Az Underground Racing nem csak a világ leggyorsabb Lamborghinijeivel büszkélkedhet. Az észak-karolinai műhely 2011 óta az Audi zászlóshajójához, az R8-hoz is készít motorikus opciókat.

Legújabban a limitált kiadásban gyárott R8 GT került terítékre, amit egy ügyfél egyedi megrendelésére készítettek el. A módosítások lelkét nem meglepően itt is a specialitásuknak számító masszív ikerturbó rendszer adja, melyet az 5.2 literes V10-es motorral szerelt változathoz gyártanak.

Az alaphelyzetben 560 lóerőt leadó sportautóhoz készült első "Race version" kit maximálisan 1.500 - keréken mért! - lóerőig húzta fel a teljesítményt. A GT-hez készített Stage 2 csomag esetén a versenyüzemanyaggal elérhető csúcs már 1.800 keréken mért lóerő!

Szabvány 93-as oktánszámú benzinnel mindez már "csak" 1.150 paciban maxolható, amivel azért elég sokan kiegyeznének a szürke hétköznapokban.

Az ikerfeltöltők adta plusz igénybevétel elviseléséhez a blokk is komoly erősítésen esett át: elsősorban kovácsolt dugattyúk és hajtókarok váltották a gyári alkatrészeket, mindemellett a váltót és a diffit is nagy teljesítményű alkatrészekre cserélték. A szinte művészi szinten megépített rendszert pedig a Motec elektronikája vezérli.

Ha a hajtás elnyelte veszteséget is hozzászámítjuk, főtengelyen mérve már biztosan kettessel kezdődik a lóerők négy számjegyű mennyisége. Félelmetes.

Forrás: Underground Racing