Autó adatai
Teljesítmény
- Max. sebesség
- 230-at már tuti bírja
- Teljesítmény
- 170 Le
- Nyomaték
- 400Nm
Motor
- Motor
- 2,2 Dízel
- Hajtás
- Hátul
- Elektronika
- Nem elhanyagolható
- Légszűrő
- Tuti raktak bele
- Kipufogó
- Még rajta van
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 235/45 R17
- Felni
- Eredeti Mercedes
Külső Optika
- Karosszéria
- Szép áramvonalas
- Fénytechnika
- LED-es nappali menetfény
- Egyéb
- Az autó egy meg nem adott elsőbbség miatt gazdasági totálkárra tört...
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Gyári
- Hangszórók
- gyári
- Egyéb
- Gyári mélynyomó olyan hangzással, hogy azt hittem ilyen nincs...
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
A vezetési élmény nem csak attól függ, hogy benzines vagy diesel-e! VAn jó pár olyan diesel autó, amely mellett a legtöbb turbóbenzinesnek is fel kell kötnie a gatyát. Persze ezeket nem a családi kombik között kell keresni!
0
Tényleg nem kötekedésből...
Nem gyorsulós, kényelmes, higgadt vezetésed és a 230-at már tuti bírja, picit ellentmondó
Nem gyorsulós, kényelmes, higgadt vezetésed és a 230-at már tuti bírja, picit ellentmondó
0
Teljesen értem,amit írsz,tudom,hogy többek között nekem címezted a hozzászólásodat.
Azért azt leszögezném,hogy senki nem akart itt megbántani,meg lefikázni az autódat,ami nem mellesleg gyönyörű,csupán véleményt írtunk.
Azt azért be kell látni,hogy a Mercinek ez a típusa,már ránézésre is erőt és sportosságot sugall,mindamellett,hogy elegáns.Ezért furcsa az,hogy a motor nincs összhangban a kinézettel és hogy vannak még akiknek ezen a szinten az a pár ezres benzinpénz ilyen fontos legyen.Ennyi.
Azért azt leszögezném,hogy senki nem akart itt megbántani,meg lefikázni az autódat,ami nem mellesleg gyönyörű,csupán véleményt írtunk.
Azt azért be kell látni,hogy a Mercinek ez a típusa,már ránézésre is erőt és sportosságot sugall,mindamellett,hogy elegáns.Ezért furcsa az,hogy a motor nincs összhangban a kinézettel és hogy vannak még akiknek ezen a szinten az a pár ezres benzinpénz ilyen fontos legyen.Ennyi.
0
Mivel sokan fikáznak itt, hogy dízel, meg hogy inkább akkor vettem volna spark-ot, nekik üzennék valamit. Én autót azért vettem, hogy kényelmesen prémium körülmények között utazhassak vele. Nem akarom túráztatni a lámpánál hogy milyen szép hangja van és nem is akarok gyorsulni vele. Ezeket meghagyom a tuningbetyároknak, majd egyszer ők is rájönnek, hogy nevetséges a szempont amiket emlegetnek. Dízel, igen dízel Merci, azért mert pontosan olyan a motor karakterisztikája, amilyen a kényelmes higgadt közlekedéshez kell. És igen, a fogyasztás sem utolsó szempont kényelem és pénz tekintetében sem. Meguntam a gyakori tankolást és a hetente erre elköltött tízezreket. Ezzel kényelmesen mosolygósan kigurulok a világból és majd a világvégén tankolok ha kedvem szottyan. Még egyszer mondom NEM érdekel az üvöltő csikorgó stílus, eszem ágában sincs ilyen meg olyan erős benzinest venni....
0
Te honnan tudod,hogy miről volt szó,illetve Yellow mire gondolt?Folyamatosan csak feltételezel és írtál egy novellát a semmiről.
A hangján kívül gondolhatott a teljesítményre,a fogyasztásra és magára a dízel és benzines közötti vezetési élményre,illetve arra,hogy egy ilyen kinézetű,erőt hirdető autóhoz kevésnek tűnik ez a dízel moci.
A hangján kívül gondolhatott a teljesítményre,a fogyasztásra és magára a dízel és benzines közötti vezetési élményre,illetve arra,hogy egy ilyen kinézetű,erőt hirdető autóhoz kevésnek tűnik ez a dízel moci.
0
Ja mert benzines coupet nem lehet venni 100lóerővel? Itt most nem a teljesítményről volt szó! De ha itt tartunk dízelből is lehet venni 300 lóerőset
0
A vezetési élmény nem csak attól függ, hogy benzines vagy diesel-e! VAn jó pár olyan diesel autó, amely mellett a legtöbb turbóbenzinesnek is fel kell kötnie a gatyát. Persze ezeket nem a családi kombik között kell keresni!
Tényleg nem kötekedésből...
Nem gyorsulós, kényelmes, higgadt vezetésed és a 230-at már tuti bírja, picit ellentmondó
Nem gyorsulós, kényelmes, higgadt vezetésed és a 230-at már tuti bírja, picit ellentmondó
Teljesen értem,amit írsz,tudom,hogy többek között nekem címezted a hozzászólásodat.
Azért azt leszögezném,hogy senki nem akart itt megbántani,meg lefikázni az autódat,ami nem mellesleg gyönyörű,csupán véleményt írtunk.
Azt azért be kell látni,hogy a Mercinek ez a típusa,már ránézésre is erőt és sportosságot sugall,mindamellett,hogy elegáns.Ezért furcsa az,hogy a motor nincs összhangban a kinézettel és hogy vannak még akiknek ezen a szinten az a pár ezres benzinpénz ilyen fontos legyen.Ennyi.
Azért azt leszögezném,hogy senki nem akart itt megbántani,meg lefikázni az autódat,ami nem mellesleg gyönyörű,csupán véleményt írtunk.
Azt azért be kell látni,hogy a Mercinek ez a típusa,már ránézésre is erőt és sportosságot sugall,mindamellett,hogy elegáns.Ezért furcsa az,hogy a motor nincs összhangban a kinézettel és hogy vannak még akiknek ezen a szinten az a pár ezres benzinpénz ilyen fontos legyen.Ennyi.
Mivel sokan fikáznak itt, hogy dízel, meg hogy inkább akkor vettem volna spark-ot, nekik üzennék valamit. Én autót azért vettem, hogy kényelmesen prémium körülmények között utazhassak vele. Nem akarom túráztatni a lámpánál hogy milyen szép hangja van és nem is akarok gyorsulni vele. Ezeket meghagyom a tuningbetyároknak, majd egyszer ők is rájönnek, hogy nevetséges a szempont amiket emlegetnek. Dízel, igen dízel Merci, azért mert pontosan olyan a motor karakterisztikája, amilyen a kényelmes higgadt közlekedéshez kell. És igen, a fogyasztás sem utolsó szempont kényelem és pénz tekintetében sem. Meguntam a gyakori tankolást és a hetente erre elköltött tízezreket. Ezzel kényelmesen mosolygósan kigurulok a világból és majd a világvégén tankolok ha kedvem szottyan. Még egyszer mondom NEM érdekel az üvöltő csikorgó stílus, eszem ágában sincs ilyen meg olyan erős benzinest venni....
Te honnan tudod,hogy miről volt szó,illetve Yellow mire gondolt?Folyamatosan csak feltételezel és írtál egy novellát a semmiről.
A hangján kívül gondolhatott a teljesítményre,a fogyasztásra és magára a dízel és benzines közötti vezetési élményre,illetve arra,hogy egy ilyen kinézetű,erőt hirdető autóhoz kevésnek tűnik ez a dízel moci.
A hangján kívül gondolhatott a teljesítményre,a fogyasztásra és magára a dízel és benzines közötti vezetési élményre,illetve arra,hogy egy ilyen kinézetű,erőt hirdető autóhoz kevésnek tűnik ez a dízel moci.
Ja mert benzines coupet nem lehet venni 100lóerővel? Itt most nem a teljesítményről volt szó! De ha itt tartunk dízelből is lehet venni 300 lóerőset
Jaaa,hogy neked csak annyi a különbség egy diesel és egy benzines között,hogy más a hangja?!Gratulálok,hogy sikerült ilyen komoly következtetést levonnod.
Diesel merci? Nekem olyan 30-35 év múlva, nyugdíjra talán.
meg kéne tanulni olvasni szerinted az mit takar,hogy coupe és cabrio nem fér össze a dízellel,szerinted mire céloz a külsejére? gondolom a hangjára mivel "sportkocsi" és neki gondolom a sportkocsival a benzinesnek a hangja függ össze
Amúgy teljesen egyetértek Yellow-val.Nekem is furcsa,hogy ha valaki vesz egy ilyen,mondhatni luxus autót,akkor hogy a picsába lehet szempont a fogyasztás?!Az ilyen,miért nem vesz egy Sparkot?
Ez kb.olyan,mint ha vennék a Rózsadombon egy villát,de gyertyával világítanék,hogy spóroljak a rezsin.
Ez kb.olyan,mint ha vennék a Rózsadombon egy villát,de gyertyával világítanék,hogy spóroljak a rezsin.
Ez a világ legszebb hangja, 2.2T 20VT!!!
Egy dízel sem fog SOHA ennyire szépen zenélni
Egy dízel sem fog SOHA ennyire szépen zenélni
Már csak azt lenne jó tudni,hogy ki a f@sz beszélt a hangjáról?!
Már bocs hogy csak így beleszólok... De van egy videó amit minden diesel fikázónak meg kell néznie...!! Imádom a hangját! Igaz nem gyári de...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!