Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2010
- Kivitel
- ferdehátú
- Üzemanyag
- Benzin
- Stílusirányzat
- Flush / clean
Fogyasztás
- Városban
- 10 l/100km
- Országúton
- 8 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- low n slow
- Max. sebesség
- nem erről szól
- Teljesítmény
- 238 Le
- Tömeg
- 1165 kg
- Nyomaték
- 380 Nm
Motor
- Motor
- 1.4 Multiair Turbo
- Hajtás
- front
- Elektronika
- BR-P Performance elektronika
- Légszűrő
- K&N
- Kipufogó
- Üres 60-as rozsdamentes rendszer
- Gyújtás
- nem dohányzom
- Egyéb
- Garrett GT1752B turbo, 1.6 bar nyomás, nagy cooler
Nyári felni konfiguráció
- Első kerekek
- Gumi
- Falken ZE-912
- Gumi méret
- 205/40 R18
- Felni
- Japan Racing JR10
Egyetlen garnitúra ebben a méretben és lyukosztásban
korábban:
MAK DTM-ONE Ice Titan
8x18 ET35
- Felni méret
- 8.5J×18" 4×100 ET30
- Hátsó kerekek
- Gumi
- Nankang AS-1
- Gumi méret
- 205/40 R18
- Felni
- Japan Racing JR10
- Felni méret
- 9.5J×18" 4×100 ET30
Futómű
- Rugók
- FK Gewinde, kisrugó nélkül
- Gátlók
- FK Gewinde
- Fékek
- EBC Turbo Groove tárcsák, EBC Greenstuff betétek
- Egyéb
- 3 fok kerékdőlés elöl, 4 hátul
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári sport, Maxton Design toldat, Lester diffúzor
- Légterelők
- kis gyári hátsó spoiler
- Fénytechnika
- nem diszkóautó marad a gyári
- Dekor
- gyári sötétített hátsó üvegek
Belső Optika
- Festés, dekor
- gyöngyházfehér betétek, fehér varrások
- Ülések
- gyári full bőr sportülések
- Kormány
- Gyári csapott alljú
- Kiegészítők
- SkyDome dupla üvegtető, alu pedálok, fehér szegélyes szőnyegek
- Fénytechnika
- Ambient világítás csomag, ledes díszcsík, megvilágított kilincsek és lábtér
- Egyéb
- Bőr műszerfalborítás, abszolút full, minden rendelhető extrával
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- gyári, usb-s, bluetooth-os
- Hangszórók
- gyári 9 hangszórós, mélynyomós Interscope rendszer
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
Nem kell hisztizni a semmi, elbírja a kis 1.4 Tamás a 200LE-t. Lehet, hogy nem fog vele elszaladni 5-600.000km-t.
Mito állítólag 215LE
Mito állítólag 215LE
0
hahaha Marci
0
Így igaz! Viszont azokban az országokban ahol nem forgalmaznak abarthokat, egyes szalonok a hagyományos fiat puntot szerelik fel úgy mintha abarth lenne. Tény, hogy ezen "csak" egy sima Fiat embléma díszeleg, nem pedig egy skorpió, de míg abarth puntoból elég sok van, a magyar importőr azt mondta, ebből a kettő közötti változatból összesen 22-t gyártottak, ami elég különlegessé teszi.
0
Itthon az árlistákba alapból a 135-ös Multiair volt, egyedibe biztos lehetett rendelni, a maximum a 170 hp-s verzió volt evoban, viszont a motor 135-190 hp-ig van ma gyártásban, a plafon most a 695 abarth biposto abban található meg az etalon ma.
A 180 lóerős verzió, csak abarth punto evoban volt.
A 180 lóerős verzió, csak abarth punto evoban volt.
0
közben kigugliztam
0
mindjárt más így a stílus...
normális kérdésre én is normálisan válaszolok.
Mint már mondtam, ugyanez a motor van az abarth 500-ban, fiat bravoban és alfa mito-ban is, és vígan el tudnak menni velük 300 lóig.
Abarth 500 gumball
Jay Leno- Road Race Abarth 240 hp
normális kérdésre én is normálisan válaszolok.
Mint már mondtam, ugyanez a motor van az abarth 500-ban, fiat bravoban és alfa mito-ban is, és vígan el tudnak menni velük 300 lóig.
Abarth 500 gumball
Jay Leno- Road Race Abarth 240 hp
0
Profilképek
Nem sikerült befejezni..
szóval nem megy el annyit valószínűleg (bár eddig nem láttam sem példát, sem ellenpéldát rá)
Komolyan nem értem mit kell ezen ennyit cirkuszolni.
szóval nem megy el annyit valószínűleg (bár eddig nem láttam sem példát, sem ellenpéldát rá)
Komolyan nem értem mit kell ezen ennyit cirkuszolni.
Nem kell hisztizni a semmi, elbírja a kis 1.4 Tamás a 200LE-t. Lehet, hogy nem fog vele elszaladni 5-600.000km-t.
Mito állítólag 215LE
Mito állítólag 215LE
hahaha Marci
Így igaz! Viszont azokban az országokban ahol nem forgalmaznak abarthokat, egyes szalonok a hagyományos fiat puntot szerelik fel úgy mintha abarth lenne. Tény, hogy ezen "csak" egy sima Fiat embléma díszeleg, nem pedig egy skorpió, de míg abarth puntoból elég sok van, a magyar importőr azt mondta, ebből a kettő közötti változatból összesen 22-t gyártottak, ami elég különlegessé teszi.
Itthon az árlistákba alapból a 135-ös Multiair volt, egyedibe biztos lehetett rendelni, a maximum a 170 hp-s verzió volt evoban, viszont a motor 135-190 hp-ig van ma gyártásban, a plafon most a 695 abarth biposto abban található meg az etalon ma.
A 180 lóerős verzió, csak abarth punto evoban volt.
A 180 lóerős verzió, csak abarth punto evoban volt.
nem kéne megmagyaráznod hogy a dizeles kocsid benzines... köszi...
szép kis szájkarate folytatódott le itt!
alakul a Puttó, jó lesz ez is!!!
Písz!
alakul a Puttó, jó lesz ez is!!!
Písz!
közben kigugliztam
mindjárt más így a stílus...
normális kérdésre én is normálisan válaszolok.
Mint már mondtam, ugyanez a motor van az abarth 500-ban, fiat bravoban és alfa mito-ban is, és vígan el tudnak menni velük 300 lóig.
Abarth 500 gumball
Jay Leno- Road Race Abarth 240 hp
normális kérdésre én is normálisan válaszolok.
Mint már mondtam, ugyanez a motor van az abarth 500-ban, fiat bravoban és alfa mito-ban is, és vígan el tudnak menni velük 300 lóig.
Abarth 500 gumball
Jay Leno- Road Race Abarth 240 hp
édes istenem... 25 évesen ennyi agyad legyen... az egyetlen aki dobálózott bármivel, az te vagy... vita meg nem is volt, csak a te fejedben
Tudom hogy a turbo megfogja a hangot , de akkor elég lett volna egy üres rendszer chip nélkül is. De mind1, nem az Én dolgom.
Hozzászólás törölve -- Barnaby88
jaj látom megint visszajöttél szakérteni...
ha ennyire ügyes vagy, hogy kigúgliztad akkor annak is utána nézhetnél, hogy ez a motor 135-től 180 lóerőig kapható, és az egyetlen különbség közöttük az a légszűrőben és a motorvezérlő elektronikában rejlik.
Próbálok rájönni miért győzködsz a saját igazadról, én sem beszélek bele a te autódba
ha ennyire ügyes vagy, hogy kigúgliztad akkor annak is utána nézhetnél, hogy ez a motor 135-től 180 lóerőig kapható, és az egyetlen különbség közöttük az a légszűrőben és a motorvezérlő elektronikában rejlik.
Próbálok rájönni miért győzködsz a saját igazadról, én sem beszélek bele a te autódba
turbo alapból nagyon lehalkítja az autót, tehát gyári rendszerrel minimális hangja volt, így üres rendszerrel viszont már elég jól szól
+20 ló meg azért mert turbós motornál 2 percig tart ráírni egy új programot, tehát miért ne?
+20 ló meg azért mert turbós motornál 2 percig tart ráírni egy új programot, tehát miért ne?
Hozzászólás törölve -- Barnaby88
Ha gyárilag 180, akkor abból simán csavarnak még 20 at, vagy valamivel többet is..... de ehhez + üzemanyag és turbonyomás kell. Jó szaki megírja a compit.
Csak jó útból elég kevés van, ilyen hasmagassággal meg tuti nem kell veretni neki állandó jelleggel Az a +20 le ekkora autonál max 1sec et hoz 0-ról 100ra kb. Van értelme?
Hangja gyári 180le.-nél nem volt?
Amúgy nem vagyok turbo ellenes , imádom a karakterüket , remélem sikerül is majd beszerezni valamit pár éven belül pályázni.
Hangja gyári 180le.-nél nem volt?
Amúgy nem vagyok turbo ellenes , imádom a karakterüket , remélem sikerül is majd beszerezni valamit pár éven belül pályázni.
és akkor még én voltam a paraszt, mert meg mertem kérdezni, teljes nyugalommal és gyermeki érdeklődéssel, hogy mitől lett 200 ló... csodálatos...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
szóval nem megy el annyit valószínűleg (bár eddig nem láttam sem példát, sem ellenpéldát rá)
Komolyan nem értem mit kell ezen ennyit cirkuszolni.