Kuhl Toyota Prius (9 db kép)

 

Toyota Prius..... Bevallom, semmit sem mozgat meg bennem. Ráadásul amióta a Top Gearben bebizonyították, hogy valójában nem is annyira környezetkímélő mint ahogy hirdetik, kicsit képmutatásnak is tartom ha valaki ilyet vesz. Szuperzöldek vagyunk, hibridet vezetünk, szelektíven gyűjtjük a szemetet stb. Szerencsére mindig vannak olyan emberek vagy cégek, akik azért megmutatják, hogy lehet izgalmas autót faragni, egy alapból jellegtelen verdából. (Megkérek mindenkit akinek tetszik, netán tulajdonosa egynek, ne ugorjon nekem ha nem muszáj! Köszi! :-D )

Na persze ahhoz, hogy igazán extrémet láthassunk, egészen Japánig kell menni. (Micsoda meglepetés! :-D ) Japánban nem Jóskáznak le mindent ami szokatlan. Éppen ezért sokkal bátrabban valósítják meg elképzeléseiket a helyiek. Tény, hogy néha vékony a határ, de csak az európai embernek szokatlanok a megoldásaik. Szóval a Kuhl Racing egy komplett bodykitet tervezett a hibridhez, amivel olyan hatása van az autónak, mintha most gurult volna le a versenypályáról. A csapat már korábban is bizonyított, az ő nevükhöz fűződik többek között az idei év elejének egyik nagy slágere, a mesteri ötvösmunkát magán viselő Nissan GT-R.

A Priusra összepakolt 30R-GT szett 6 darabos, amihez első-hátsó toldatok, diffúzorok és oldalsó elemek tartoznak. A widebody szett 20 darabos. Szélesítések, légterelők és egyéb apróságok tartoznak bele. Ezek mellé egy új géptetőt is kapott a gép és hátra egy karbon GT szárnyat. A kipufogó sem hétköznapi megjelenésű. Ledes első és hátsó lámpák mellett, a ködlámpa is ledes verzióra cserélődött. A Beatsonictól érkezett az antenna és az egész autót behúzták matt aranymetál fóliával. 

Ezzel a szettel már önmagában brutál a megjelenés, de mit sem érne rendes futómű és kerék nélkül. Airrunner levegős rendszer került beépítésre és a kerekeket is bedöntötték elöl 5, hátul 10 fokkal. Így már tökéletesen elférnek a Work Gnosis CV203 felnik, amiknek a méretei elöl 10,5x19 et0 235/35-ös, hátul 10,5x19 et-20 szintén 235/35-ös gumikkal. 

Az unalmas beltér is átváltozott "picit". Kezdjük ott, hogy becsövezték az egész autót! Behajítottak 2 darab Bride Lowmax ülést, MOMO mélyagyas kormányt, Works Bell gyorszáras kormányagyat. Néhány karbon kiegészítőt és kész a totál átépített egyedi beltér! 

Ez eddig tök jó, de mi lesz az erőforrással? HKS szűrő. egy kis Kuhl féle power up tuning és máris sokkal jobban hasít a Prius. Itt is adtak a látványra, ezért egyedi burkolatok váltották az eredeti takaróelemeket. 

Nos, van egy szétszteroidozott, vállas hibridünk, ami úgy néz ki, mintha a JGTC-ből érkezett volna, és a beltere sem a környezetkímélő családos csóka érzését sugallja. Tetszik? Én még mindig nem döntöttem el. Az biztos, hogy ezzel csúnyán ki lehetne verni a biztosítékot egy péntek esti Lurdy talin. Az is biztos, hogy szétszednék az interneten a "sokat látott szakik". Hardcore építés, csakis minőségi és egyedi cuccok felhasználásával. Mindenképp ütős, de úgy érzem, Japánban nagyobb sikere lesz mint Európában. 

Forrás: StanceNation