Mitsubishi Lancer Leótól
Ez a krapek összefirkálta a kocsiját!
Ha van garázsod autót és festhetsz - direkt nem írtam fényezést, mert hol itt a fény?
Ennek a kocsinak érvényes papírja sincs, így a tulaj teljes neve is maradjon rejtve. Aki ismeri, úgyis tudja merre kószál. De mielőtt bárki is elítélné, éppen intézés alatt áll az új forgalmi, csak éppen az autó egy darabig ki volt vonva a forgalomból, így bizony akad befizetnivaló, mert az átlagemberlehúzó-bürokratikus gépezet egy percre sem áll le.
Jelképek, cégnevek, klubemblémák, meg csak úgy. Minden jutott a Mitsura
Igazán a Mitsubishi Lancer nem jelent újdonságot a gazdájának: már hét éve az övé. 2010-ig rengeteg tuningbulin megfordult, igaz fehérben és más holmikkal a lemezei alatt. Aztán jött a váltódarabja, történetesen egy VW Passat TDI, az a fajta kétezerbeli überforma, hatgangos kombi az erősebb motorral, így a Lancer parkolópályára került. Aztán a VW ahogy jött, úgy ment is, minthogy sok drága javítás előtt adták el így nyelte a zsetont (csak a kéttömegűt említem példának), ezáltal a Lancer kikerült a garázsból, hogy új életet kezdhessen. Ezt pedig nem teheti akárhogyan, így a gazdája alaposan nekiesett.
Ül! Parancs végrehajtva. A tulaj kicsit elvarázsolt helyen lakik, igaz nem messze az aszfalt, de a rövid földút nagy feladat az ültetett kocsiknak. Ezért az airride
Minthogy ezt a kocsit szereti a rozsda, így alaposan kikarosszériázták. Ennek során eltüntették a hátsó ajtó kilincseit, a díszléceket, a tetőantennát, az oldalindexeket és a hátsó lökhárító is le lett simítva. A géptetőt összedolgozták a hűtőmaszkkal, amit előtte precízen flex-szel jeltelenítettek. A kasznizás óta télen nem járt a szabadban a kocsi. Eztán jöhettek a finom dolgok: a fényszórókat a távol keletről rendelték meg, itthon ilyen nincs, síküveges, fekete házas, fekete oldalindexekkel. Az első lökhárító szintén nagyon ritka, 1996 utáni full-extrás Lancer kombiról való, amely Libero lökhárítóként is ismert, mert az evo blokkos Lancer kombin is ez volt, amit Libero néven forgalmaztak Ausztráliában (ne felejtsük el, hogy a távoli földrészen az őslakosokat szintén rezervátumokba zárták, amelyek egyre mennek össze és a sivatagban vannak, és az őslakosok gyerekeit bentlakásos iskolába viszik el a szülőktől, hogy ne legyenek "vadak", szóval olyasmi amit az amcsik művelnek az indiánokkal, akiknek közük sincs Indiához, sokkal inkább amerikaiak. Ja és persze ma történik mindez).
Az autó megjárt két fényezőt is, egyiknek sem sikerült igényesen elkészítenie, így hősünk a garázsában (ami elég jól felszerelt), maga fújta le. És hogy milyen színre: alapozó szürke, ami eleve matt. Utána erre kerültek fel a ma divatos graffitik és matricák egyedi elegyben. A motor maradt a gyári szívó 1.6, nem is érdemes hozzányúlni, mert olcsóbb beleállítani egy erőssebbet kompletten. (A matt alapozóról jut eszembe, hogy ha nincs rajta fedőfesték elég gyorsan pusztul, így az utómunka-feladatok adottak a srácnak, bárhány rétegben nyomta fel a szürkét).
Azt hittem újrafújták a szelepdeklit, de nem, még a gyári (asszem, mert nem ismerem a Mitsut annyira, hogy gyárilag milyen színre fújják a dekliket, és miért nem fekete. De ha nem gyári akkor sem a mostani tulaj festegette)
Érdemes azért jobban körbenézni a motortérben, és máris feltűnhetnek a tornyok tetején a D2 sportfutómű állítószemei. Bizony-bizony, ezen a Lanceren olyan változás történt amit kevesen vállalnak. A futóművet egyedileg rendelték az autóhoz, a D2 Racing gyártotta az USA-ban, onnan logisztikázták ide, ez beletelt 4 hónapba (ahhoz képest nem sok, hogy az árára 2 évig spórolt a tulaj). Ilyen air ride nem nagyon van másik a világon: 36 fokozatban állítható csillapítással, 3D-s toronycsapággyal, állítható dőlésszög, utánfutás, csak TV-adót nem fog be. A palack és a kompresszor a csomagtartóba került, de még nincs kész a környezetük.
Lekerekített egyszerű formák. Úgy vélem sokan gondolnak visszavágyva az ilyen, a maiaknál közvetlenebb autókba
Sokkal jobban fest az utastér. Az üléseket, az oldalkárpitok fehér textilbőrrel húzták át, fekete betétekkel. Kapott a kocsi kis sportkormányt és készül a hifi kiépítése is. Amíg ez elkészül hallgatható a jellegzetes kis japó sportkipufogó, és csodálhatóak a polírozott Keskin KT5 felnik elöl 7x15, hátul 8x15 col méretben, robbantott 165/50 R15 gumikkal. Hiába a stílus adott.
Többi kép a galériába, nem szorongatok ide többet most