Autó adatai
Általános
- Évjárat
- 2010
- Kivitel
- ferdehátú
- Üzemanyag
- Benzin
- Stílusirányzat
- Flush / clean
Fogyasztás
- Városban
- 10 l/100km
- Országúton
- 8 l/100km
Teljesítmény
- 0-100 Km/h
- low n slow
- Max. sebesség
- nem erről szól
- Teljesítmény
- 238 Le
- Tömeg
- 1165 kg
- Nyomaték
- 380 Nm
Motor
- Motor
- 1.4 Multiair Turbo
- Hajtás
- front
- Elektronika
- BR-P Performance elektronika
- Légszűrő
- K&N
- Kipufogó
- Üres 60-as rozsdamentes rendszer
- Gyújtás
- nem dohányzom
- Egyéb
- Garrett GT1752B turbo, 1.6 bar nyomás, nagy cooler
Nyári felni konfiguráció
- Első kerekek
- Gumi
- Falken ZE-912
- Gumi méret
- 205/40 R18
- Felni
- Japan Racing JR10
Egyetlen garnitúra ebben a méretben és lyukosztásban
korábban:
MAK DTM-ONE Ice Titan
8x18 ET35
- Felni méret
- 8.5J×18" 4×100 ET30
- Hátsó kerekek
- Gumi
- Nankang AS-1
- Gumi méret
- 205/40 R18
- Felni
- Japan Racing JR10
- Felni méret
- 9.5J×18" 4×100 ET30
Futómű
- Rugók
- FK Gewinde, kisrugó nélkül
- Gátlók
- FK Gewinde
- Fékek
- EBC Turbo Groove tárcsák, EBC Greenstuff betétek
- Egyéb
- 3 fok kerékdőlés elöl, 4 hátul
Külső Optika
- Karosszéria
- gyári sport, Maxton Design toldat, Lester diffúzor
- Légterelők
- kis gyári hátsó spoiler
- Fénytechnika
- nem diszkóautó marad a gyári
- Dekor
- gyári sötétített hátsó üvegek
Belső Optika
- Festés, dekor
- gyöngyházfehér betétek, fehér varrások
- Ülések
- gyári full bőr sportülések
- Kormány
- Gyári csapott alljú
- Kiegészítők
- SkyDome dupla üvegtető, alu pedálok, fehér szegélyes szőnyegek
- Fénytechnika
- Ambient világítás csomag, ledes díszcsík, megvilágított kilincsek és lábtér
- Egyéb
- Bőr műszerfalborítás, abszolút full, minden rendelhető extrával
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- gyári, usb-s, bluetooth-os
- Hangszórók
- gyári 9 hangszórós, mélynyomós Interscope rendszer
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
kitartani a nyomást... utána viszont pár tizeddel javítani lehetne rajta. Meg ugye ott van a benzinkérdés, 100as benyára kell átállni 180ló felett mert 95össel már hosszútávon nem tenne jót.. a kipuffrendszered viszont adott, az egy plusz dolog a projektben
0
Mérési diagramra kíváncsi lennék majd, nem kötekedésképp, hanem mert tényleg érdekel, viszont a 1.5bar nem a gyári nyomás, hanem a maximum amit a vl36 elbír. Gyárilag a sporton bekapcsolt Sport gombbal 1.25öt nyom.
Viszont azt tudni kell, hogy 2 lehetőség van. Ha alul megfújja 1.5bar-al akkor a vége fele fog többet beejteni, 6000nél kb 0.89bar lesz, ha kevesebb töltéssel fújja meg, mondjuk 1.35el akkor 6000nél még a 0.95bart is fogja tudni. A kettő között van 3-4 lóerő, de magával a karakterével lehet nagyon játszani. Nekem is egyedi progi van, nem akartam 1.5 bart alsó fordulatra mert nincs kipörgésgátlóm és még így is 2esben padlóra néha elforgatja a 17eseket.
Ha cserélsz wastegate-et akkor lehet 180ló fölé menni (addig fizikai korlátai miatt, nem tudja a VL36
Viszont azt tudni kell, hogy 2 lehetőség van. Ha alul megfújja 1.5bar-al akkor a vége fele fog többet beejteni, 6000nél kb 0.89bar lesz, ha kevesebb töltéssel fújja meg, mondjuk 1.35el akkor 6000nél még a 0.95bart is fogja tudni. A kettő között van 3-4 lóerő, de magával a karakterével lehet nagyon játszani. Nekem is egyedi progi van, nem akartam 1.5 bart alsó fordulatra mert nincs kipörgésgátlóm és még így is 2esben padlóra néha elforgatja a 17eseket.
Ha cserélsz wastegate-et akkor lehet 180ló fölé menni (addig fizikai korlátai miatt, nem tudja a VL36
0
reagáltam is rá, de privátban egyszerűbb
0
én pártatlan vagyok, írtam egy kis regényt ami kárba veszett, ennyi minden jót, dolgom van közben
0
javaslom folytassuk http://itt. |www.carstyling.hu/forum_shower.php?id=9205
0
én már évek óta benne vagyok a dolgokba 1.4t-jet-multiair téren, rengeteg emberrel rengeteg mérést néztünk, illetve próbálgattam az autókat, órákig tudnék mesélni ezekről, gondoltam megosztom itt is, de akkor mégse...
0
így van. de nemérdekli. ami nem úgy van, ahogyan ő mondja, az töröl.
0
pedig nem fikáztam semmit, csak a tényeket/tapasztalatokat osztottam meg
0
Profilképek
tény, hogy 5900 környékén összeesik a nyomás, de ez az ára annak, hogy hamar felépül.
a kipuffról itt egy videó
a kipuffról itt egy videó
kitartani a nyomást... utána viszont pár tizeddel javítani lehetne rajta. Meg ugye ott van a benzinkérdés, 100as benyára kell átállni 180ló felett mert 95össel már hosszútávon nem tenne jót.. a kipuffrendszered viszont adott, az egy plusz dolog a projektben
Mérési diagramra kíváncsi lennék majd, nem kötekedésképp, hanem mert tényleg érdekel, viszont a 1.5bar nem a gyári nyomás, hanem a maximum amit a vl36 elbír. Gyárilag a sporton bekapcsolt Sport gombbal 1.25öt nyom.
Viszont azt tudni kell, hogy 2 lehetőség van. Ha alul megfújja 1.5bar-al akkor a vége fele fog többet beejteni, 6000nél kb 0.89bar lesz, ha kevesebb töltéssel fújja meg, mondjuk 1.35el akkor 6000nél még a 0.95bart is fogja tudni. A kettő között van 3-4 lóerő, de magával a karakterével lehet nagyon játszani. Nekem is egyedi progi van, nem akartam 1.5 bart alsó fordulatra mert nincs kipörgésgátlóm és még így is 2esben padlóra néha elforgatja a 17eseket.
Ha cserélsz wastegate-et akkor lehet 180ló fölé menni (addig fizikai korlátai miatt, nem tudja a VL36
Viszont azt tudni kell, hogy 2 lehetőség van. Ha alul megfújja 1.5bar-al akkor a vége fele fog többet beejteni, 6000nél kb 0.89bar lesz, ha kevesebb töltéssel fújja meg, mondjuk 1.35el akkor 6000nél még a 0.95bart is fogja tudni. A kettő között van 3-4 lóerő, de magával a karakterével lehet nagyon játszani. Nekem is egyedi progi van, nem akartam 1.5 bart alsó fordulatra mert nincs kipörgésgátlóm és még így is 2esben padlóra néha elforgatja a 17eseket.
Ha cserélsz wastegate-et akkor lehet 180ló fölé menni (addig fizikai korlátai miatt, nem tudja a VL36
reagáltam is rá, de privátban egyszerűbb
én pártatlan vagyok, írtam egy kis regényt ami kárba veszett, ennyi minden jót, dolgom van közben
javaslom folytassuk http://itt. |www.carstyling.hu/forum_shower.php?id=9205
én már évek óta benne vagyok a dolgokba 1.4t-jet-multiair téren, rengeteg emberrel rengeteg mérést néztünk, illetve próbálgattam az autókat, órákig tudnék mesélni ezekről, gondoltam megosztom itt is, de akkor mégse...
így van. de nemérdekli. ami nem úgy van, ahogyan ő mondja, az töröl.
pedig nem fikáztam semmit, csak a tényeket/tapasztalatokat osztottam meg
a komment törlése elég sokmindent elárul rólad, és az autódról...
Eddig már két adag Popcorn ment el élmény olvasni
Itt a kibaszott mérés!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
a kipuffról itt egy videó