Így Wörthersee idején, előtérbe kerülnek a VW-k, Audi-k és tulajdonképpen minden a tó körüli dolgokról szól. Már-már annyira sok kép érkezik a különböző közösségi csatornákon, hogy teljesen felesleges kimenni, hiszen komplett bemutatókat lehet elkapni vagy képek, vagy élő bejelentkezések formájában. Véleményem szerint átalakult ez az egész egy nem túl jó irányba, de ezt a témát nem feszegetném, inkább nézzük ezt a nem mindennapi építést! 

A Jaguar-okat felkapták az utóbbi időben és egyre több roppant igényes és szép autót lehet látni a különböző oldalakon. Azonban csak egy olyan létezik, ami instant nyálcsorgatásra készteti a magamfajta benzinvérűt. Ez pedig a képeken látható XKR! 

Tristan Holmes akkor kezdett el gondolkodni egy új autón, maikor munkahelyet váltott és megemelték a fizetését. Egy szempont volt a döntő: Melyik az a típus, amihez senki sem nyúlt eddig? Több hét kemény agyalás kellett ahhoz, hogy eljusson a Jaguar XK100-hoz. Ezután elkezdett utánanézni, hogy mik lehetnek a problémák, mennyire nyűgös autó és bizony egy rendkívül hosszú listát talált a hibalehetőségekről. Tristan-t viszont nem tántorította el a dolog és el is ment a közeli kereskedésbe kipróbálni egyet. A bejáratnál álló fekete XKR teljesen elvarázsolta emberünket, aki miután beült a bőr, Recaro ülésbe, azonnal tudta, hogy kell neki a kocsi! Aztán a tesztvezetés alatt kicsit lanyhult a vásárlási kedv, mert a létező összes figyelmeztető lámpa világított a műszerfalon, a fék sem volt a legjobb, úgyhogy tudta, először mindent rendbe kell tenni a kocsin. Ja és kell egy rendes nyitott rendszer alá, hiszen mégiscsak egy feltöltős V8 hajtja a nagymacskát! 

Hibák kijavítva, jöhet a tesztvezetés! Túl sokat nem tudta élvezni a kocsit, mert megint behalt valami és az autó vészprogramon futott, azaz épphogy csak gurulni lehetett vele. "Fasza! Van egy rohadó sárvédőjű, elromlott váltóval rendelkező luxusautóm. Ilyen a Jaguar tulajok élete..." gondolta Tristan. Újabb szerelés után, ismát talpraállt a gép és kezdődhetett a keresés a levegős rendszer után. Igen ám, de mivel nem túl gyakran módosítanak XKR-t, így nincs is hozz készlet. Néhány hét kutatás után sikerült találni tajvani céget, akik gyártanak egyedi állítható futóművet ehhez a típushoz. A következő lépésben, Tristan vett pár univerzális lufit és legyártotta a szükséges alkatrészeket. Elkészült a rendszer és lehetett is tesztelni. Egy darabig nem is volt gond vele, de aztán a legrosszabbkor, Goodwoodban robbant el az egyik lufi, aminek köszönhetően a gátló is elszállt. Sikerült beszerezni egy új gátlót, összerakni rendesen a szettet és irány a 2017-es Ultimate Stance! 

Itt jött az első pofon! Senkit nem hozott lázba egy földre engedett XKR, 20-as BBS felniken. Ezért aztán újabb agyalás következett és végül az eBay-en talált egy Weds Kranze Bazreia szettet, aminek mondjuk pont nem volt jó a mérete, de mire ezt átgondolta, már ki is fizette a felniket és két hét múlva meg is érkeztek. Próba, méregetés, hogy mégis mekkora peremekre lenne szükség és 5 hónap várakozás kellett ahhoz, hogy végül minden klappoljon. Az utolsó héten pedig még arra is jutott ideje és enrgiája Tristan-nak, hogy eltüntesse a rozsdát a hátsó ívekről. A következő találkozón el is hozta a Legszebb Felniért járó díjat. Itt viszont még nincs vége a dolognak! Tristan ugyanis nem bírt magával és Q45 lámpákat épített be az első fényszóróba, hogy egy kicsit ráerősítsen a VIP érzésre. A további tervek között pedig egy VeilSide bodykit és Lambo ajtók szerepelnek. Erősen hangzik, az egyszer biztos! 

Ja és még valami! A felnik méretéről eddig nem esett szó! Elöl 11x20 ET -26 245/30-as gumikkal, hátul pedig 11,5x20 ET -23 255/30-as kaucsukokkal. Tekintélyt parancsoló méretek! 

Még több képet IDE KATTINTVA találtok! 



 

Forrás: I Love Bass