Dragracing.hu Második Felvonás: május 12!
Négy program, egy helyen!
A Dragracing.hu, a Nano Energizer jóvoltából bemutatja a Második Felvonást! Május 12-én felverik a puszta csendjét, Kiskunlacházán ismét felbőgnek a motorok. Négy program egy helyen, MNASZ Nano Energizer Drag, valamint Drift OB, plusz Motoros OB, és ha ez nem elég, a Fiatosok megmutatják mi is az a Dolce Vita.
A felállás a szokásos, drag az első traktusban, drift a hátsó traktusban és Fiatok amerre a szem ellát - itt mindenki megtalálja a kedvére való programot.
A nagy múltú torinói gyáróriás, aki mostanság a Dodge Viperre is rátette a kezét, számtalan legendát adott az autóiparnak, 500, 124, 131, és az összes Abarth mind-mind az olaszos életérzést hivatottak közvetíteni. Őrületes, aszfaltszaggató, benzingőz-ittas programok várnak az egész napos szórakozást nyújtó Autó-Motoros gyorsulási versenyen.
Természetesen szem előtt tartva a MNASZ és a MAMS biztonsági előírásait, ellenőrzött és biztonságos terepet biztosítanak a sebesség, és lóerők szerelmeseinek. A hazai mezőny mellett sok a külföldi versenyzőre is számítani lehet, hiszen Ausztriából, Romániából, Szlovákiából, Németországból és még nagyon sok európai országból is érkeznek versenyezni.
Csak egy kis ízelítő a felhozatalból: végre-valahára kész lesz Kovács Szabi új szörnye, elkészül a Z28 Camaró is, Ausztriából 3 brutális autó várható (Methanol Powered Cougar Dragster, Monte Carlo Nitróval, 427 C3 Corvette), de a Szlovák srácok is ígérnek valami brutálisat. Biztosra vehető, hogy vagyok több 8-as idővel kezdődő eredményt is fogunk látni az autóktól ezen a szombaton.
A motorokról se feledkezzünk el, mert ha csak annyit említünk, Matusik Andi, vagy Tóth Zoli akkor ezek a nevek párosulnak egy 7 másodperces eredménnyel is - nem elírás a 402 métert 7 másodperc és közel 300 km/órás sebességgel teszik meg!
Rajtuk kívül még vagy 300 autós és 80 motoros versenyző harcát nézheti meg a mélyen tisztelt publikum.
Visszatérve az MNASZ Nano Energizer Drift OB-ra, az első futam rendesen hozott izgalmakat, a Street kategóriában egy ifjú titán lépett színre, és egyből a trónt követeli. Nagy Laci a tavalyi puhatolózás után megtáltosodott, így a többieknek erősen össze kell szedniük magukat, ha meg akarják fogni őt.
A Pro kategóriában a 2011-es bajnok a címéhez méltóan állt helyt, kérdés persze, hogy a második fordulóban ez elég lesz-e? Ami biztos, hogy a Hadik Rallye Team rutinos rókája, Kalbantner Géza revansot akar majd venni, és ha Szegesdi Gábor a saját hiper-brutál BMW-jével áll rajthoz, akkor mindenkinek még többet kell mutatnia.
A mezőny az előzőekhez képest biztosan színesebb lesz. Egy-két elkészült téli frissítésről már érkezett hír. Bár a verseny előtti éjjel feladták a szerelést, de mára már rajt kész Martinák Feri autója is. A jó öreg cápa motorja lett továbbfejlesztve, melynek eredményeként ércesebb lett az immár több mint 500 LE-s E28 hangja. Amire szűkség is lehet, mert Wukiék már begyújtottak a sparhertbe, hogy kifőzzék Magyarország elsőszámú drift boszorkánykonyhájában a legújabb nyomvonalat. Nem kell aggódni, tempó lesz, az mindig garantált. Drift lesz Durva lesz !!!!
Ha május 12-én adrenalinban gazdag programra vágysz, akkor nem kell tovább keresgélned!
Dragracing Gyorsulási Verseny – 2012. május 12-én
Kiskunlacháza Repülőtér 47.191209, 19.062603 vagy
+47° 11' 28.35", +19° 3' 45.37"
Info line: 06 30 / 9430-957
További infó: www.dragracing.hu, www.drifter.hu
Gyorsulás
07:45 - tól Kapunyitás
08:00 - tól Autós, Motoros gépátvétel
08:15 - 09:30 Autós, Motoros időmérő edzés
09:30 - 10:15 Motoros időmérő edzés
10:15 - 11:00 Autós időmérő edzés
11:00 - 11:40 Motoros időmérő edzés
11:40 - 13:00 Autós időmérő edzés
13:00 - kor Motoros gépátvétel vege
13:00 - 13:25 Motoros időmérő edzés
13:25 - 14:00 Autós időmérő edzés
14:00 - 14:40 Motoros Döntők
14:40 - 17:15 Autós Időmérők
17:15 - 19:45 Autós döntők
19:45 - től Díjkiosztó
Drift:
Edzés Május 11. Péntek
13:00 Kapunyitás
13:45 Versenyzői eligazítás
14:00-19:00 Edzés
Május 12. Szombat
08:00 Kapunyitás
08:30-10:45 Edzés
11:00-13:30 Kvalifikációk
13:30-14:00 Drifttaxi
14:10-16:00 Street Top16
16:10-18:00 Pro top16
A rendezvény Főtámogatója a Nano Energizer.
1975 Corvette Stingray
World Race Small Block Chevy 427 cui
Brodix 18° cylinder heads
Single plane intake mainfold
820 cfm Race Demon carburetor
1 st Stage NOS Cheater nitrous oxide plate system
2 nd Stage NOS Sportsman Fogger direct port system
Approx 800 hp
TH 400 full manual automatic transmission with trans brake
I have been working on the car since a few years, getting it faster and more reliable of course.
The last improvement was the 2 nd Stage NOS system. I had some trouble to get it running last year. The final problem was the 3 rd gear of the transmission. It was not strong enough to handle the power of the engine. This problem is solved now with a heavy duty direct drum from Coan Racing.
So let´s see, how everything is working now.
I have no idea about an ET or max Speed, but I hope to get into the 9 second range.