Mercedes-Benz E Coupe

Népszerűség: 9.49
amercis
amercis autója
Helyezés:
15
Kategória:
Luxury
Párbajok
Nyert:
1
Vesztett:
7
Státusz:
Kihívható
Eleged van a sok kérdésből, árulod az autód, vagy csak megkönnyítenéd az autó szépségverseny zsűrijének dolgát a találkozókon? Mentsd le képként az autód oldalára vezető QR-kódot, amit például matricára nyomtatva bárhol elhelyezhetsz autódon, vagy kiegészítheted vele az adatlapod kiállításokon.

Autó adatai

Teljesítmény
Max. sebesség
230-at már tuti bírja
Teljesítmény
170 Le
Nyomaték
400Nm
Motor
Motor
2,2 Dízel
Hajtás
Hátul
Elektronika
Nem elhanyagolható
Légszűrő
Tuti raktak bele
Kipufogó
Még rajta van
Nyári felni konfiguráció
Gumi
235/45 R17
Felni
Eredeti Mercedes
Külső Optika
Karosszéria
Szép áramvonalas
Fénytechnika
LED-es nappali menetfény
Egyéb
Az autó egy meg nem adott elsőbbség miatt gazdasági totálkárra tört...
HIFI / Multimédia
Fejegység
Gyári
Hangszórók
gyári
Egyéb
Gyári mélynyomó olyan hangzással, hogy azt hittem ilyen nincs...

Legfrissebb képek

kép 0.

kép 1.

kép 2.

kép 3.

kép 4.

kép 5.

Összes profilkép megtekintése

Legfrissebb kommentek

M-optik
#56
2013. május 12. 11:17
ment a 10-es
0
Iceman86
#55
2013. május 12. 09:01
0
CE300
#54
2013. május 12. 00:08
Azért nincsen rossz hangja

Írd be a linkelni kívánt szöveget
0
CE300
#53
2013. május 12. 00:04
Lehet hogy diesel de így is piszkosul kéne
0
CE300
#52
2013. május 11. 23:21
Tetszetős darab
0
Witya
#51
2013. május 11. 23:06
Igy van!
Szerintem pont megfelelő.
0
vik011
#50
2013. május 11. 22:55
Ennek soha nem lesz vége, mert a diesel munkagépbe való, a benzin meg fűnyíróba.
0
YELLOW
#49
2013. május 11. 22:45
de figyelj, nekem nem egyezik össze sem a vezetés élményhez, se a sportossághoz a dízel. annak elelnére milyen sikerei vannak, akár a versenysportban is. nem kell ezen témázni, ennyit meg vitáznio sem, csak egy vélemény volt, mint írtam sem a dízeles önérzetet nem akartam megbánti se senki mást.
0
YELLOW
#48
2013. május 11. 22:40
a hangra is írtam pont ezt írtam az imént. annak ellenére, hogy pl egy V motoros dízel elég szépen jár már hangilag is. de a tudat hogy dízel bőven elég.
0
Szólj hozzá Te is!
1 2 3 4 5
M-optik
#56
2013. május 12. 11:17
ment a 10-es
Iceman86
#55
2013. május 12. 09:01
CE300
#54
2013. május 12. 00:08
Azért nincsen rossz hangja

Írd be a linkelni kívánt szöveget
CE300
#53
2013. május 12. 00:04
Lehet hogy diesel de így is piszkosul kéne
CE300
#52
2013. május 11. 23:21
Tetszetős darab
Witya
#51
2013. május 11. 23:06
Igy van!
Szerintem pont megfelelő.
vik011
#50
2013. május 11. 22:55
Ennek soha nem lesz vége, mert a diesel munkagépbe való, a benzin meg fűnyíróba.
YELLOW
#49
2013. május 11. 22:45
de figyelj, nekem nem egyezik össze sem a vezetés élményhez, se a sportossághoz a dízel. annak elelnére milyen sikerei vannak, akár a versenysportban is. nem kell ezen témázni, ennyit meg vitáznio sem, csak egy vélemény volt, mint írtam sem a dízeles önérzetet nem akartam megbánti se senki mást.
YELLOW
#48
2013. május 11. 22:40
a hangra is írtam pont ezt írtam az imént. annak ellenére, hogy pl egy V motoros dízel elég szépen jár már hangilag is. de a tudat hogy dízel bőven elég.
S-line Q7
#47
2013. május 11. 22:36
*írtam, csak nem jön össze
S-line Q7
#46
2013. május 11. 22:36
*írtsm
Egyébként szép az autó!
S-line Q7
#45
2013. május 11. 22:34
Persze a szervizelésben meg ilyenekben van igazság, de amit te az első hozzászólásodban írtál az a hangról szólt, te arra céloztál, hogy a dízel hangja nem való egy sportautóba! Míg Pixiemat, azt írta, hogy itt találgatok, mert, hogy te nem is a hangról beszéltél és hogy miért írta egy fél regényt a hangról.
S-line Q7
#44
2013. május 11. 22:29
Fejtsd már ki nekem, hogy egy hasonló paraméterekkel rendelkező dízel és benzines között milyen különbség van vezetési élményben? Mivel ez egy Merci, vegyük ezt alapul! Megnéztem a legerősebb dízel ebből a szériából 3000 és 265 lóerős(e350CDI)! Benzinesből persze van AMG, de ne azzal hasonlítsuk össze,mert nem egy kategória, hanem a 350 CGI-vel ami 292 lóerős! Tudom a dízel turbós, a benzines meg szívó, de ebből a merciből nincs turbó benzin, viszont ez 3500 köbcentis! Van köztük 27 lóerő különbség, ami nem túl nagy, tehát hasonló a teljesítményük, sőt a dízel 6.1 alatt van százon míg a benzines 6.3 másodperc alatt. Tehát nem nagy köztük a különbség, akkor a dízelnek mitől lenne rosszabb a vezetési élménye? A futóművük és minden egyéb más megegyezik a motoron kívül! Tehát, akkor mi különbség van köztük vezetési élményben? Kettőt tudok, az egyik, hogy a benzinest tovább lehet pörgetni a másik meg a hangja, ami ugye nem minden embert érdekel, hiszen nem vagyunk egyformák! Fogyasztás? Yellow azt írta, hogy coupeba, cabrioba nem való dízel motor! Akkor, hogy jön ide a fogyasztás? Vagy ha coupe, akkor az azt jelenti, hogy nagy fagyasztásúnak kell lennie? Teljesítmény? "coupeba nem való dízel motor", egy dízel motornak is lehet nagy teljesítménye, mint ahogy te is láthatod az összehasonlítást! Elég valószínűnek tartom, hogy ő a dízel hangra gondolt. De én itt be is fejeztem ezt a témát, leírtam mindent amit ehhez hozzá tudtam fűzni, ha valaki nem szereti a dízelt annak lehet írni akár mit, úgy is a saját igazát fogja bizonygatni! Nekem nincs bajom a benzines autókkal, mert valóban egy 3000 hat hengeres benzinesnek tényleg szép hangja van és kevesebb benne a hibalehetőség, de azt nem szeretem, ha a benzin pártiak megmondják másnak, hogy mért nem benzines autót vett, mert ebbe meg abba nem való dízel motor.
YELLOW
#43
2013. május 11. 22:13
no, akkor

engem tényleg nem zavar ki mit vesz. de már ez a dízel lambo is pont ahogy olvastam az elejétől az jutott eszembe, hogy ferrari dízelben.

félre értés ne essék én a dízel merciket nagyon jónak tartom. régen is jók voltak, most is azok. náluk az elektronikával van baj főleg.

coupe/cabrio értem én, mentem már 525td E39-cel belül totál nem volt dízeles, de még kintről is alig lehetett észrevenni. de a dízel is pörgetve csendesebb egy cabrio meg krúzolni való, élvezni a természet, de nem a csettegésre vagyok kíváncsi. a coupe ugyanaz, hogy sportosság, számomra (ismétlem nekem) nem egyeztethető össze a dízellel. tudom nagy futamokon is mennek ódi dízellel, vagy pözsóval, stb. de régen is az volt dízel, ami munkagép. én nem tudok elvonatkoztatni tőle.
teszem hozzá amíg nem vettem meg az autóm, addig dízelt vezettem többet, keresztfaternak szint mindig az volt.

Pixiemat hasonlata nagyon jó a rózsadombos villával, meg a gyertyafénnyel.
nekem is csak 1.8-as szarom van, de jól fogyaszt, ezért nem vettem 6 hengerest, na meg 1-1,5 misivel drágábbak voltak anno. de akkor sem dízel, nekem nem fér össze. mondjuk én amilyne sokat megyek, akár V8-asom is lehetne, azt is tudnám tankolni, évi 5ezret megyek kb, aminél mondjuk a dízel már ráfizetés.

ezzel nem bántani akartam senkit, csak nekem ez a véleményem, és tényleg senki ne vegye sértésnek.

mellesleg a dízel drágább anyag már, ha költeni kell rá, akkor sokkal drágább a szervíz, anyagok, stb. aki cégesen tudja intézni, és sokat megy annak megéri.
na mind1!
KriszSwift
#42
2013. május 11. 21:45
vik011
#39
2013. május 11. 21:33
Akkor én mit szóljak? A cabrioval még nem mentem soha 130-nál többel.
230, pfff.... az nekem már kemény nem éppen higgadt száguldozás...
Zsolt 9
#38
2013. május 11. 21:33
kadett73
#37
2013. május 11. 21:29
Egyszer kipróbálta!
Ha Te is hozzá szeretnél szólni, jelentkezz be!
1 2 3 4 5
Összesen 96 találat 5 oldalon

Az autóhoz elérhető alkatrészek a Tuningbazár.hu rendszerében

X
Hozzászólások betöltése folyamatban...
Hozzászóláshoz előbb jelentkezz be.
Kép ajánlása felhasználóknak

Megtaláltad egy ismerős user autóját, vagy csak ajánlanád neki a képet? Az alábbi űrlap segítségével elküldheted neki, ő pedig könnyedén fel tudja venni a saját adatlapjára.