Biztosak lehetünk, hogy annak idején a Nissan mérnökei nem gondolták volna, hogy alkotásuk ilyen szinten át fog alakulni egyszer. A kasznin még talán túllépnének, de a szív láttán tuti orvost kellene hívni.Megszoktuk, hogy az európai gépekbe japán turbós motorokat pattintanak. Legalábbis a drift pályák környékén már rutin művelet a JZ motorok beépítése bömbikbe. A Nissanoknál is gyakran használják a Toyota szívet, illetve az LS V8 motorok is nagy népszerűségnek örvendenek. Erre jön valaki, akit totál hidegen hagy mi a megszokott és germán erőforrást pakol a japó gépbe, ráadásul ráaggat egy csigát is, mert miért ne? Az N54-es sorhat beépítése ráadásul turbósítása, biztosan nem volt sétagalopp, de ha valaki ki akar lógni a sorból, akkor bizony nincsenek határok. 

A külső sem egyszerű. Az S14-re feldobtak egy Rocket Bunny szett. Erre ma már fel se kapjuk a fejünket. Itt viszont a Boss front is a csomag része. Ez a szett teljesen össze tudja zavarni a bámészkodókat. A retro szett a kerek lámpákkal teljesen újra formálja az SX-et. A szélesítések alatt 18-as Rotiform RB1 felniket találunk. Itt is erősödik a retro hatás, hiszen a klasszikus JDM verdák alatt voltak hasonló felnik, csak kisebb méretben. Ezekre a görgőkre Toyo R888-as gumikat húztak, a futómű pedig levegős lett az Airlift Performance jóvoltából. 

A beltérben versenyüléseket, bukócsövet, versenykormányt találunk. A kárpitoknak és egyéb kényelmi extráknak menniük kellett. A komplett középboxot belemezelték, úgyhogy max a turbó fütyülését és tüsszögését élvezhetjük a slágerek helyett. 

A Wekfest színvonalát jelzi, hogy ez a gép a második helyezett lett a Best in Show kategóriában. Az első helyezett egy ultramegagiga komoly RX-7 lett, amit igyekszünk hamarosan bemutatni! 

Forrás: Speedhunters