Idén nagykorú lesz az AMTS, hiszen ez lesz a 18.  a sorban. Hosszú az út mögöttünk és a kezdetek óta nagyon sokat változott a rendezvény felépítése. Ami kezdetben leginkább a tuningról szólt, az mára igazi autóipari, már-már szakmai kiállítássá fejlődött, aminek a gerincét még mindig az épített autócsodák teszik ki. Ezzel együtt természetesen a közeli országok autósai is felfigyeltek az AMTS-re, és az elmúlt években egyre több külföldi klub/csapat is képviselteti magát. Ez természetesen visszafele is működik, hiszen az AMTS is jelen van több, neves kiállításon.

Elnézve az idei felhozatalt, ismét tele lesznek a pavilonok brutális autókkal, és ismét erős lesz a külföldi mezőny. Ebből szemezgetnék most kicsit, hogy lássátok, mire számíthattok, ha kilátogattok március 22.-24. között a 18. UNIX-AMTS Autó, Motor & Tuning Show-ra.

Lengyelországból érkezik például a TuningKingz csapata, akik a legismertebbek közé tartoznak a térségben. Igazi old school vonalat képviselve, hoznak magukkal egy Opel Corsa TR-t, ami alatt klasszikus, 4 küllős Tramont felnik figyelnek és az autó tele van korhű kiegészítőkkel, mint például az óriási „buborék légterelő” vagy éppen a „neláskkirács”. Nálunk még a Tesla tuning gyerekcipőben jár, de a lengyel csapat standján láthatunk majd egy módosított Model 3-at is, úgyhogy érdemes nyitottan a témához állni, mert a toldatokkal, nagyobbacska hátsó szárnnyal szerelt, ültetett elektromos gép, elég komoly látványt nyújt már képeken is!

A Tuning World Bodensee standja is tartogat meglepetéseket! A klasszik vonal szerelmesei garantáltan be fognak könnyezni attól a sárga Corrado-tól, ami komplett Rieger GTO bodykitet kapott, elképesztően széles, és hasonlóan nagy peremekkel szerelt felniket, és ha ez nem lenne elég, egy kabrió változat az alap, ami még exkluzívabbá teszi az egész autó megjelenését. Régi ismerősünk, Markus Scheid is visszatér hozzánk néhány év kihagyás után, és megújult külsővel okoz kellemes perceket az Mk2 rajongók számára, de érdemes megemlíteni még az ETS dobogós, Christian Magass, teljesen egyedi Infiniti-jét, ami még soha nem volt látható hazánkban!

Akik a versenytechnikát részesítik előnyben jobb, ha felkészülnek az L8 Night RS3- mivel a kiszélesített szörnyetegnek az orrában 1300 lóerős motor dolgozik, akkora turbóval, mint a fejem! (Aki ismer, tudja, hogy az nem éppen kicsi, úgyhogy messziről látni lehet majd az óriás csigát, ha kinyitják a motorháztetőt!)

Ez lenne az első ízelítő, de ha tetszett, akkor érkeznek a további rövid bemutatók, hogy biztosítsunk mindenkit, az idei UNIX-AMTS óriásit fog szólni!