Egyes tuning cégek legyártanak pár esztétikusnak gondolt elemet, ráerősítik az alapra és ezzel befejezettnek érzik a munkát, míg mások teljesen átfaragják az autót. Így tettek a nem túl szerencsés nevű DP Motorsports szakemberei is, akik egy igazán különleges, 1973-as Porsche 911-est építettek át.

Na de nem akárhogyan. A tető, a lökhárítók, a motorháztető, az ajtók, a küszöbök, a sárvédőívek és a hátsó szárny, azaz tulajdonképpen minden karbonszálból készült el. Ez még nem minden, ugyanis az ablakok plexiből vannak, az első lámpák, az olajhűtő  a könnyebb fajtából valók, az alvázvédő anyaga pedig szintén karbon.

A teljesen kopaszra pucolt belső térben is gyakran összefuthatunk ezzel az anyaggal, ugyanis a műszerfal és a kagylóülések is ebből készültek, néhol mindkettő alcantarával is borítva van. A bukócsövezés sem maradt el, a sportkormány pedig szintén ultrakönnyű kivitel.

A gyorsulást egy 3,6 literes, 310 lóerős motor biztosítja, a megállásért pedig egy 964-esből vett fékrendszer felel.

A hagyományokkal szakítva a viszonylag kicsi, 15 colos felniken viszonylag ballonos, elől 225/50-es, hátul 345/35-ös gumik feszülnek, de nem maradt el a sportosabb felfüggesztés sem.

És hogy mindez mit is eredményezett: a 911-es felszereltségtől függően 1080-1336 kilóig terjedő súlyát mindössze 870-re csökkentették, ami biztosan brutális változást hozott az autó menetteljesítményében és a vezetési élményben. Azonban erről, mint ahogy az árról sem, egyelőre nincs információ.