de ez nagyon hangosan csinálja. kihallatszik a mozor átlagos zajából. a gyujtáselosztót szedtem le és cseréltem a vákumos melőgyujtás membránt. ugyan ugy tettem vissza ahogy volt, és utána inditáskor olyan fura hangja volt. az alapjárat stabil, nem hagy ki a motor, és pöccre indul. Gázt sem kell nyomni, épp csak elfordítom a kulcsot. minden fasza csak az a csattogó hang aggaszt. mi lehet ez?
Ment a 10-es természetesen!!!!Csak a szép zöld színe miatt meg mert tudom,hogy egész jól mennek ezek a wartyok!!!Remélem nincs harag kihívtalak egy meccsre ok?????
nem lehet megnyitni a képeket valamiért. én béna vagyok hogy feltegyem ide őket vhogyan.
TE mit csinálsz kinn kóreában?? VAlami kiruccannás,vagy munka!Azért kimennék egy kicsit most én is. Elegem van már itt mindenből!NEm tudsz kinn valami jó állást???
Asszem ha hazaertem leiratkozok az arenabol, mert mar csak visszafele haladok a toplistan. A legutobbi ket esetben akkor is kikaptam, amikor en hivtam ki masokat. Es tok hetkoznapi autokat. Persze igaz, nem volt idom tamogatokat "toborozni", de valahogy ez nem is az en stilusomban mukodik.
No majd otthonrol megnezem, mert csak vaktaban kattintgatok itt a fura betukkel irt dolgokra, de sehogysem nyilik meg egyik kep sem, sot elmenteni sem tudom. Sajna a festesnel nincs garancia, viszont volt alacsony dijszabas. Annyira nem veszes a dolog, es legalabb egyben van a gep + csodbe sem mentem (teljesen..).
Megfolyt a festés akkor milyen munkát végeznek azok, ilyenre nincs grarancia?
Itt van két kép a problémáról, sajna csak igy tudom betenni , ugy nem hogy meg is jelenjen a kép, annak nem tudom mi a nyitja.
Belülről
Kivülről
Szerintem a gumival nincs baj. a másik oldalon passzol. csak ez a csücsök a gond. De ha a kaszni ellenne húzodva akkor az ajtók nem záródnának rendesen, nem?
Itt van két kép a problémáról, sajna csak igy tudom betenni , ugy nem hogy meg is jelenjen a kép, annak nem tudom mi a nyitja.
Belülről
Kivülről
Szerintem a gumival nincs baj. a másik oldalon passzol. csak ez a csücsök a gond. De ha a kaszni ellenne húzodva akkor az ajtók nem záródnának rendesen, nem?
A gyari padloszigetelest bent kell hagyni. A kozetgyapotot az ajtokba es a hatsoulesek moge erdemes tenni. A gyari szigeteles nagyon jo, csak keves!
Az uvegkieses problemajaval pedig eddig nem talalkoztam. Erdemes lenne megmerni a ket atlojat a keretnek, hogy nincs e elhuzodva a kasztni. Ha nincs, akkor csak ablakgumi csere.
Verdafujas most volt, majd lesznek kepek hamarosan, csak most 8ezer kilometerrel arrebb vagyok. Az ara 60 volt, de Debrecenben. Es nem mentes az aprobb porszemektol, nehol megfolyasoktol. Es en szedtem szet+raktam ossze.
Az uvegkieses problemajaval pedig eddig nem talalkoztam. Erdemes lenne megmerni a ket atlojat a keretnek, hogy nincs e elhuzodva a kasztni. Ha nincs, akkor csak ablakgumi csere.
Verdafujas most volt, majd lesznek kepek hamarosan, csak most 8ezer kilometerrel arrebb vagyok. Az ara 60 volt, de Debrecenben. Es nem mentes az aprobb porszemektol, nehol megfolyasoktol. Es en szedtem szet+raktam ossze.
A kögyapot mennyivel jobban hangszigetel mint az a jó vastag gyári szigetelés? Mennyibe kerül kb?
Ujra lett fujva a verda ugye? ennek az ára felöl is érseklődnék?
Sajna nálam mindent az anyagiak alakítanak.
Ujra lett fujva a verda ugye? ennek az ára felöl is érseklődnék?
Sajna nálam mindent az anyagiak alakítanak.
Most nézem az adatokat. 170el megy az durva. Én alig birom kitaposni belóle a 130at
Megkérdeznémminden Warbistól, hogy a szélvédő jobb felsó sarka nálatok sem passzol a kasznihoz? mert nálam elég könnyen kilehet nyomni annyira hogy kis résem belehet látni a kocsiba. Ez most széria hiba vagy csak nálam ilyen fura ez a dolog?
Megkérdeznémminden Warbistól, hogy a szélvédő jobb felsó sarka nálatok sem passzol a kasznihoz? mert nálam elég könnyen kilehet nyomni annyira hogy kis résem belehet látni a kocsiba. Ez most széria hiba vagy csak nálam ilyen fura ez a dolog?
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!