Amíg a csarnokokban a különböző cégekhez köthető autók voltak kiállítva, addig a külső területen vegyesen, teljesen random módon elszórt gépek sorakoztak. Talán a brutális megjelenésű, durva magasságokba kiemelt platós vasak esetében lehetett némi rendszert felfedezni. Véleményem szerint, ezeknek bent nem jutott elég hely, és ezért kerültek a szabad ég alá, de mondjuk óriási rendezettségre itt sem lehetett számítani.

A North Hall előtt parkolt szép sorban néhány izomautó, pár hot rod, és a sor végén egy igen furcsa szerzet, a képeken látható zöld szörnyeteg.

Kyle Hogue 1930-as Ford Model A kupéja a Lo-Blo becenevet kapta, ami totál ellentmond azzal, amit látunk. Kyle fejében már évekkel ezelőtt megszületett a gondolat, és folyamatosan készült a pillanatra, amikoris nekiláthatott ennek a projektnek. az 1930-as kaszni és az 1929-es modell alvázának egyesítésével kezdődtek a munkálatok. Utóbbit úgy alakították át (dobozolták), hogy a levegős rendszer tartály is ebben kapjon helyet. A tetőt megvágták és kicsit több mint 20 centiméterrel megrövidítették. Ezt követően még alakítottak a karosszérián kicsit, mégpedig úgy, hogy a padlólemezt átalakítva még alacsonyabbra kerülhetett az egész autó. Jelenleg 98 centiméter magas a bódé…. Hátul golyó ütötte lyukakat találunk, ami mögött LED-ek világítanak fékezéskor. Ezután megkapta a fényezést, a csíkozást és ezüst levélmintákkal díszítették az autót. A rod-ot 7,8 literes Chevy big block hajtja, amibe Carillo hajtórudak, RaceTec dugattyúk is beépítésre kerültek. A motor tetején Offenhauser szívócső, alatta 8-71 BDS feltöltő, egy szinttel lejjebb pedig kettő darab, 800 CFM karburátor található. A motorhoz TH400 váltó csatlakozik. Hátul 9”-os Ford híd került beépítésre. Egyedi, négy lengőkaros felfüggesztés és egyedi első futómű gondoskodik arról, hogy vezethető maradjon a masina.


Az autó már önmagában is durva látvány lenne, de az egészet az óriási feltöltő teszi igazán látványossá. Földre engedett állapotban is simán van vagy 180 centi magas a motor. Mozgás közben biztos felfoghatatlan látvány. Kyle 5 hónap alatt rakta össze az autót, teljesen nulláról indulva, és külön érdekesség, hogy napi szinten használja az autót!

Folyamatosan érkeznek még rövidebb bemutatók az idei SEMA Show-ról, és remélhetőleg hamarosan a videók is elkészülnek, amiket az AMTS Youtube csatornáján lehet elérni majd! Addig is iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le semmiről! 


 

Forrás: Carstyling.hu