Két hete Amerikában került kalapács alá a képeken látható 1970-ben gyártott Plymouth Hemi Cuda Convertible, amely igazán ritka darabnak számít, ugyanis ebből az E47-es kódjelű V8-as blokkal és négygangos váltóval szerelt példányból mindössze öt darabot gyártottak.

A jenki izompacsirta különleges felszereltségéhez hozzátartozik a Dana 60 differenciálmű, a 26 hüvelyk átmérőjű hűtő, a 7-küllős hűtőventillátor, valamint az első tárcsafékek.

Ami a külcsínt illeti, a 46 éves, Lemon Twist fényezésű kabrió 15 colos, a karosszéria színére fújt acélkerekekkel, krómozott kipufogóvégekkel, szürke színű díszcsíkokkal,  motorháztető-rögzítő hurkokkal és ezüst színű motorhűtővel hívja fel magára a figyelmet.

Az utastérben az A62-es Rallye műszeregység, az N85-ös gyári fordulatszámmérő, a bőrrel bevont kagylóülések, a faerezettel díszített középkonzol, a kiegészítő belső világítás, illetve a Music Master AM rádióegység teremtik meg az egyedi hangulatot.

A kocsit eredetileg kanadai exportra készült. A gyártósorról legördülve az autó egyenesen Brit Columbiába tartott, ahol egy diplomaajándékként egy üzletember lányához került. A Cuda aztán 1999-ben visszakerült az Államokba egy Harold Sullivan nevű oldtimer-gyűjtőnek köszönhetően.

A sárga ritkaság a 2016 január 22-én megrendezett Mecum Auctions árverésén 2.675.000 dollárért, azaz csaknem 763 millió forintért talált gazdára. A limitált szériás Plymouth Hemi Cuda árát nem csak a felszereltsége, hanem a kilométeróra állása is segített az egekbe tornászni, a gyártás óta ugyanis mindössze 27.500 mérföldet, azaz 44,3 kilométert tett meg lábon.