Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2010
- Kivitel
- ferdehátú
- Üzemanyag
- Benzin
- Stílusirányzat
- Flush / clean
Fogyasztás
- Városban
- 10 l/100km
- Országúton
- 8 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- low n slow
- Max. sebesség
- nem erről szól
- Teljesítmény
- 238 Le
- Tömeg
- 1165 kg
- Nyomaték
- 380 Nm
Motor
- Motor
- 1.4 Multiair Turbo
- Hajtás
- front
- Elektronika
- BR-P Performance elektronika
- Légszűrő
- K&N
- Kipufogó
- Üres 60-as rozsdamentes rendszer
- Gyújtás
- nem dohányzom
- Egyéb
- Garrett GT1752B turbo, 1.6 bar nyomás, nagy cooler
Nyári felni konfiguráció
- Első kerekek
- Gumi
- Falken ZE-912
- Gumi méret
- 205/40 R18
- Felni
- Japan Racing JR10
Egyetlen garnitúra ebben a méretben és lyukosztásban
korábban:
MAK DTM-ONE Ice Titan
8x18 ET35
- Felni méret
- 8.5J×18" 4×100 ET30
- Hátsó kerekek
- Gumi
- Nankang AS-1
- Gumi méret
- 205/40 R18
- Felni
- Japan Racing JR10
- Felni méret
- 9.5J×18" 4×100 ET30
Futómű
- Rugók
- FK Gewinde, kisrugó nélkül
- Gátlók
- FK Gewinde
- Fékek
- EBC Turbo Groove tárcsák, EBC Greenstuff betétek
- Egyéb
- 3 fok kerékdőlés elöl, 4 hátul
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári sport, Maxton Design toldat, Lester diffúzor
- Légterelők
- kis gyári hátsó spoiler
- Fénytechnika
- nem diszkóautó marad a gyári
- Dekor
- gyári sötétített hátsó üvegek
Belső Optika
- Festés, dekor
- gyöngyházfehér betétek, fehér varrások
- Ülések
- gyári full bőr sportülések
- Kormány
- Gyári csapott alljú
- Kiegészítők
- SkyDome dupla üvegtető, alu pedálok, fehér szegélyes szőnyegek
- Fénytechnika
- Ambient világítás csomag, ledes díszcsík, megvilágított kilincsek és lábtér
- Egyéb
- Bőr műszerfalborítás, abszolút full, minden rendelhető extrával
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- gyári, usb-s, bluetooth-os
- Hangszórók
- gyári 9 hangszórós, mélynyomós Interscope rendszer
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
te amúgy hány éves vagy? 5?
0
gyengébbek kedvéért (te) leírom, hogy a motor gyárilag 180 lóerős. Nem tudom miért nehéz belátnod, hogy átírt elektronikával 200
0
Dodge88
#3479
2014. június 11. 12:11
megnyugodhatsz, mi is röhögünk rajtad.
de mind1 is. jó száguldozást a 300Nm-es 200LE-s 1.4-es túróval...
csak majd ha elpicsáz egy dízel mondeo akkor ne nagyon sírj...hisz keveset fogyaszt az 1.4-es.
de mind1 is. jó száguldozást a 300Nm-es 200LE-s 1.4-es túróval...
csak majd ha elpicsáz egy dízel mondeo akkor ne nagyon sírj...hisz keveset fogyaszt az 1.4-es.
0
Dodge88
#3478
2014. június 11. 12:09
ha lenne kép az változtatna a dolgokon?
vagy akkor leírnád, hogy mitől 200LE egy 1.4-es kv daráló?
meg ha lenne róla egy kibaszott mérés akkor az úgy jó lenne
addig csak handabanda
bár ha jobban belegondolok nagyon leszarom...
vagy akkor leírnád, hogy mitől 200LE egy 1.4-es kv daráló?
meg ha lenne róla egy kibaszott mérés akkor az úgy jó lenne
addig csak handabanda
bár ha jobban belegondolok nagyon leszarom...
0
Dodge88
#3475
2014. június 11. 11:44
mert most ez a menő
1.0 vagy 1.2 vagy 1.4 túró.
Lényeg, hogy minél kisebb cc legyen mert mutatni kell a külvilágnak meg a szomszédoknak, hogy mi bizony törődünk a környezettel.
Valamint nem mellesleg lehet baszni a fillért, hogy "húú megy mint állat és eljárok 4 literrel"...
Most ez a császárság. Az ültetés meg jó, ha ésszel csinálja az ember...de most menő porba ültetni a vasakat, nem baj ha az udvarból sem tud kiállni. fényképen jól mutat.
hát röviden kb. ezért...
1.0 vagy 1.2 vagy 1.4 túró.
Lényeg, hogy minél kisebb cc legyen mert mutatni kell a külvilágnak meg a szomszédoknak, hogy mi bizony törődünk a környezettel.
Valamint nem mellesleg lehet baszni a fillért, hogy "húú megy mint állat és eljárok 4 literrel"...
Most ez a császárság. Az ültetés meg jó, ha ésszel csinálja az ember...de most menő porba ültetni a vasakat, nem baj ha az udvarból sem tud kiállni. fényképen jól mutat.
hát röviden kb. ezért...
0
Én meg azt nem értem minek van felhúzva, az ilyen porba lerakott gépekkel nem szoktak nagyon vérmesek lenni az emberek..... csak el gurulgatnak A-ból B-be
0
Profilképek
te amúgy hány éves vagy? 5?
gyengébbek kedvéért (te) leírom, hogy a motor gyárilag 180 lóerős. Nem tudom miért nehéz belátnod, hogy átírt elektronikával 200
Dodge88
#3479
2014. június 11. 12:11
megnyugodhatsz, mi is röhögünk rajtad.
de mind1 is. jó száguldozást a 300Nm-es 200LE-s 1.4-es túróval...
csak majd ha elpicsáz egy dízel mondeo akkor ne nagyon sírj...hisz keveset fogyaszt az 1.4-es.
de mind1 is. jó száguldozást a 300Nm-es 200LE-s 1.4-es túróval...
csak majd ha elpicsáz egy dízel mondeo akkor ne nagyon sírj...hisz keveset fogyaszt az 1.4-es.
Dodge88
#3478
2014. június 11. 12:09
ha lenne kép az változtatna a dolgokon?
vagy akkor leírnád, hogy mitől 200LE egy 1.4-es kv daráló?
meg ha lenne róla egy kibaszott mérés akkor az úgy jó lenne
addig csak handabanda
bár ha jobban belegondolok nagyon leszarom...
vagy akkor leírnád, hogy mitől 200LE egy 1.4-es kv daráló?
meg ha lenne róla egy kibaszott mérés akkor az úgy jó lenne
addig csak handabanda
bár ha jobban belegondolok nagyon leszarom...
Dodge88
#3475
2014. június 11. 11:44
mert most ez a menő
1.0 vagy 1.2 vagy 1.4 túró.
Lényeg, hogy minél kisebb cc legyen mert mutatni kell a külvilágnak meg a szomszédoknak, hogy mi bizony törődünk a környezettel.
Valamint nem mellesleg lehet baszni a fillért, hogy "húú megy mint állat és eljárok 4 literrel"...
Most ez a császárság. Az ültetés meg jó, ha ésszel csinálja az ember...de most menő porba ültetni a vasakat, nem baj ha az udvarból sem tud kiállni. fényképen jól mutat.
hát röviden kb. ezért...
1.0 vagy 1.2 vagy 1.4 túró.
Lényeg, hogy minél kisebb cc legyen mert mutatni kell a külvilágnak meg a szomszédoknak, hogy mi bizony törődünk a környezettel.
Valamint nem mellesleg lehet baszni a fillért, hogy "húú megy mint állat és eljárok 4 literrel"...
Most ez a császárság. Az ültetés meg jó, ha ésszel csinálja az ember...de most menő porba ültetni a vasakat, nem baj ha az udvarból sem tud kiállni. fényképen jól mutat.
hát röviden kb. ezért...
Én meg azt nem értem minek van felhúzva, az ilyen porba lerakott gépekkel nem szoktak nagyon vérmesek lenni az emberek..... csak el gurulgatnak A-ból B-be
Hozzászólás törölve -- Barnaby88
kíváncsian várok némi leírást, hogy mitől lett 200+ le
Így is 19 van rajt, csak 255/35... Mondjuk egy 20at elbírna meg még pár centit mehetne le... Majd kiderül...Amúgy nem levegős, ez a sima s-line ami kb 2cm-el alacsonyabb a simánál.Nem sok, de azért alacsonyabb.Nem mellékesen brutál jó a futóműve.Ahhoz képest hogy gyári elég döcögős.
Hát egyenlőre finoman le lett fóliázva, ezen felül tetszik így ahogy van.Lennének ötleteim de még nem tudom hogy mi fog megvalósulni...idén szerintem marad ilyen. Amúgy fain a puntó nagyon.
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!