Habár a középmotoros Corvette-ről szóló legendák már jó ideje napirenden vannak, a gyár továbbra sem mutat affinitást sportautójának ilyen szintű átalakítására. Tuningcégek frontján persze más a helyzet!

Ez az 1963-as C2-es, az évente esedékes floridai autóvásár, a Barret-Jackson Collector Car Auction felhozatalát színesíti majd, április 5-7. között, Palm Beach-en. A fekete jószágot a Chevrolet ikerturbós, LS V8-asa hajtja, melyet közvetlenül az osztott hátsó ablakok alatt helyeztek el, melynek üvegeit rácsozással helyettesítették. A tetőelemet végül a hátsó traktus tetejével együtt, kompletten nyithatóvá tették, így kialakítva a "motorházfedelet".

A kaszni ezen túl további, igen komoly átalakításokat kapott, masszív, lemezből készült szélesítőszett, és teljesen letisztult orr és far formájában. A több, mint brutális megjelenésre Michelin abroncsokba csomagolt, króm HRE görgők teszik fel a koronát, melyekre a Penske Racing futóművével ültették rá a bódét. Fékek terén a Baer, lyuggatott tárcsákkal szerelt rendszerére esett a választás, az erőátvitelről pedig a Master Shift váltója, valamint a Mendeola diffije gondoskodik.

A végére csak az igazi csemege maradt: az autó teljesítményét 1,000 lóerőre taksálják, melyhez garantáltan ülésbe-betonozó, 1,240 Nm-es nyomaték párosul. Az állórajtos 100 km/órás sprintet pedig kevesebb, mint 3 másodperc alatt teljesíti az építője szerint.

Minden bizonnyal nem én vagyok az egyetlen Street Rod-on nevelkedett elvetemült, akinek megdobogtatja szívét ez a majd' 50 éves sportautó - további nyálcsorgatnivaló pedig a galériában található.