Dávid autóját és magát a tulajt az idei AMTS-n ismertem meg. A hatalmas Audi a külső parkolóban pihent, teljesen földre engedve. Feltűnő jelenség volt, mert idén valahogy sokkal kevesebb épített autó volt a külső területen. A fekete avantot óvatosan közelítettem meg és bár nem volt rajta nagy szárny, diffúzor vagy bármi extrém megoldás, mégis magával ragadta mindenki tekintetét. Mivel nekem konkrét feladatom volt aznap a parkolóban, ezért próbáltam szóba elegyedni a tulajjal, de a bal egyben ülő fiatalember nagyon telefonált és furcsán nézett rám, hogy mit vigyorgok a kocsi mellett. Végül aztán megszánhatott, vagy nem tudom és leengedte az ablakot, majd egy laza: Mondjad! - szöveget eresztett el.

- Szeretnék veled beszélni, mert úgy néz ki, hogy vasárnap vissza kéne jönnöd a díjátadóra.

- Jaaa! Nem az enyém az autó. A jobb oldalon ül a gazdája. - hangzott a válasz. Majd emberünk újra felhúzta az ablakot és ott folytatta, ahol abbahagyta. Dávid pedig vigyorogva ült fel és utána egyeztettünk a továbbiakról.

Nem tudom, hogy rejtőzködni akart, vagy csak lazult egyet, de végül is nem számít. Az autót díjazták amatőr kategóriában. Már akkor akartam írni a kocsiról, de csak most jutottam el odáig, hogy ez sikerüljön is. Azonban van egy szomorú oka is annak, hogy írok az autóról, de erről majd később. (Nem kell sokat olvasni addig, ígérem.) Szóval Dávid első lépése a levegős futómű beépítése volt amit egy másik hazai A6 alól vásárolt meg és a Jollyworks épített be neki.  A kasznit meghagyta teljesen gyárinak, mindössze egy heckblende kapott helyet a hátsó ajtón. Tervbe volt véve a komplett RS optika, de erre már nem kerül sor.  Az autó alá 20-as 3SDM felniket pattintott fel, 10,5” szélességben, 265/30-as gumikkal. Dávidnak nagy álma vált valóra, amikor megvásárolta ezt a 3.0 TDI Quattro-t és tulajdonképpen szépen is összeállt, még ha nem is történt a kocsin óriási változtatás. (Mondjuk a Wörthersee-s képeken majdnem mind ugyanennyire van módosítva és mennek is rá a lájkok ezerrel, szóval nem is kell ide több SZVSZ.) Azonban a sors úgy hozta, hogy vissza kell alakítania gyári állapotúra, mert az új munkahely miatt elég sokat kell ingázni és azt ezzel a szettel nem biztos, hogy érdemes lenne bevállalni. Az idei szezonban eddig szépen szerepelt a kocsi és az is biztos, hogy fogunk még látni hasonlóan jól sikerült autót Dávidtól! 

Fotóért köszönet: Lowmedia