Autó adatai
Teljesítmény
- Max. sebesség
- 230-at már tuti bírja
- Teljesítmény
- 170 Le
- Nyomaték
- 400Nm
Motor
- Motor
- 2,2 Dízel
- Hajtás
- Hátul
- Elektronika
- Nem elhanyagolható
- Légszűrő
- Tuti raktak bele
- Kipufogó
- Még rajta van
Nyári felni konfiguráció
- Gumi
- 235/45 R17
- Felni
- Eredeti Mercedes
Külső Optika
- Karosszéria
- Szép áramvonalas
- Fénytechnika
- LED-es nappali menetfény
- Egyéb
- Az autó egy meg nem adott elsőbbség miatt gazdasági totálkárra tört...
HIFI / Multimédia
- Fejegység
- Gyári
- Hangszórók
- gyári
- Egyéb
- Gyári mélynyomó olyan hangzással, hogy azt hittem ilyen nincs...
Legfrissebb képek
Legfrissebb kommentek
0
Igy van!
Szerintem pont megfelelő.
Szerintem pont megfelelő.
0
Ennek soha nem lesz vége, mert a diesel munkagépbe való, a benzin meg fűnyíróba.
0
de figyelj, nekem nem egyezik össze sem a vezetés élményhez, se a sportossághoz a dízel. annak elelnére milyen sikerei vannak, akár a versenysportban is. nem kell ezen témázni, ennyit meg vitáznio sem, csak egy vélemény volt, mint írtam sem a dízeles önérzetet nem akartam megbánti se senki mást.
0
a hangra is írtam pont ezt írtam az imént. annak ellenére, hogy pl egy V motoros dízel elég szépen jár már hangilag is. de a tudat hogy dízel bőven elég.
0
Igy van!
Szerintem pont megfelelő.
Szerintem pont megfelelő.
Ennek soha nem lesz vége, mert a diesel munkagépbe való, a benzin meg fűnyíróba.
de figyelj, nekem nem egyezik össze sem a vezetés élményhez, se a sportossághoz a dízel. annak elelnére milyen sikerei vannak, akár a versenysportban is. nem kell ezen témázni, ennyit meg vitáznio sem, csak egy vélemény volt, mint írtam sem a dízeles önérzetet nem akartam megbánti se senki mást.
a hangra is írtam pont ezt írtam az imént. annak ellenére, hogy pl egy V motoros dízel elég szépen jár már hangilag is. de a tudat hogy dízel bőven elég.
*írtam, csak nem jön össze
*írtsm
Egyébként szép az autó!
Egyébként szép az autó!
Persze a szervizelésben meg ilyenekben van igazság, de amit te az első hozzászólásodban írtál az a hangról szólt, te arra céloztál, hogy a dízel hangja nem való egy sportautóba! Míg Pixiemat, azt írta, hogy itt találgatok, mert, hogy te nem is a hangról beszéltél és hogy miért írta egy fél regényt a hangról.
Fejtsd már ki nekem, hogy egy hasonló paraméterekkel rendelkező dízel és benzines között milyen különbség van vezetési élményben? Mivel ez egy Merci, vegyük ezt alapul! Megnéztem a legerősebb dízel ebből a szériából 3000 és 265 lóerős(e350CDI)! Benzinesből persze van AMG, de ne azzal hasonlítsuk össze,mert nem egy kategória, hanem a 350 CGI-vel ami 292 lóerős! Tudom a dízel turbós, a benzines meg szívó, de ebből a merciből nincs turbó benzin, viszont ez 3500 köbcentis! Van köztük 27 lóerő különbség, ami nem túl nagy, tehát hasonló a teljesítményük, sőt a dízel 6.1 alatt van százon míg a benzines 6.3 másodperc alatt. Tehát nem nagy köztük a különbség, akkor a dízelnek mitől lenne rosszabb a vezetési élménye? A futóművük és minden egyéb más megegyezik a motoron kívül! Tehát, akkor mi különbség van köztük vezetési élményben? Kettőt tudok, az egyik, hogy a benzinest tovább lehet pörgetni a másik meg a hangja, ami ugye nem minden embert érdekel, hiszen nem vagyunk egyformák! Fogyasztás? Yellow azt írta, hogy coupeba, cabrioba nem való dízel motor! Akkor, hogy jön ide a fogyasztás? Vagy ha coupe, akkor az azt jelenti, hogy nagy fagyasztásúnak kell lennie? Teljesítmény? "coupeba nem való dízel motor", egy dízel motornak is lehet nagy teljesítménye, mint ahogy te is láthatod az összehasonlítást! Elég valószínűnek tartom, hogy ő a dízel hangra gondolt. De én itt be is fejeztem ezt a témát, leírtam mindent amit ehhez hozzá tudtam fűzni, ha valaki nem szereti a dízelt annak lehet írni akár mit, úgy is a saját igazát fogja bizonygatni! Nekem nincs bajom a benzines autókkal, mert valóban egy 3000 hat hengeres benzinesnek tényleg szép hangja van és kevesebb benne a hibalehetőség, de azt nem szeretem, ha a benzin pártiak megmondják másnak, hogy mért nem benzines autót vett, mert ebbe meg abba nem való dízel motor.
no, akkor
engem tényleg nem zavar ki mit vesz. de már ez a dízel lambo is pont ahogy olvastam az elejétől az jutott eszembe, hogy ferrari dízelben.
félre értés ne essék én a dízel merciket nagyon jónak tartom. régen is jók voltak, most is azok. náluk az elektronikával van baj főleg.
coupe/cabrio értem én, mentem már 525td E39-cel belül totál nem volt dízeles, de még kintről is alig lehetett észrevenni. de a dízel is pörgetve csendesebb egy cabrio meg krúzolni való, élvezni a természet, de nem a csettegésre vagyok kíváncsi. a coupe ugyanaz, hogy sportosság, számomra (ismétlem nekem) nem egyeztethető össze a dízellel. tudom nagy futamokon is mennek ódi dízellel, vagy pözsóval, stb. de régen is az volt dízel, ami munkagép. én nem tudok elvonatkoztatni tőle.
teszem hozzá amíg nem vettem meg az autóm, addig dízelt vezettem többet, keresztfaternak szint mindig az volt.
Pixiemat hasonlata nagyon jó a rózsadombos villával, meg a gyertyafénnyel.
nekem is csak 1.8-as szarom van, de jól fogyaszt, ezért nem vettem 6 hengerest, na meg 1-1,5 misivel drágábbak voltak anno. de akkor sem dízel, nekem nem fér össze. mondjuk én amilyne sokat megyek, akár V8-asom is lehetne, azt is tudnám tankolni, évi 5ezret megyek kb, aminél mondjuk a dízel már ráfizetés.
ezzel nem bántani akartam senkit, csak nekem ez a véleményem, és tényleg senki ne vegye sértésnek.
mellesleg a dízel drágább anyag már, ha költeni kell rá, akkor sokkal drágább a szervíz, anyagok, stb. aki cégesen tudja intézni, és sokat megy annak megéri.
na mind1!
engem tényleg nem zavar ki mit vesz. de már ez a dízel lambo is pont ahogy olvastam az elejétől az jutott eszembe, hogy ferrari dízelben.
félre értés ne essék én a dízel merciket nagyon jónak tartom. régen is jók voltak, most is azok. náluk az elektronikával van baj főleg.
coupe/cabrio értem én, mentem már 525td E39-cel belül totál nem volt dízeles, de még kintről is alig lehetett észrevenni. de a dízel is pörgetve csendesebb egy cabrio meg krúzolni való, élvezni a természet, de nem a csettegésre vagyok kíváncsi. a coupe ugyanaz, hogy sportosság, számomra (ismétlem nekem) nem egyeztethető össze a dízellel. tudom nagy futamokon is mennek ódi dízellel, vagy pözsóval, stb. de régen is az volt dízel, ami munkagép. én nem tudok elvonatkoztatni tőle.
teszem hozzá amíg nem vettem meg az autóm, addig dízelt vezettem többet, keresztfaternak szint mindig az volt.
Pixiemat hasonlata nagyon jó a rózsadombos villával, meg a gyertyafénnyel.
nekem is csak 1.8-as szarom van, de jól fogyaszt, ezért nem vettem 6 hengerest, na meg 1-1,5 misivel drágábbak voltak anno. de akkor sem dízel, nekem nem fér össze. mondjuk én amilyne sokat megyek, akár V8-asom is lehetne, azt is tudnám tankolni, évi 5ezret megyek kb, aminél mondjuk a dízel már ráfizetés.
ezzel nem bántani akartam senkit, csak nekem ez a véleményem, és tényleg senki ne vegye sértésnek.
mellesleg a dízel drágább anyag már, ha költeni kell rá, akkor sokkal drágább a szervíz, anyagok, stb. aki cégesen tudja intézni, és sokat megy annak megéri.
na mind1!
Akkor én mit szóljak? A cabrioval még nem mentem soha 130-nál többel.
230, pfff.... az nekem már kemény nem éppen higgadt száguldozás...
230, pfff.... az nekem már kemény nem éppen higgadt száguldozás...
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!