Fiat Punto Evo Turbo

Népszerűség: 9.77
Barnaby88
Barnaby88 autója
Népszerűség:
9.77
Kategória:
Tuned
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Általános
Évjárat
2010
Kivitel
ferdehátú
Üzemanyag
Benzin
Stílusirányzat
Flush / clean
Fogyasztás
Városban
10 l/100km
Országúton
8 l/100km
Teljesítmény
0-100 Km/h
low n slow
Max. sebesség
nem erről szól
Teljesítmény
238 Le
Tömeg
1165 kg
Nyomaték
380 Nm
Motor
Motor
1.4 Multiair Turbo
Hajtás
front
Elektronika
BR-P Performance elektronika
Légszűrő
K&N
Kipufogó
Üres 60-as rozsdamentes rendszer
Gyújtás
nem dohányzom
Egyéb
Garrett GT1752B turbo, 1.6 bar nyomás, nagy cooler
Nyári felni konfiguráció
Első kerekek
Gumi
Falken ZE-912
Gumi méret
205/40 R18
Felni
Japan Racing JR10
Egyetlen garnitúra ebben a méretben és lyukosztásban

korábban:
MAK DTM-ONE Ice Titan
8x18 ET35
Felni méret
8.5J×18"   4×100   ET30
Hátsó kerekek
Gumi
Nankang AS-1
Gumi méret
205/40 R18
Felni
Japan Racing JR10
Felni méret
9.5J×18"   4×100   ET30
Alkalmazott márkák
Falken Nankang
Futómű
Rugók
FK Gewinde, kisrugó nélkül
Gátlók
FK Gewinde
Fékek
EBC Turbo Groove tárcsák, EBC Greenstuff betétek
Egyéb
3 fok kerékdőlés elöl, 4 hátul
Alkalmazott márkák
Nankang
Külső Optika
Karosszéria
gyári sport, Maxton Design toldat, Lester diffúzor
Légterelők
kis gyári hátsó spoiler
Fénytechnika
nem diszkóautó marad a gyári
Dekor
gyári sötétített hátsó üvegek
Alkalmazott márkák
Lester
Belső Optika
Festés, dekor
gyöngyházfehér betétek, fehér varrások
Ülések
gyári full bőr sportülések
Kormány
Gyári csapott alljú
Kiegészítők
SkyDome dupla üvegtető, alu pedálok, fehér szegélyes szőnyegek
Fénytechnika
Ambient világítás csomag, ledes díszcsík, megvilágított kilincsek és lábtér
Egyéb
Bőr műszerfalborítás, abszolút full, minden rendelhető extrával
HIFI / Multimédia
Fejegység
gyári, usb-s, bluetooth-os
Hangszórók
gyári 9 hangszórós, mélynyomós Interscope rendszer

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

emrov
#3501
2014. június 11. 18:23
Nem sikerült befejezni..

szóval nem megy el annyit valószínűleg (bár eddig nem láttam sem példát, sem ellenpéldát rá)

Komolyan nem értem mit kell ezen ennyit cirkuszolni.
0
emrov
#3500
2014. június 11. 18:20
Nem kell hisztizni a semmi, elbírja a kis 1.4 Tamás a 200LE-t. Lehet, hogy nem fog vele elszaladni 5-600.000km-t.

Mito állítólag 215LE
0
Barnaby88
#3499
2014. június 11. 16:12
0
Barnaby88
#3498
2014. június 11. 16:11
Így igaz! Viszont azokban az országokban ahol nem forgalmaznak abarthokat, egyes szalonok a hagyományos fiat puntot szerelik fel úgy mintha abarth lenne. Tény, hogy ezen "csak" egy sima Fiat embléma díszeleg, nem pedig egy skorpió, de míg abarth puntoból elég sok van, a magyar importőr azt mondta, ebből a kettő közötti változatból összesen 22-t gyártottak, ami elég különlegessé teszi.
0
SusO
#3497
2014. június 11. 15:45
Itthon az árlistákba alapból a 135-ös Multiair volt, egyedibe biztos lehetett rendelni, a maximum a 170 hp-s verzió volt evoban, viszont a motor 135-190 hp-ig van ma gyártásban, a plafon most a 695 abarth biposto abban található meg az etalon ma.

A 180 lóerős verzió, csak abarth punto evoban volt.

0
MARCI1300
#3496
2014. június 11. 15:39
nem kéne megmagyaráznod hogy a dizeles kocsid benzines... köszi...
0
inahooo
#3495
2014. június 11. 13:28
szép kis szájkarate folytatódott le itt!
alakul a Puttó, jó lesz ez is!!!
Písz!
0
Noise
#3494
2014. június 11. 12:56
0
Barnaby88
#3493
2014. június 11. 12:56
mindjárt más így a stílus...
normális kérdésre én is normálisan válaszolok.
Mint már mondtam, ugyanez a motor van az abarth 500-ban, fiat bravoban és alfa mito-ban is, és vígan el tudnak menni velük 300 lóig.

Abarth 500 gumball
Jay Leno- Road Race Abarth 240 hp
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
emrov
#3501
2014. június 11. 18:23
Nem sikerült befejezni..

szóval nem megy el annyit valószínűleg (bár eddig nem láttam sem példát, sem ellenpéldát rá)

Komolyan nem értem mit kell ezen ennyit cirkuszolni.
emrov
#3500
2014. június 11. 18:20
Nem kell hisztizni a semmi, elbírja a kis 1.4 Tamás a 200LE-t. Lehet, hogy nem fog vele elszaladni 5-600.000km-t.

Mito állítólag 215LE
Barnaby88
#3498
2014. június 11. 16:11
Így igaz! Viszont azokban az országokban ahol nem forgalmaznak abarthokat, egyes szalonok a hagyományos fiat puntot szerelik fel úgy mintha abarth lenne. Tény, hogy ezen "csak" egy sima Fiat embléma díszeleg, nem pedig egy skorpió, de míg abarth puntoból elég sok van, a magyar importőr azt mondta, ebből a kettő közötti változatból összesen 22-t gyártottak, ami elég különlegessé teszi.
SusO
#3497
2014. június 11. 15:45
Itthon az árlistákba alapból a 135-ös Multiair volt, egyedibe biztos lehetett rendelni, a maximum a 170 hp-s verzió volt evoban, viszont a motor 135-190 hp-ig van ma gyártásban, a plafon most a 695 abarth biposto abban található meg az etalon ma.

A 180 lóerős verzió, csak abarth punto evoban volt.

MARCI1300
#3496
2014. június 11. 15:39
nem kéne megmagyaráznod hogy a dizeles kocsid benzines... köszi...
inahooo
#3495
2014. június 11. 13:28
szép kis szájkarate folytatódott le itt!
alakul a Puttó, jó lesz ez is!!!
Písz!
Noise
#3494
2014. június 11. 12:56
Barnaby88
#3493
2014. június 11. 12:56
mindjárt más így a stílus...
normális kérdésre én is normálisan válaszolok.
Mint már mondtam, ugyanez a motor van az abarth 500-ban, fiat bravoban és alfa mito-ban is, és vígan el tudnak menni velük 300 lóig.

Abarth 500 gumball
Jay Leno- Road Race Abarth 240 hp
Noise
#3492
2014. június 11. 12:52
édes istenem... 25 évesen ennyi agyad legyen... az egyetlen aki dobálózott bármivel, az te vagy... vita meg nem is volt, csak a te fejedben
lasi
#3491
2014. június 11. 12:52
Tudom hogy a turbo megfogja a hangot , de akkor elég lett volna egy üres rendszer chip nélkül is. De mind1, nem az Én dolgom.
Noise
#3490
2014. június 11. 12:46
Barnaby88
#3489
2014. június 11. 12:43
jaj látom megint visszajöttél szakérteni...
ha ennyire ügyes vagy, hogy kigúgliztad akkor annak is utána nézhetnél, hogy ez a motor 135-től 180 lóerőig kapható, és az egyetlen különbség közöttük az a légszűrőben és a motorvezérlő elektronikában rejlik.
Próbálok rájönni miért győzködsz a saját igazadról, én sem beszélek bele a te autódba
Barnaby88
#3488
2014. június 11. 12:41
turbo alapból nagyon lehalkítja az autót, tehát gyári rendszerrel minimális hangja volt, így üres rendszerrel viszont már elég jól szól

+20 ló meg azért mert turbós motornál 2 percig tart ráírni egy új programot, tehát miért ne?
Noise
#3487
2014. június 11. 12:40
Hozzászólás törölve -- Barnaby88
lasi
#3486
2014. június 11. 12:40
Ha gyárilag 180, akkor abból simán csavarnak még 20 at, vagy valamivel többet is..... de ehhez + üzemanyag és turbonyomás kell. Jó szaki megírja a compit.
lasi
#3485
2014. június 11. 12:38
Csak jó útból elég kevés van, ilyen hasmagassággal meg tuti nem kell veretni neki állandó jelleggel Az a +20 le ekkora autonál max 1sec et hoz 0-ról 100ra kb. Van értelme?
Hangja gyári 180le.-nél nem volt?

Amúgy nem vagyok turbo ellenes , imádom a karakterüket , remélem sikerül is majd beszerezni valamit pár éven belül pályázni.
Noise
#3484
2014. június 11. 12:38
és akkor még én voltam a paraszt, mert meg mertem kérdezni, teljes nyugalommal és gyermeki érdeklődéssel, hogy mitől lett 200 ló... csodálatos...
Dodge88
#3483
2014. június 11. 12:16
Hozzászólás törölve -- Barnaby88
Dodge88
#3482
2014. június 11. 12:14
Hozzászólás törölve -- Barnaby88
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Összesen 3561 találat 179 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.